podsumowanie

1. Data: 2003-01-22 13:43:37

Temat: Re: podsumowanie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Jan 2003 15:34:41 +0100, "Lia"
<L...@u...poczta.onet.pl> wrote:

>ROTFL,
>do dzisiaj sie turlam ze smiechu jak sobei przypomne tamten w?tek :)))

czyzbym czegos nie czytala na tej grupie? jaki tytul tego cuda,
bo albo czegos nie kumam, albo przoczylam albo co, a tak bym
chciala - ponuro dzis, nos zimny mam, herbate juz wypilam...to
jaki tytul waltku do smiechu?

Trys, pierzasty aniol, nadmarzniety nieco
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-22 14:07:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Jan 2003 16:05:37 +0100, "Lia"
<L...@u...poczta.onet.pl> wrote:

>A w okolicach ?wi?t mielismy weso?o :))

>Subject: AVON!!!!!!!AVON!!!!!!!!!!!!!!AVON

jak to mowi znajomy - zadzieram kiece i lece ;)

ta

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-22 14:08:42

Temat: podsumowanie
Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiec dziekuje za pomoc, byc moze ze za duzo wymagam od tej grupy
Wydawalo mi sie ze moge liczyc na kogos kto juz ten produkt dostal i bedzie
mi latwiej
bo juz przelazilam wszystkie sklepy
Nastepnym razem jesli ktos cos zachwala bez sensu nie podajac miejsca gdzie
mozna to dostac to w ogole nie warto zwracac na to uwagi tak??Nie pomyslal
nikt ze im wieksze miasto tym trudniej cos znalezc

Dzieki za cieple przyjecie
Moze to wlasnie chodzi o miejsce w ktorym mieszkam, bo zaczynam czuc sie
dyskryminowana

1. Data: 2003-01-22 14:08:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>to nie praca magisterska skarbie

ptysiu, idz juz sobie pod swoj kamien... (u nas w bajkach trolle
siedza pod zmurszalymi glazami)

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-22 14:10:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Jan 2003 15:56:43 +0100, "agi ( fghfgh )"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>Chermetyczna raczej nie. Aczkolwiek _H_ermetyczna troszeczke ;oo)))
>pzdr
>agi

a moze to chemiczna hermetycznosc...pomyslalas o tym, Agi?

Trys, pierzasty aniol
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-22 14:11:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Jan 2003 16:07:13 +0100, "ptysiu"

>eh no coz jestescie za plytkie i za przyziemne dla kogos kto tworzy hehehehe

to idz juz sobie tworzyc, ale na litosc boska, nie tworz tu!

Trys, pierzasty aniol
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-22 14:14:27

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ptysiu"
> Nastepnym razem jesli ktos cos zachwala bez sensu nie podajac miejsca gdzie
> mozna to dostac to w ogole nie warto zwracac na to uwagi tak??Nie pomyslal
> nikt ze im wieksze miasto tym trudniej cos znalezc

Nie jesteś trochę..śmieszny? Polecając produkt mam załączyć listę
wszystkich miast Polski bo inaczej rada jest "bez sensu"? A z tymi dużymi
miastami.. sorry, jak ktos jest nieporadny to i pod wskazany adres sklepu nie
trafi;(
Mnie sprawiłoby trudność znalezienie sklepu w którym ziaji nie ma;)
Macie tam hipermarkety, Rossmany, inne drogerie? Książki telefoniczne?
Asia

1. Data: 2003-01-22 14:19:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jakie lenistwo?ty wiesz co mowisz
>ja sie tak nalazilam za tym i tylko ja wiem ile
>a lenistwo to dla mnie obelga

a dla mnie wielka przyjemnosc, niedosteppna codziennie

Trys, pierzasty aniol
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-22 14:20:41

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ptysiu" <p...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dzieki za cieple przyjecie
> Moze to wlasnie chodzi o miejsce w ktorym mieszkam, bo zaczynam czuc sie

A gdzie mieszkasz?
Bo ja nie wiem gdzie mieszkasz, widze tylko dziwne posty z żalami, a to
skierowane do Kropelki a to do całej grupy.
Nie dziw się, ze nikt Ci nie chce pomóc jeśli pytasz gdzie możesz kupić
kosmetyki w swojej dzielnicy (zdaje się, że o to poszło)
I nie dziw się, że nie jesteś miło przyjmowana, jeśli wylewasz swoje zale do
kropelki zakładając osobny wątek.
Kiedys byl tu tez taki zabawny watek, nazywal sie bodajze "wstyd mi...",
poczytaj go, polecam, i naprawde, takie zachowanie sprawia wrazenie lekkiej
histerii...

Pozdrawiam

Kaska

1. Data: 2003-01-22 14:20:46

Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kiedys byl tu tez taki zabawny watek, nazywal sie bodajze "wstyd mi...",
> poczytaj go, polecam, i naprawde, takie zachowanie sprawia wrazenie
hm wydaje mi sie ze sa tutaj same stare dewotki

coś do demakijażu
Wlosy jak diamenty???
prostownica do włosów
wizaz.pl i revlon colourstay