(DO)Pytanie do optymalnych

21. Data: 2003-08-24 15:25:19

Temat: Re: (DO)Pytanie do optymalnych
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:biai6s$pv9$1@news.onet.pl,
czarnyjanek <c...@p...onet.pl> typed:

> hehehe na temat wizji i omamów polityków nie będę się wypowiadał bo
> to NTG a jeśli chodzi o decydentów nauki to polecam ci takiego np.
> Relige który jakby nie patrzeć zna temat i nie należy do zwolenników
> diety optymalnej

Chce Ci sie z tym dyskutowac? Streszczenie artykulu - Jan Kwasniewski w
artykule o diecie Jana Kwasniewskiego napisal, ze Jan Kwasniewski ma racje i
nalezy uznac za prawde wszystko, co glosi Jan Kwasniewski. Jan Kwasniewski
WIE - relacjonuje w swoim artykule Jan Kwasniewski.
Perelka myslenia optymalnego: "Obniżanie się wartości biologicznej Polaków".

Pozdrawiam,
Karola

22. Data: 2003-08-24 16:42:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...
> [...]
> nalezy uznac za prawde wszystko, co glosi Jan Kwasniewski. Jan Kwasniewski
> WIE - relacjonuje w swoim artykule Jan Kwasniewski.

jest dokładnie tak jak mówisz :)))))))))))))/piszesz :)))))

> Perelka myslenia optymalnego: "Obniżanie się wartości biologicznej
Polaków".

no tu to troche przesadziłaś :) zaledwie kilkudziesieciu optymalnych posiada
dostep do inernetu.a robia szum na wszystkich grupach straszac infazją
tabunów optymalnych.

23. Data: 2003-08-24 20:47:23

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> jakim

> tylko tyle masz do napisania??? :(

Tylko tyle bredziku.

> [...]
sie
> dokonaniami innych a nie tylko opracowywał diete w oparciu o własne wizje i

Bredzisz i tylko tyle.... Nie chce mi sie z Tobą gadać. Pij mleko!

24. Data: 2003-08-24 21:01:30

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy twoje prostactwo wynika z diety czy dieta z prostactwa??

odpowiedż prześlij sobie na priv

25. Data: 2003-08-25 07:52:03

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

Moze tak pomyslisz o innych czytajacych usenet i TA grupe.Tnij zbedne
cytaty,
a jesli nie masz nic do powiedzenia to sie nie wypowiadaj.
Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

26. Data: 2003-08-25 08:02:36

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jurek, jak Ty wyliczyłeś przy wzroście 167 max 40 g węgli?
>
> --
??????????? gdzie ty to znalazles?! od kiedy ilosc W zalezy od wzrstu?
czy nie za duzo tych figli?
A poza tym jestem przeciwnikow tzw . nieprzekraczalnego progu dla W, nawet
na tym forum mozna znalesc posty na ten temat
Jurek

27. Data: 2003-08-25 11:36:31

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> A poza tym jestem przeciwnikow tzw . nieprzekraczalnego progu dla W, nawet
> na tym forum mozna znalesc posty na ten temat

Dwa posty wyżej, tam gdzie podpisałeś się Georges.
Tak, ilość węglowodanów zależy pośrednio od wzrostu. Należy, chcąc
dyskutować o ŻO trochę się przygotować.
Nie ma żadnego znaczenia czy Ty jesteś przeciwnikiem progu W takiego czy
innego. ŻO ma reguły, których nieprzestrzeganie musi być uzasadnione
merytorycznie, a nie nie odwoływaniem sie do innych postów na tym forum.
Pozdrawiam Georges- Jurek

28. Data: 2003-08-25 11:49:16

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <m...@p...postem> napisał(a):

> [...]
> --
> Moj adres: h...@g...pl
>
> 'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

Jak bym nie miał nic do powiedzenia to bym sie nie wypowiadał, a ciąć będę,
gdy uznam, że ciąć trzeba, a nie wtedy gdy Ty tego chcesz. Ten cytat miał
być w całości i był. Przytoczyłem go dlatego w całości ponieważ obraża
optymów niejaki czarnyjanek nazywając JK omamistą. Wynika z tego, że my też
mamy omamy. Nic z tego, głupotę trzeba nazywac po imieniu i tak próbowałem
to delikatnie zrobić, ale jeżeli ani Ty ani tym bardziej czarnyjanek tego
nie dostrzegacie to Wasz problem

29. Data: 2003-08-25 12:01:33

Od: "daniel figlarz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> czy twoje prostactwo wynika z diety czy dieta z prostactwa??
>

> odpowiedż prześlij sobie na priv

Nie wiedząc nic o ŻO, a zabierajac glos na ten temat w niewybrednych
słowach, dajesz świadectwo zwykłego chamstwa i niekoniecznie musi to wynikac
z Twojej diety. Szanuję tych, którzy żywią sie inaczej niż ja, ale Ciebie
jakoś nie...

30. Data: 2003-08-25 12:01:43

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bym nie miał nic do powiedzenia to bym sie nie wypowiadał,

Jakos narazie nic nie powidziales.

> a ciąć będę,
> gdy uznam, że ciąć trzeba, a nie wtedy gdy Ty tego chcesz.

Widac Ciebie netykieta nie obowiazuje. Albo bawi Cie trafianie do KF-ow.

> [...]
> to delikatnie zrobić, ale jeżeli ani Ty ani tym bardziej czarnyjanek tego

Za to Ty prezentujesz madrość i oswiecenie. A moze jestes autorytetem w
dziedzinie glupoty?
To jest grupa "DIETA", a nie "kto jest glupi a kto madry".

Kafka

[ORZECHY BRAZYLIJSKIE] Propozycja nowych zasad oznaczania postow na pl.misc.dieta
[DO] Witamina A
[DO] [MM] [VEGE] Awokado
Re: Gdzie szukac
(MM) co obniża?