przekąski na impreze

1. Data: 2007-05-31 16:36:32

Temat: przekąski na impreze
Od: ipkisipki <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robie impreze i nie wiem jakie przekaski zrobic
pomocy!!

2. Data: 2007-05-31 17:30:34

Temat: Re: przekąski na impreze
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 May 2007 18:36:32 +0200, Waćpanna lub waćpan ipkisipki, w
wiadomości <news:f3mtic$fa5$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Robie impreze i nie wiem jakie przekaski zrobic
> pomocy!!

parówki w cieście
zroić dipy do maczania paluszków, czy innych rzeczy: sos czosnkowy, sos
fetowo-oliwkowy, sos paprykowy
koreczki na wykałaczkach - serek, papryka, oliwka

takie przykłady :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

3. Data: 2007-05-31 17:40:50

Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ipkisipki" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Robie impreze i nie wiem jakie przekaski zrobic
> pomocy!!
Witam

Czy impreza ma być w formie stołu angielskiego, czyli zimny bufet jeśli tak
to:

Szybka przekąska z krakersów

Składniki:

a.. opakowanie okrągłych krakersów
b.. ulubiona pasta np. kawiorowa, łososiowa
c.. zielenina do dekoracji (natka pietruszki, koperek, szczypiorek)
Wykonanie:

Krakersy posmarować pastą, ułożyć po kilka jeden na drugim, wierzch
udekorować pastą, kawałkiem łososia lub kawioru oraz listkami np. natki
pietruszki.

Ruloniki

Składniki:

a.. kilka plastrów szynki lub innej wędliny
b.. kilka plastrów wędzonego łososia
c.. smakowy twarożek
d.. posiekany szczypiorek
e.. pomidor posiekany w drobną kostkę
Wykonanie:

Plasterki łososia i wędliny posmarować twarożkiem, posypać pomidorkiem i
szczypiorkiem, zrolować i ułożyć na półmisku wyłożonym listkami sałaty.

Pikantna pasta

Składniki:

. 2 owoce awokado

. 2 pomidory

. 1 cytryna

. 2 ząbki czosnku

. 1 strąk ostrej papryki

. 1 cebula

. sól, pieprz

. natka pietruszki

Sposób wykonania:

Owoce awokado umyć, przekroić na pół, oddzielić pestkę, łyżką wyjąć miąższ,
lekko skropić sokiem z cytryny, aby nie ściemniał. Awokado rozgnieść
widelcem, czosnek zmiażdżyć, dodać do awokado, wymieszać, dodać pozostały
sok z cytryny. Pomidory umyć, wyciąć stwardniałe części, pokroić w małą
kostkę, paprykę umyć, usunąć nasiona, drobno pokroić. Cebulę obrać i
posiekać. Posiekane warzywa dodać do awokado, wymieszać, przyprawić solą i
pieprzem. Udekorować natką pietruszki.

Podawać z różnymi rodzajami chipsów, a nawet z chrupkim pieczywem.

Te przekąski nie wymagają nakładu pracy. Więcej info na www.kulinarny.net

Mika

4. Data: 2007-05-31 18:38:43

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

ipkisipki pisze:
> Robie impreze i nie wiem jakie przekaski zrobic
> pomocy!!

Jeśli Ci się chce, zrób i gorące przekąski, np. mini pierogi pieczone z
grzybami suszonymi, pieczarki faszerowane, ptysie lub kruche babeczki
pikantne, śliwka wędzona w boczkowej roladce, oscypek lub feta
smażone... itp.
--
BBjk

5. Data: 2007-05-31 18:44:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BBjk" <b...@q...pl> wrote in message

> [...]
> grzybami suszonymi, pieczarki faszerowane, ptysie lub kruche babeczki
> pikantne, śliwka wędzona w boczkowej roladce, oscypek lub feta

Nie każdy je w domu - albo przejęty imprezą, albo nie chce się opchać na
wywijanie hołubców. Dlatego proponuję krokiety z młodej kapusty, barszczyk
czysty do popijania. Wymiotą do czysta - nawet ruskie pierogi czy wiaderka z
KFC...

6. Data: 2007-05-31 19:05:05

Od: "permentator" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy wiaderka z
> KFC...

SamjesteśWiaderko

jinks

7. Data: 2007-05-31 19:16:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"permentator" <p...@v...pl> wrote in message

> SamjesteśWiaderko
>
> jinks

Ale nie ex_per(y)men_tator...

8. Data: 2007-05-31 19:17:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "permentator" <p...@v...pl> wrote in message

> Ale nie ex_per(y)men_tator...

A tak w ogóle to jesteś jakaś taka per_men_tutta...

9. Data: 2007-05-31 20:06:22

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 31 mai 2007 ŕ 21:05:05, dans <f3n684$pdf$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> SamjesteśWiaderko

> jinks

Piszac to czynisz zaszczyt wiaderkom...

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

10. Data: 2007-05-31 20:11:24

Od: Pearlhair <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> Le jeudi 31 mai 2007 ŕ 21:05:05, dans <f3n684$pdf$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Piszac to czynisz zaszczyt wiaderkom...
>

> Ewcia

Zaszczycona?
:-)

Standardowe przepisy, czyli ile czego na ile osób
chlodnik na upalne...
hałasująca płyta indukcyjna
Czy ktoś używa Ingenio?
miąsko duszone z czymś w środku, co radzicie?