DO XL

11. Data: 2009-06-04 22:12:56

Temat: Re: DO XL
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Jun 2009 00:10:41 +0200, Wielkie Filozofe Współczesne
napisał(a):

> A do tych landrynek lejesz niegazowaną czy gazowaną? oczywiscie mam na
> mysli wode z kibla.

Masz w swoim do wyboru? - to według uznania lej.

12. Data: 2009-06-04 22:17:18

Od: Wielkie Filozofe Współczesne <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Masz w swoim do wyboru? - to według uznania lej.

Widzisz stara czarownico z krainy mineralno-landrynkowej. Przeciętny
polak szanujący siebie i swoich bliskich nie podchlipuje wody z kibla,
ty najwidoczniej to robisz i dla osłody maczasz w tej wodzie landryny
ktora zapierdoliłas babełe, która to niektóre na dodatek wypluła bo jej
nie smakowały.

13. Data: 2009-06-04 22:19:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłych snów o mineralnej.

14. Data: 2009-06-04 22:24:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz w swoim do wyboru? - to według uznania lej.

Nie ma wybore
Pobiera z obore
Wszystkie jak leci
Nawet kotlecik
Nawet kaszane
Świeżo wysrane.

15. Data: 2009-06-04 22:25:50

Od: Wielkie Filozofe Współczesne <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Miłych snów o mineralnej.

Widac jestes mocno zdesperowaną kretynką skoro mowisz mi dobranoc,
osobie ktora gnoi cie i pokazuje ci twe prawdziwe odblicze ktore starasz
sie ukryc. Dlaczego nie powiesz "miłych snów" do swojego
hlopa-pół-idioty? Bo jak by ci zapierdolił w ten durny łep to bys sie
osrała ze go budzisz kiedy on cały dzien zbierał złom a tera spi
najebany i szcza przez sen.

16. Data: 2009-06-04 22:27:47

Od: Wielkie Filozofe Współczesne <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> Nie ma wybore
> Pobiera z obore
> Wszystkie jak leci
> Nawet kotlecik
> Nawet kaszane
> Świeżo wysrane.

panslavista jak tam twoje wnuki ktore panstwo zabrało ci bo ponoc miałes
co do nich niecne zamiary?

17. Data: 2009-06-04 22:41:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Jun 2009 00:24:23 +0200, Panslavista napisał(a):

> Nie ma wybore
> Pobiera z obore
> Wszystkie jak leci
> Nawet kotlecik
> Nawet kaszane
> Świeżo wysrane.

:-D

18. Data: 2009-06-04 22:43:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Jun 2009 00:25:50 +0200, Wielkie Filozofe Współczesne
napisał(a):

> Widac jestes mocno zdesperowaną kretynką skoro mowisz mi dobranoc,
> osobie ktora gnoi cie

Masz urojenia, dupku.

> i pokazuje ci twe prawdziwe odblicze

Że co ty mi pokazujesz, bido?
:-D

> [...]
> hlopa-pół-idioty? Bo jak by ci zapierdolił w ten durny łep to bys sie
> osrała ze go budzisz kiedy on cały dzien zbierał złom a tera spi

Nie opowiadaj tak ze SZCZAgółami, co robisz wieczorem... Nie interesuje
mnie życiorys dupka.

19. Data: 2009-06-04 22:52:04

Od: Wielkie Filozofe Współczesne <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Że co ty mi pokazujesz, bido?
> :-D

> Nie opowiadaj tak ze SZCZAgółami, co robisz wieczorem... Nie interesuje

Opowiadam ze szczegółami co ci twój pół-idiota robi wieczorem

20. Data: 2009-06-04 22:52:52

Od: Wielkie Filozofe Współczesne <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-D

ah ta poezja pansraki ! mokro masz w tej swojej osranej ślupie od
czytania pewnie

KAPUSTKA
Ja mam wyciskarke soku
Ikselko!
Pistacje
kalendarium roslin -kiedy sezon - pytanie