[DO] co jak nie daje rady.....

1. Data: 2003-05-20 11:16:57

Temat: [DO] co jak nie daje rady.....
Od: "Karolina" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli na przypisane 66g bialka daje rade zjesc ok 49, a na 144g tluszczów
tylko kolo 70, to ......co ? czy jak nie daje rady zjesc wiecej tluszczow,
to powinnam obnizyc ilosc spozywanego bialka tak zeby bylo 1:2,5 ?
dziekuje za ewentualna odpowiedz :)

--

pozdr
Karolina

2. Data: 2003-05-20 18:25:56

Temat: Re: [DO] co jak nie daje rady.....
Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko kolo 70, to ......co ? czy jak nie daje rady zjesc wiecej tluszczow,
> to powinnam obnizyc ilosc spozywanego bialka tak zeby bylo 1:2,5 ?

Jedz tyle ile dajesz rady oczywiście utrzymując proporcje BTW
Slawek

3. Data: 2003-05-20 18:53:24

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Karolina" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jedz tyle ile dajesz rady oczywiście utrzymując proporcje BTW

Nawet nie zapytales, ile dziewczyna ma lat, ile wazy i jak aktywnie zyje.
Uwazasz, ze np. dla szczuplej nastolatki dieta dostarczajaca dziennie ~1000
kcal (bo tyle wychodzi z B:T:W ~50:70:50 jest dieta odpowiednia?

4. Data: 2003-05-20 19:16:15

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:badtl2$6s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
~1000
> kcal (bo tyle wychodzi z B:T:W ~50:70:50 jest dieta odpowiednia?

Jeżeli zje btw1:3:0,8 to wyjdzie trochę więcej kcal , no a jak sobie
wyobrażasz jej jedzenie powiesi sobie pasek na krześle i patrząc na niego
wmusi reszte posiłku ;))) , przecież nie chodzi o przymuszanie się do
jedzenia apetyt często jest mądrzejszy od nas.
Slawek

5. Data: 2003-05-20 23:01:03

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ~1000
> >
> Jeżeli zje btw1:3:0,8 to wyjdzie trochę więcej kcal

Ciekawym, jak to wyliczyles. Karolina wyraznie napisala, ze wiecej jak 50 g
bialka i 70 g tluszczu wmusic w siebie nie moze. Jesli mialaby utrzymac
proporcje, musialaby zjechac z bialkiem do jakichs zalosnych 23 gram. Bedzie
ciagnela wtedy na 800 kcal - tyle mniej wiecej wynosila racja zywieniowa w
hitlerowskich obozach pracy podczas II wojny swiatowej. I jak sie to ma do
zalecanej przez Kwasniewskiego ilosci 1 czy nawet 0.5 grama bialka na
kilogram masy ciala? Zapewne znikna wtedy wszelkie objawy alergiczne, jesli
Karolina takowe posiada - organizm nie bedzie mial ani sily, ani bialka na
odpowiedz immunologiczna.

> [...]
> wmusi reszte posiłku ;))) , przecież nie chodzi o przymuszanie się do
> jedzenia apetyt często jest mądrzejszy od nas.

Piszesz "czesto", kiedy jest Ci wygodnie. Ten "czesto madrzejszy od nas
apetyt" objawia sie m. in. jakimis 30% czy 40% ludzi z nadwaga lub otyloscia
w populacji polskiej. Danych o anoreksji czy zwyklej niedowadze niestety nie
znam.

6. Data: 2003-05-21 09:19:05

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:baec5d$6h7$1@inews.gazeta.pl...
NAPISAŁEM ŻEBY JADŁA TYLE ILE MOZE W ODPOWIEDNICH PROPORCJACH BTW
Slawek

7. Data: 2003-05-21 16:00:28

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> NAPISAŁEM ŻEBY JADŁA TYLE ILE MOZE W ODPOWIEDNICH PROPORCJACH BTW

Wiec de facto zaproponowales Karolinie diete 800 kcal. Zapytam jeszcze raz:
uwazasz, ze to bedzie zdrowe tylko dlatego, ze beda utrzymane proporcje
B:T:W?

PS: zacial Ci sie capslock?

8. Data: 2003-05-21 16:18:34

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bag7sq$bo4$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
raz:
> uwazasz, ze to bedzie zdrowe tylko dlatego, ze beda utrzymane proporcje

Jeżeli utrzyma proporcje BTW to jej organizm i co za tym idzie apetyt się
ustabilizuje , zwykle problem z DO jest taki że ludzie zjadaja za dużo
pokarmów;)) , głod i apetyt są najlepszymi doradcami kiedy , ponieważ
nadmiernego apetytu Karolina nie posiada to głód nie pozwoli jej umrzeć ;))
Moja Żona często jada około 1000kcal i jakoś nie dokucza jej niedożywienie
;)) , poza tym dieta 1000 kcal jest preferowana jako super na odchudzanie i
zaleca się jeszcze wtedy intensywny wysiłek , jakoś kluby kwadransowych
grubasów nie cierpią na umierających z głodu ;)))

> PS: zacial Ci sie capslock?
>

> Tak jakoś ;)))
Slawek

9. Data: 2003-05-21 22:28:45

Temat: Odp: [DO] co jak nie daje rady.....
Od: "Karolina" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra dobra, dajcie se raz po bużce i bedzie ok ;-)
dziekuje za zainteresowanie :)

--

pozdr
Karolina