Smiertelny srodek usypiajacy

21. Data: 2000-06-25 10:20:11

Temat: Odp:
Od: "Libido" <l...@d...ds2.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał zupełnie bez sensu:
> Pudlo, moj drogi abderyto!
> Kto to jest abderyta pewnie tez nie wiesz... :(
> Eh, trudna z toba rozmowa...

Przygadała stonka biedronce, ze za malo kropek ma.
Sluchaj moj drogi glupku !
Nie mam ochoty z toba rozmawiac.

LIBIDO

22. Data: 2000-06-25 15:21:01

Temat: DO PANOW: AL; ADAMUSA;
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Adamus <a...@m...pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:8itrpn$5iv$...@s...ic
m.edu.pl...

> AnikaV12 napisał(a) w wiadomooci: <20000622145117.05138.00000161@ng-

> 1. Wcale nie odpisuje temu czlowiekowi.
> 2. Jestem cyniczny ale nie podly. Podle by bylo wykupienie przeze
mnie
> polisy ubezpieczeniowej na zycie tego czlowieka.
> 3. Ci ktorzy obnosza sie ze swoim samobojstwem, najczesciej go nie
> popelniaja.

Do Panow AL i Adamusa

A moze TRZ chce popelnic morderstwo a nie samobojstwo?
Gratuluje Panom odwagi! Panow rady podlegaja pod paragraf (pomaganie w
samobojstwie / morderstwie). Radze Panom uwazac...

Wlasciwie powinnam zglosic to do a...@n...icm.edu.pl oraz
a...@t...pl... Moze NRL tez bylaby zainteresowana?

Nie myslcie sobie Panowie, ze was strasze... Prosze tylko o uwazanie
na slowa pisane publicznie. Nigdy nie wiecie kto i jak te pseudorady
wykorzysta.

Magdalena Busk

23. Data: 2000-06-25 20:56:26

Temat: Re: DO PANOW: AL; ADAMUSA;
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a) w wiadomości:
<9...@n...cybercity.dk>...

>Nie myslcie sobie Panowie, ze was strasze... Prosze tylko o uwazanie
>na slowa pisane publicznie.

Nigdy nie wiadomo, kto siada za klawiatura mojego komputera podczas mojej
nieobecnosci... :)))
A tak BTW - niech sie morduja i wieszaja - bedzie luzniej...

Adam B.

24. Data: 2000-06-26 20:09:34

Temat: Odp: Smiertelny srodek usypiajacy
Od: "Głowa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TRZ <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Kh%35.37917$D...@n...tpnet.pl...
> Witam
>
> Czy bez recepty w aptece kupię b. silny środek usypiajacy ?
> Na tyle mocny aby przedawkowanie na pewno wywołało śmierć.
>
> Proszę o nazwę takiego środka.
>
> dzięki
> -T
>
> Najlepiej idz do sportowego i kup palke basebolowa.Jak kogos pierdolniesz
w glowe to z pewnoscia zasnie, a jak przedawkujesz to umrze

Opary benzyny
Corvita - Chorzow
herpes gestostis
dzialanie lekow
Badania na obecnosc hormonow plciowych a tabletka anty