DO a arytmia serca

11. Data: 2003-06-25 14:36:51

Temat: Re: DO a arytmia serca
Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bdc5pv$d83$1@news.onet.pl...

[...]> I zapewniam Cię, Optymalni ze stażem nie mają żadnych braków
> mineralno-witaminowych.

Nie wierzę Ci Krystyno na słowo, a badań nie ma bo dieta jest
i tak najlepsza z możliwych , to po kiego mozolić się na próżno?

pozdrawiam Chaciur

12. Data: 2003-06-25 15:40:53

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie wierzę Ci Krystyno na słowo, a badań nie ma bo dieta jest
> i tak najlepsza z możliwych , to po kiego mozolić się na próżno?

sugerujesz ,ze badań nie ma a krysia wyssała to sobie z palca??
jestes w błedzie krysia mówi prawde

Krysiu badz tak dobra i przedstaw tym niedowiarkom badania moze wreszcie
zakonczy sie to nagabywanie optymalnych o przedstawienie badań.

ps po co badania jak wszyscy optymalni sa zdrowi albo zdrowieja

13. Data: 2003-06-25 15:56:00

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Krysiu badz tak dobra i przedstaw tym niedowiarkom badania moze wreszcie
> zakonczy sie to nagabywanie optymalnych o przedstawienie badań.

Widzisz Optyjanku, ja się o te badania proszę i doprosić nie mogę,
podobno są jedne zrobione na szczurach przez syna samego JK,
a dugie bardziej tajemnicze na więźniach, które sobie gdzieś ta leży
na AM w Łodzi i się kurzy, a żaden optymalny nie chce ich widzieć,
może Ty byś się przeszedł jeśli mieszkasz gdzieś w pobliżu.

> ps po co badania jak wszyscy optymalni sa zdrowi albo zdrowieja

Tylko niektórzy zdrowieją w tak nieprzewidywalny sposób że mogą to
życiem przepłacić.

pozdrawiam Chaciur

14. Data: 2003-06-25 16:04:34

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klesiu" <k...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> nie wspomne o przyswajalnosci, bo jest niewielka.
> Na wykładzie dowiedziałem się że nawiecej żelaza jest wątróbce wiepszowej
> smazonej na smacu, i jest najlepiej przyswajalna.

A mowili na wykladzie o tym, ze rownie grozny jak niedobor jest rowniez
nadmiar zelaza? I ze organizm czlowieka nie ma mozliwosci regulacji
wchlaniania zelaza hemowego (tego ze zrodel zwierzecych), ale wchlanianie
niehemowego (pochodzacego z roslin) moze regulowac wg potrzeb?

15. Data: 2003-06-25 23:17:30

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:bdalg7$h0n$...@a...dialog.net.pl...
>
> a słyszałeś o antyoksydantach:
> http://www.poradnia.pl/podstrony/jedzenie/bledy/rodn
iki.html

16. Data: 2003-06-26 21:10:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na AM w Łodzi i się kurzy, a żaden optymalny nie chce ich widzieć,
> może Ty byś się przeszedł jeśli mieszkasz gdzieś w pobliżu.

do łodzi to mam dalej niz ty :0 a po to aby wierzyc w skutecznosc diety
optymalnej nie potrzebuje zadnych badań

> Tylko niektórzy zdrowieją w tak nieprzewidywalny sposób że mogą to
> życiem przepłacić.

masz jakies dowody ?można prosić o nazwiska i adresy tych którym dieta
optymalna zaszkodziła .sprawdzę ich dzienniczki i się przekonamy czy byli
optymalni czy tylko wydawało im się ze są optymalni

kosmetyki.
miso-zupa???
makrobiotyka
co tu zrobic ,gdy na wieczor dopada glod?
kwas chlebowy