[DO] Dobre !!!

11. Data: 2003-06-08 10:56:28

Temat: Re: [DO] Dobre !!!
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bbur88$241$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bbuo4k$m0j$1@news.onet.pl...

> Wiec co konkretnie naruszyl Tomek Trojanowski, pracujac nad serwisem
> www.optymalni.org? Przeciez nie korzystal z jakiegos glupiego znaczka.
> Szczerze przy tym watpie, by dalo sie w Polsce zastrzec slowo "optymalni".

I słusznie. Optymalni - to wszyscy ludzie tak się żywiący i nikt nie ma
prawa im zabronić tak siebie nazywać.
Przecież żaden z właścicieli optymalnych stron nie podszywa się pod
optymalną organizację. Każdy właściciel strony występuje w swoim imieniu i
ewentualnie mają tam możliwość wypowiadania się wszyscy zainteresowani dietą
optymalną, ale każdy w SWOIM imieniu. Nikt więc nikogo nie wprowadza
w błąd.
Za to nikt z optymalnych na swych stronach www. nie ma prawa występować
w imieniu Zarządu Głównego Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Bractwa
Optymalnych.
Sęk w tym, że znak graficzny także został prawnie zastrzeżony w statucie
OSBO :(
Widocznie OSBO nie chce reklamy ;), zabraniając (tylko niektórym?) spoza
zarządu zamieszczanie tego bannera na swych stronach. ;)
Jest tu jakaś niekonsekwencja... Być może z czasem ten znaczek zniknie
i z innych stron optymalnych. :(
A swoją drogą, czy tylko jedna strona www.optymalni.pl byłaby w stanie
zaspokoić głód informacyjny wszystkich zainteresowanych dietą optymalną?
Wiem... naiwne pytanie... ;)

12. Data: 2003-06-08 18:51:51

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bbv1p1$a6j$1@news.onet.pl>
czarnyjanek napisał(a):

> dziękuje za dobre rady

Gdybys otaczal sie ludzmi, ktorym zalezy na tobie to juz dawno ktos
pomyglby ci zrozumiec ogrom twojej glupoty.

> widze ze jesteś znawca prawa prasowego i specjalista od ochrony
> znaków towarowych czy termin "slaby dziennikarz" zaczerpnałes z
> prawa prasowego czy moze robisz dobra mine do złej gry?

Dwa razy musialem przeczytac twoja grafomanska wypowiedz, aby zrozumiec
"co poeta mial na mysli". Termin "slaby dziennikarz" jest zaczerpniety
m.in. z wiedzy, ktora na ten temat posiadam, co na pewno sam byc
wydedukowal, gdybys tylko potrafil logicznie myslec.

> ....... , ja rozumiem ,ze u ciebie pod blokiem argumenty typu ty
> łosiu ty cwelu itp. sa argumentami merytorycznymi ale nie jestesmy
> pod blokiem chociaz moze ci sie tak wydawać

Jesli u ciebie merytoryczna dyskusja polega na nieustannym zadawaniu
pytan i poddawaniu w watpliwosc faktow to rzeczywiscie nie jestesmy w
stanie nadawac na tej samej fali.

Obawiam sie, ze traumatyczne przezycia bedace wynikiem
bliskich kontaktow z samotnymi sasiadami i menelami, ktorych
uswiadczales wieloktrotnie (w opisywanym przez ciebie bloku) -
spowodowaly u ciebie trwale zmiany i dzis potrafisz wzniesc sie na
wyzyny intelektualne dyskutujac jedynie o podwyzkach cen alkoholu w
butelkach zwrotnych.

13. Data: 2003-06-09 06:03:50

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> Zastrzegajac znak towarowy Kwasniewski ustrzega sie przed tym. Teraz
[ciach]
> wystarczajacym powodem dla Kwasniewskiego, aby pozwac takiego goscia do

Piszesz o Janie czy o Tomaszu Kwaśniewskim bo to on jest właścicielem znaku
towarowego "Żywność Optymalna" (Tomasz jest zresztą fachowcem "w temacie"-
to mgr inż. zootechnik). Wprowadzenie tego znaku miało na celu weryfikowanie
produkcji żywności pod kątem przydatności dla "opty". Tzn. brak konserwantów
w produkcie końcowym, właściwy chów trzody (bez sztucznych pasz),
odpowiednia konstrukacja kurników i odpowiedni chów kur niosek (muszą byc
karmione paszą naturalną i "mieć koguta" :-) ).

To tak gwoli uściślenia....

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

14. Data: 2003-06-09 08:05:10

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

nudzi mnie twoja osoba :(

15. Data: 2003-06-09 12:06:02

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbv4p4$fqq$1@news.onet.pl...
> I słusznie. Optymalni - to wszyscy ludzie tak się żywiący i nikt nie ma
> prawa im zabronić tak siebie nazywać.

Ale co zrobić z ludźmi, dla których dietą optymalną jest wegetarianizm lub
montignac?

Pozostaje również kwestia optymalnej diety stosowanej przez Kwaśniewskiego
Zdzisława, który głównie się żywi śledzikami i wódeczką. On też zamierza
opatentować swoje odkrycia i ma wiele dowodów, że jego dieta wpływa
optymalnei na jego samopoczucie.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

16. Data: 2003-06-09 12:07:21

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odpowiednia konstrukacja kurników i odpowiedni chów kur niosek (muszą byc
> karmione paszą naturalną i "mieć koguta" :-) ).

Może teraz ja opatentuję znak towarowy "Świeża Żywność" oraz "Nadające się
do spożycia"?

17. Data: 2003-06-09 12:36:33

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
weryfikowanie
> produkcji żywności pod kątem przydatności dla "opty".

Kilka lat temu nieuczciwe firmy wypieku chleba "optymalnego" i innych
produktów nie stosowały ścisłych zasad wg receptury J.K. Artykuł z DZ nr
266, 13.11.1998 r. przedstawia reklamacje klientów kupujących te szkodliwe
produkty oraz obszerne wyjaśnienia J.Kwaśniewskiego, z którego wynika, że
zastrzeżenie znaku było po prostu koniecznością. Artykuł ten i wyjaśnienia
J.K. można przeczytać na grupie dyskusyjnej <d.o.ogloszenia>
http://www.dieta-optymalna.info/

Podobnie zresztą było z książką "Dieta optymalna" - jakieś nieznane
wydawnictwo drukowało książkę bez zgody autora.

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Chlebem i solą ludzie sobie ludzi niewolą.

18. Data: 2003-06-09 13:28:44

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bbv4p4$fqq$1@news.onet.pl...

> Ale co zrobić z ludźmi, dla których dietą optymalną jest wegetarianizm lub
> montignac?

Nic. Wegetarianin niech nazywa siebie wegetarianinem, a zwolennik Montigaca
niech mówi, że jest na diecie Montignaca. Komu to przeszkadza?
Ne rozumiem, dlaczego mieliby zmieniać nazwę swojej diety, dla nich każda z
tych diet jest optymalna, dokładnie na miarę możliwości ich organizmów i
przekonań.
Ja wybrałam dietę która akurat tak się nazywa. Co za różnica jak się nazywa?
Ważne, że działa tak jak działa.
Czy Ty jesteś taki jaki jesteś tylko dlatego, że nazywasz się Werbiński?
A jak zmienisz nazwisko to co? Nagle będziesz kimś innym?
Befsztyk sojowy - to tylko nazwa, bardzo myląca manipulacja słowem i
skojarzeniami. Werbiński to Werbiński, a Krystyna*Opty* to Krystyna*Opty*.
I nawet gdybysmy się zamienili swoimi nazwami własnymi, to i tak nadal
bedziemy tacy, jacy jesteśmy, wprowadzimy tylko innych w błąd, ale też tylko
na jakiś czas, po ktorym i tak ludzie się zorientują kto jest kto.

> [...]
> Zdzisława, który głównie się żywi śledzikami i wódeczką. On też zamierza
> opatentować swoje odkrycia i ma wiele dowodów, że jego dieta wpływa

To Twój szwagier? ;) No i na zdrowie! ;)
Co Ty się martwisz!? Niech Kwaśniewski się o to martwi... ;)))
A kto da się nabrać, jego sprawa. Z czasem się połapie... ;)

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Nikt nie poprawi swojej reputacji,
niszcząc reputację innych ludzi.

19. Data: 2003-06-09 13:42:23

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc222u$rr2$1@news.onet.pl...

> Nic. Wegetarianin niech nazywa siebie wegetarianinem, a zwolennik
Montigaca
> niech mówi, że jest na diecie Montignaca. Komu to przeszkadza?

Ale jeżeli ktoś jest przekonany, że dietą optymalną jest dla niego
wegetarianizm to jakim prawem ma być zabronione używanie nazwy optymalni,
optymalna itp?

> Ja wybrałam dietę która akurat tak się nazywa. Co za różnica jak się
nazywa?

Nazwa używa słowa _powszechnie_używanego_. Dieta Montignac czy wege używają
nazw własnych a nie pokrętnie wykorzystują powszechnie uzywane słowa
wprowadzając w błąd.

20. Data: 2003-06-09 13:44:04

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Może teraz ja opatentuję znak towarowy "Świeża Żywność" oraz "Nadające się
> do spożycia"?

Ja nie mam nic na przeciwko... ;)))
Tylko nie ukrywaj swojego prawdziwego nazwiska i nie podszywaj się
pod inne :)))

> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> [...]

Uwaga - tu komplement:
Ja już nawet Ciebie z czarnymjankiem nie utożsamiam : )))

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Krytyk się nie boi cnota prawdziwa,
prawda zawsze w końcu na wierzch wypływa.

co ma najwięcej białka ??
[APEL] DO - z dzisiejszego "DZ"
Co ma najwięcej białka ?
maly problem