Re: DO - Szkodliwosc nadmiaru witaminy A

From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: DO - Szkodliwosc nadmiaru witaminy A
Date: Fri, 23 May 2003 14:59:23 +0200

> czytelnikach?!?!
>
> Sądzę, że jednak nie zawsze się mylę, jeśli mi się to zdarza, to nie jest
> świadomym i celowym zamiarem z mojej strony, nazywa się to pomyłką. Nigdy
> się nie mylisz???

NIGDY SIE NIE MYLE PODCZAS CYTOWANIA - zawsze bardzo dokladnie przepisuje ze
zrodel, nie wtracam niczego od siebie, zeby nie byc posadzonym o manipulacje
na przyklad przez Ciebie, bo juz wiem ze znasz to slowo i potrafisz uzywac w
odniesieniu do innych. Ale przerabianie cytatow nie jest manipulacja, tylko
czystym zywym klamstwem, ktorego sie brzydze.

Tak poza tym to widze, ze masz problemy z rozumieniem prostych pytan - nie
pytalem czy zawsze sie mylisz przy cytowaniu, bo przy cytowaniu nie da sie
mylic, zwlaszcza kiedy masz czas i zrodla (chyba nikt takich rzeczy nie
cytuje z glowy), nie potrafie traktowac Twojej "pomylki" inaczej jak
czystego zywego KLAMSTWA.

Malo kiedy pozwalam, zeby czyjes ZLE zdanie bylo ostatnie, ale tym razem
nawet mi sie nie chce dyskutowac dalej. Tak wiec tlumacz sie dalej, odwracaj
uwage jakimis badaniami nie na temat ja juz nie odpowiem. Jednak pamietaj -
uwazaj kiedy "cytujesz" bo to wcale nie pomaga wizerunkowi Opty.

pozdrawiam
mariusz