[DO] Dobre !!!

21. Data: 2003-06-09 13:52:02

Temat: Re: [DO] Dobre !!!
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
news:bc22sk$92k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bc222u$rr2$1@news.onet.pl...

> Ale jeżeli ktoś jest przekonany, że dietą optymalną jest dla niego
> wegetarianizm to jakim prawem ma być zabronione używanie nazwy optymalni,
> optymalna itp?

Chyba prawem kaduka, czyli kto pierwszy to lepszy :)
Pozostaje Ci zaskarżyć urząd patentowy, że przyjął taką nazwę... ;)

> nazywa?
>
> Nazwa używa słowa _powszechnie_używanego_. Dieta Montignac czy wege
używają
> nazw własnych a nie pokrętnie wykorzystują powszechnie uzywane słowa
> wprowadzając w błąd.

No, to teraz rozumiem Twoją krucjatę przeciw diecie optymalnej... ;)

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Nikt nie poprawi swojej reputacji,
niszcząc reputację innych ludzi.

22. Data: 2003-06-09 14:13:55

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc22v4$vn$1@news.onet.pl...
> --
> Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl
>
> Krytyk się nie boi cnota prawdziwa,
> prawda zawsze w końcu na wierzch wypływa.

No, Krysiu. Teraz już wiemy dlaczego tak się nie boisz krytyki.
:-)
Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

23. Data: 2003-06-09 14:16:13

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc23e3$26m$1@news.onet.pl...
> Chyba prawem kaduka, czyli kto pierwszy to lepszy :)
> Pozostaje Ci zaskarżyć urząd patentowy, że przyjął taką nazwę... ;)

Wśród urzędników jak wiadomo nie ma osób, które są urzędnikami tylko dlatego
że do niczego innego się nie nadają.
;-)

24. Data: 2003-06-09 20:42:24

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może teraz ja opatentuję znak towarowy "Świeża Żywność" oraz
"Nadające się
> do spożycia"?

To ja z kolei "najlepiej spożyć przed:" :-))))

Już widzę jak moje konto rośnie. Super.

--
brow(J)arek pozdrawia

25. Data: 2003-06-10 06:14:25

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc222u$rr2$1@news.onet.pl...

> Befsztyk sojowy - to tylko nazwa, bardzo myląca manipulacja słowem i
> skojarzeniami.

Mialem juz wczesniej zapytac: gdzie widzialas produkt noszacy nazwe
"befsztyk sojowy" czy "schabowy sojowy"? Bardzo mnie to ciekawi.

26. Data: 2003-06-10 07:54:14

Od: leh <l...@n...nospz.pl> szukaj wiadomości tego autora

J\ wrote:

> Chciałem sobie wejść na moja ulubiona stronę http://www.optymalni.org,
> a tu takie kuku http://www.optymalni.org/pismo_z_osbo.gif

Pseudo-prawniczy belkot i to z bledami !

27. Data: 2003-06-10 08:54:45

Od: Mike <m...@k...wox.org-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our dear newsgroup friend Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Mialem juz wczesniej zapytac: gdzie widzialas produkt noszacy nazwe
> "befsztyk sojowy" czy "schabowy sojowy"? Bardzo mnie to ciekawi.
Aaaa, mnóstwo takich nazw jest. W Krakowie w conajmniej trzech barach
wegetariańskich się spotkałem ze "schabowym sojowym".

--
Mike
-> Jeżeli wysyłasz do mnie list, usuń -nospam z adresu.

28. Data: 2003-06-10 14:08:42

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mike" <m...@k...wox.org-nospam> napisał w wiadomości

> Aaaa, mnóstwo takich nazw jest. W Krakowie w conajmniej trzech barach
> wegetariańskich się spotkałem ze "schabowym sojowym".

Nie pytalem o danie, a o produkt sprzedawany w sklepie spozywczym. Wchodzac
do baru czy restauracji wegetarianskiej mozna spodziewac sie wielu rzeczy
(nie tylko zreszta tam: zamawiajac jakies, w twoim mniemaniu, ciasto, mozesz
dostac w Wielkiej Brytanii np. potrawe z zoladkow czy nerek), nie
podejrzewam tez Krysi o to, ze bywa w tego typu przybytkach, a osoby z nich
korzystajace trudno posadzac o to, ze ze daja sie zmylic nazwa "schabowy
sojowy" (swoja droga to widzialem cos podobnego, ale miedzy jednym a drugim
czlonem nazwy bylo "a la", czy jak to sie tam pisze, co zmienia troche
postac rzeczy). Tak wiec czekam wciaz cierpliwie na wyjasnienie tej kwestii.

29. Data: 2003-06-10 17:26:32

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bc4orb$jon$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Mike" <m...@k...wox.org-nospam> napisał w wiadomości

> Nie pytalem o danie, a o produkt sprzedawany w sklepie spozywczym.

Właśnie w sklepie spozywczym. Co za pytanie? Nie widziałeś nigdy tych
wszystkich produktów z tego "męsnego" gatunku? Gdzie Ty się uchowałeś?

> [...]
> korzystajace trudno posadzac o to, ze ze daja sie zmylic nazwa "schabowy
> sojowy" (swoja droga to widzialem cos podobnego, ale miedzy jednym a

Znaczy - "Sojowy a la schabowy" jest nowym gatunkiem
schabowego schabowego... no i z "a lą" - jest OK? ;)
Rozmumiem - ewolucja...
Ja jednak wolę oryginał, schabowy schabowy, a nie jakieś fałszywki.

czy jak to sie tam pisze, co zmienia troche
> postac rzeczy). Tak wiec czekam wciaz cierpliwie na wyjasnienie tej
kwestii.

Mam nadzieję, że się cierpliwie doczekałeś. Zadowolony?

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy. James Joyce

30. Data: 2003-06-10 19:47:17

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bc54c7$7v9$1@news.onet.pl...

> Właśnie w sklepie spozywczym. Co za pytanie? Nie widziałeś nigdy tych
> wszystkich produktów z tego "męsnego" gatunku? Gdzie Ty się uchowałeś?

Krysiu, ja pytam o konkrety. Dokladna nazwa produktu, producent, ewentualnie
miejsce, gdzie to widzialas. Tylko nie pisz o pasztetach, bo z definicji
miesne byc nie musza.

> Znaczy - "Sojowy a la schabowy" jest nowym gatunkiem
> schabowego schabowego... no i z "a lą" - jest OK? ;)

Tak, bo chodzi o sposob przygotowania potrawy. Nie wnikam w gusta ludzi,
ktorzy to jedza, nie wnikam tez w stopien podobienstwa do prekursora, bo
porownania nie mam i miec nie chce.

> Rozmumiem - ewolucja...
> Ja jednak wolę oryginał, schabowy schabowy, a nie jakieś fałszywki.

A ja wole zywa swinie.

co ma najwięcej białka ??
[APEL] DO - z dzisiejszego "DZ"
Co ma najwięcej białka ?