przekąski na impreze

21. Data: 2007-06-01 08:45:55

Temat: Re: przekąski na impreze
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
news:f3ojk3$g3h$1@inews.gazeta.pl...

> nie smakuje toto biwakiem? czyt. chińską zupką?

Smakuje; ale nie do końca, w końcu jest tam i kapusta i fasola, i majonez.
Ale zwykłe popularne czipsy też smakują, a ta sałatka jednak lepsza.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

22. Data: 2007-06-01 08:52:47

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:

> Smakuje; ale nie do końca, w końcu jest tam i kapusta i fasola, i majonez.
> Ale zwykłe popularne czipsy też smakują, a ta sałatka jednak lepsza.

Imo dużo zależy od charakteru imprezy, jeśli to jakaś parapetówa,
wyjazdowa turystyczna, czy podobnie, taka sałatka jak najbardziej. Ale
jeśli ma być w miarę elegancka, albo wręcz wytworna, jeśli to dla
uczczenia nobliwych wujaszków profesorów, czy uczonych cioteczek zza
morza, raczej nie ryzykowałabym chińszczyzny w tej formie. Najwyżej w
postaci zastawy.
--
BBjk

23. Data: 2007-06-01 10:13:51

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uczczenia nobliwych wujaszków profesorów, czy uczonych cioteczek zza
> morza, raczej nie ryzykowałabym chińszczyzny w tej formie. Najwyżej w

Oczywiście że tak. Ale to chyba oczywiste że na wytwornej imprezie nie daje
się chińskich zupek :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

24. Data: 2007-06-02 08:18:11

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearlhair napisał(a):

> Zaszczycona?
> :-)

Musiałaś nicka zmienić, by Cię kotkolwiek przeczytał, biedna Ikselko?

E.

25. Data: 2007-06-02 08:23:39

Od: "AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robie impreze i nie wiem jakie przekaski zrobic
pomocy!!

A może by tak marchewka porojona w słupki? Sprawdza się testowane ;)!

Pozdrawiam
Agnieszka Malinowska / AgMa
www.butonierka.pl

26. Data: 2007-06-02 08:36:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> Musiałaś nicka zmienić, by Cię kotkolwiek przeczytał, biedna Ikselko?
>
> E.

Tylko dla mnie. Możesz sama posłuchac Omegi i jej najlepszej piosenki:
"Gyöngyhajú lány"
http://www.youtube.com/watch?v=0TgrHXa2kE0

27. Data: 2007-06-02 12:01:20

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ipkisipki" <i...@o...pl> wrote in message news:f3mtic$fa5$1@news.onet.pl...

> Robie impreze i nie wiem jakie przekaski zrobic
> pomocy!!

Pomidory z mozarella.
--

Bluzgacz
GG:5015

Standardowe przepisy, czyli ile czego na ile osób
chlodnik na upalne...
hałasująca płyta indukcyjna
Czy ktoś używa Ingenio?
miąsko duszone z czymś w środku, co radzicie?