DMC xxx

1. Data: 2004-12-20 07:39:49

Temat: DMC xxx
Od: "Kastet" <y...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was Koleżanki po szaleńczo - sprzątającym weekendzie przed Świętami.
Czy któraś z Was ma może kolory i nazwy mulinki DMC, ale tej błyszczącej,
połyskującej czy brokatowej (wszystkie najlepiej z tej serii kolorów)???
A jeszcze lepiej jak macie może zeskanowane te właśnie kolorki. Jeśli tak _
to poproszę Was o przesłanie na priva.

Z góry bardzo dziękuję

Beata

1. Data: 2004-12-20 08:13:41

Temat: Re: DMC xxx
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy która? z Was ma może kolory i nazwy mulinki DMC, ale tej błyszcz?cej,
> połyskuj?cej czy brokatowej (wszystkie najlepiej z tej serii kolorów)???
> A jeszcze lepiej jak macie może zeskanowane te wła?nie kolorki. Je?li tak
_
> to poproszę Was o przesłanie na priva.

Zdecydowanie polecam do krzyżyków Anchora połyskującego, jest jakościowa
lepsza i łatwiejsza w wyszywaniu, wiem, bo testowałam, teraz tez wyszywam
Anchorem srebrnym i nie zrywa mi sie to sreberko. A poderzewam, ze ma tyle
samo kolorów co DMC.
Pozdrawiam Monika z Poznania

1. Data: 2004-12-20 08:22:44

Od: "Kastet" <y...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no własnie nie ma tyle kolorów, byłam w pasmanterii obok siebie i niestety
wiszą tylko 4 czy 5 kolorów Anchor a ja potrzebuję np biały opalicujący.
Anchor tego nie ma.
Beata

1. Data: 2004-12-20 08:28:34

Od: "Emilia" <e...@k...xip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z góry bardzo dziękuję
>
> Beata
>
> Wysłałam Ci symulację tych kolorów, ale zgadzam się, że Anchor lepiej
błyszczą i ładniej się rozkładają. Tez się na nie przerzuciłam.

1. Data: 2004-12-20 09:11:49

Od: "Kastet" <y...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Wam dziękuję za rady. Ja jeszcze nie robiłam nic tymi błyskotkami
więc pewnie macie rację.
Pozdrawiam,

1. Data: 2004-12-21 07:00:54

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ubiegłym roku haftowałam duży obraz 50x60 Matki Boskiej Ostrobramskiej -
"koszulka" srebrna, korona złota matalizowaną nicią DMC w kilku odcieniach i to
był mój pierwszy i ostatni wyczyn. Niteczki przesuwały się tworząc pętelki wiec
co kilka krzyzyków trzeba było wyrównywać nitkę, metalizowana cześć zrywała się
i w końcu haftowałam nitką nie dłuższą niż 60 cm. To jest moje doświadczenie z
DMC, może Anchor jest lepszy, ale efekt końcowy jest rewelacyjny, mimo wszystko
warto było.
Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Magdalena.

1. Data: 2004-12-21 15:52:10

Od: "Kastet" <y...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za kolejną cenna radę.
Również życzę Wesołych i spokojnych Świąt
Pozdrawiam,
Beata

nowe chwalenie: szal i frywolitki
Warszawa- fotki frywolne ;)