Re: DO

From: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: DO
Date: Sun, 12 Oct 2003 11:22:39 +0200

Użytkownik justyna napisał:

> Witam
> tak czytam przepisy i różne strony na temat DO i strasznie jestem
> sceptyczna, naprawdę chudniecie na diecie optymalnej?

Ja wage na razie utrzymuje a potem bede tyc, ale to z innego wzgledu ;-)
niemniej znam sporo osob, ktore schudly.

czy pieczecie sobie
> sami chleb biszkoptowy i placki serowe? czy można je czymś zastąpić?

Ja pieke wlasna odmiane-orzechowo-slonecznikowy.Raz na tydzien.Po prostu
jajecznica mi nie wchodzi sama.Ale tego "chleba" jem juz bardzo malo,
20g na dzien, czyli 1 kromeczka.
Placki serowe robilam raz.Maja dla mnie za duzo B i T , rujnuja moj plan
diety.
To tylko z pozoru wyglada strasznie,waga i notatnik to poczatek,
oblicznie B T W, a potem juz dokladnie sie wie, co ile wazy, ile czego
mozna zjesc.I sa to doprawdy male porcje,Az dziwnie wyglad na talerzu.
Pozdrawiam Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins