Re: [DO] komunikat

Data: 2004-11-11 19:09:34
Temat: Re: [DO] komunikat
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl>

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:cmt9qd$568$1@inews.gazeta.pl...

> Och, skoro masz dowody na to, ze jednak go odczuwaja, to chetnie sie
> zapoznam. Jak na razie brzytwa Ockhama przemawia do mnie w tym temacie
> wystarczajaco mocno.

Nie o to chodziło, tylko o maniactwo wegetarian, którzy jedzą rośliny
miedzy innymi dlatego, że te nie odczuwają bólu, a zwierzęta zaś go
odczuwają. A ja nadal się upieram, że to bez sensu. Zablokuj człowiekowi
odczuwanie bólu i co, można go już jeść, bo nie jest zwierzęciem?

Ale to inna skala komplikacji, fakt... lepiej zamknąć oczy...

Pzdr
Paweł