[DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... było zadzrość o czat

41. Data: 2004-01-19 07:14:46

Temat: Re: [DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... było zadzrość o czat
Od: "tomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Bartnicka" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:buelrl$760$2@korweta.task.gda.pl...
> brow\(J\)arek pisze:
>
> [nie wiem gdzie się podpiąć, więc może tu ;)]
> A ja tam Tomkowi się nie dziwię. Sama czasami gadam z ludźmi
> z sieci, o różnych pierdołach, o których najczęściej zapominam po
godzinie,
> ale nie znoszę, jak mi ktokolwiek zagląda przez ramię. I to nie ma
znaczenia
> z kim, o czym i gdzie piszę. Po prostu nie lubię. A może żona Tomka
> (bo nie napisał o tym) należy do tej kategorii ludzi, która uważa, że
> po slubie wszystko jest wspólne i nie ma poszanowania dla prywatności.

> [...]

:-)))))))))))))))))))

Pozdrawiam

Tomek

42. Data: 2004-01-19 07:33:10

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek z adresu <a...@o...pl>
w wiadomości:
<news:bug0pq$8d1$1@news.onet.pl> wymodził(a) :

> :-)))))))))))))))))))

No a teraz wymieńcie sie numerami gg:-/.

Paulinka

43. Data: 2004-01-19 07:46:26

Od: Kasia Bartnicka <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> tomek z adresu <a...@o...pl>
> w wiadomości:
> <news:bug0pq$8d1$1@news.onet.pl> wymodził(a) :

> No a teraz wymieńcie sie numerami gg:-/.
bo?

--
kasia

44. Data: 2004-01-19 07:49:05

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Bartnicka z adresu <k...@t...pl>
w wiadomości:
<news:bug20h$nhh$1@korweta.task.gda.pl> wymodził(a) :

> bo?

Tomek przecież szuka elokwentnych, bratnich kobiecych dusz. Pasujesz
idealnie.

Paulinka

45. Data: 2004-01-19 07:58:20

Od: Kasia Bartnicka <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Tomek przecież szuka elokwentnych, bratnich kobiecych dusz. Pasujesz
> idealnie.
Mało obchodzi mnie kogo szuka Tomek, a Ty co?
W swatkę się bawisz?

--
kasia

46. Data: 2004-01-19 08:04:06

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

<news:bug2ms$r5g$1@korweta.task.gda.pl> wymodził(a) :

> Mało obchodzi mnie kogo szuka Tomek, a Ty co?

A ja nic.

> W swatkę się bawisz?

Długo nad tym myślałaś?:-/

--
Paulinka

47. Data: 2004-01-19 08:55:16

Od: "tomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w wiadomości:
> <news:bug0pq$8d1$1@news.onet.pl> wymodził(a) :

> No a teraz wymieńcie sie numerami gg:-/.

Wyobraź sobie Paulinko - choć może to być dla Ciebie trudne znając Twoje
podejście do tematu po przeczytaniu wszystkich Twoich postów - że nie
wymieniamy się numerami gg, i przyznam Ci szczerze, że nie przyszło mi to
nawet do głowy. Hmmm ... Ale wiesz, muszę się nad tym zastanowić. I choćby
tak było i Kasia dałaby mi swój numer gg nadal nie widzę w tym nic złego.

Pozdrawiam

Tomek

48. Data: 2004-01-25 10:13:21

Od: "Chmurka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam pierwszy raz na tej grupie :)

Tomku...oszukujesz sam siebie niestety...
ale bedziesz potrzebowal czasu, aby sie o tym przekonac.
Gdybys nie czul sie winny, nie pisalbys o swoim problemie na grupe...
a tak, szukasz usprawiedliwienia sam dla siebie i rozgrzeszenia w oczach
innych.

Ja przeszlam dokladnie to samo co Ty (tylko ze Ty nie znasz jeszcze
dalszego etapu, a ja juz niestety tak...).
Tak samo jak Ty sie bronilam, tak samo jak Ty myslalam...
Myslalam nawet o rozwodzie z mezem...

Nie docieralo do mnie, ze robie jednak cos zlego...
Myslalam tylko o tym, by znowu wskoczyc na chata, irc-a,
GG, gdziekolwiek, i znowu zatopic sie w rozmowie z moim wirtualnym
przyjacielem. Zaniedbywalam nie tylko meza, ale rowniez dziecko...

Nie bede sie rozpisywac co bylo dalej...Dobrze ze los pomogl mi i
przerwal to wszystko. Bo ja nie wiem, kiedy sama dojrzalabym do tego.

Potrzebowalam wiele czasu by znowu odnalezc bliskosc z mezem i zrozumiec
jak niewiele warte sa takie internetowe znajomosci i jak wiele moglam
stracic.

Ale do tego kazdy musi dojsc sam. Zadne rady innych tutaj nie pomoga.
Tomku...jesli to tylko przyjacielskie pogaduszki to dobrze :)
i nie ma w tym nic zlego :).
Jesli jednak te chatowe rozmowy sa ciagle w Twojej glowie
i myslisz o tym czesciej, niz o rozmowie z zona....hmmm...
Powodzenia ... :)
I pomysl, czy warto...

- chmurasek-

Zerwanie z rodziną a opieka nad chrześniakami
Zazdrość o faceta przy telewizorze
ludzie pomozcie
dzieci bez ojca
Polisa Posagowa PZU