DO TESCIOWY

1. Data: 2007-06-01 07:27:35

Temat: DO TESCIOWY
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno teściowa chowa mojego bajoka. To może trafi z nim tutaj cobym
okiem rzucił, drogę zna - jeszcze przed wejściem do sklepu wiedziałem, że to
teściowa...
I ta wymiana uwag na temat menu w sklepie...

2. Data: 2007-06-01 12:55:43

Temat: Re: DO TESCIOWY
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teściowa...
> I ta wymiana uwag na temat menu w sklepie...

Dopełniacz kogo? czego? do tesciowej

J.

3. Data: 2007-06-01 12:56:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.com...
> [...]
> teściowa...
> I ta wymiana uwag na temat menu w sklepie...

Jesteś zbrodnica?

4. Data: 2007-06-01 12:57:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
> teściowa...
> I ta wymiana uwag na temat menu w sklepie...

Ucycielka... He..he.

5. Data: 2007-06-01 13:07:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
> teściowa...
> I ta wymiana uwag na temat menu w sklepie...

Eee, niiii. Do ty teściowy...

6. Data: 2007-06-01 15:50:59

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee, niiii. Do ty teściowy...

Chcesz to pare moich tesciowy'ch moge Ci odstapic. Zacne kobiety sa,
choc nie wszystkie Polki. Tudziez dzieciorow troche po swiecie
rozrucilem. Ale dorosle wszystko - niestety!

J.

7. Data: 2007-06-02 11:59:43

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> teściowa...
> I ta wymiana uwag na temat menu w sklepie...

Chuj kogo obchodza twoje "dywagacje" jebany paranoiku.
Lecz sie facet, bo jestes debilem do potegi a ponadto zalosna ciota.
Wypierdalaj.
--

Bluzgacz
GG:5015

8. Data: 2007-06-02 14:57:56

Od: "-=Elwood=-" <elwood@S_P_A_M_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:
> Chuj kogo obchodza twoje "dywagacje" jebany paranoiku.
> Lecz sie facet, bo jestes debilem do potegi a ponadto zalosna ciota.
> Wypierdalaj.

"To sie Pan popisał przed milionami słuchaczy..."

-=Elwood=-

9. Data: 2007-06-02 15:52:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"-=Elwood=-" <elwood@S_P_A_M_o2.pl> wrote in message

> "To sie Pan popisał przed milionami słuchaczy..."

Jaki pan - taki kram - czyli nie pan tylko mały żydoski pachciarz, ten z
Any-Kotewki...

10. Data: 2007-06-03 02:35:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teściowa...
> I ta wymiana uwag na temat menu w sklepie...

To, że izolujecie mnie od mojego dziecka (moje dobre prawo uważać je za
moje, do czasu badania DNA) bardzo źle świadczy o waszej moralności, czy jak
wolicie etyce. Tym bardziej, im wyższe macie wykształcenie. Tym bardziej
haniebnie to wygląda.
A podobno aspirujecie do inteligencji - niszy najwyższej w
społeczeństwie. Śmiem powątpiewać - nie spełniacie kryteriów, bycie
wykształciuchem nie nobilituje - skoro jest to tylko jedno i wcale nie
najważniejsze z kryteriów.

jeszcze Cozia
quiche
Calimanesti i okolice
przekąski na impreze
Standardowe przepisy, czyli ile czego na ile osób