Rozszerzenie dxf

1. Data: 2004-12-19 18:26:48

Temat: Rozszerzenie dxf
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie, czym otworzyc pliki z tym rozszerzeniem?

Grazyna

1. Data: 2004-12-19 19:00:42

Temat: Re: Rozszerzenie dxf
Od: "Olgasw \(Gdansk\)" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos wie, czym otworzyc pliki z tym rozszerzeniem?

Windows wykryl ze programem AutoDesk AutoCAD Interchange Drawing .
Ile w tym prawdy - nie wiem, ale wydaje sie prawdopodobne.
Ola

1. Data: 2004-12-19 20:16:49

Od: "bozena" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olgasw \(Gdansk\) <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Windows wykryl ze programem AutoDesk AutoCAD Interchange Drawing .
> Ile w tym prawdy - nie wiem, ale wydaje sie prawdopodobne.
> Ola

pliki z takim rozszerzeniem dxf otwiera micromapa ,EWMAPA AUTOCAD COREL
Microstation,jest to plik wymiany danych pomiedzy roznymi programami do
tworzenia map,projektów sprobuj tez przez import/export w innych graficznych

link
szycie - dziękuję
[xxx] Aida - czym i ile nitek?
Witajcie