p.m.d.o

1. Data: 2003-08-07 13:08:00

Temat: p.m.d.o
Od: kyrielejson <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.news.nowe-grupy pojawił się RFD na temat pl.misc.dieta.optymalna.
Optymalni do boju.

2. Data: 2003-08-07 15:39:16

Temat: Re: p.m.d.o
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kyrielejson" <f...@N...pl> napisał
> Na pl.news.nowe-grupy pojawił się RFD na temat pl.misc.dieta.optymalna.

Bardzo bym sie ucieszyl gdyby taka grupa powstała.
Kilka razy to juz postulowałem.
Taka grupa powinna być na ogólnie dostepnych serwerach a nie na jakims
prywatnym kompie w stodole.

3. Data: 2003-08-07 22:30:17

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kilka razy to juz postulowałem.
> Taka grupa powinna być na ogólnie dostepnych serwerach a nie na jakims

Zgadzam się. Jest tyle grup o wątpliwej przydatności ( niektóre "stoją"
całkiem puste), że nie rozumiem, dlaczego my też nie możemy mieć własnej.
Tym bardziej, że ten serwer ze stodoły bez przerwy nawala.

Pozdrawiam,
Karolina

4. Data: 2003-08-08 04:28:05

Od: "Dziejo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> całkiem puste), że nie rozumiem, dlaczego my też nie możemy mieć własnej.
> Tym bardziej, że ten serwer ze stodoły bez przerwy nawala.

No to przynajmniej odezwijcie sie na pl.news.nowe-grupy.
"W kupie siła"!!
Pozdrowienia
Andrzej

5. Data: 2003-08-08 08:53:27

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to przynajmniej odezwijcie sie na pl.news.nowe-grupy.
> "W kupie siła"!!
> Andrzej

Kupa śmierdzi. Nalot chętnych nowej grupy na pnng, nie mających niczego
merytorycznego (w kwestii RFD, nie innych tematów) do powiedzenia, zazwyczaj
zniechęca pnng do pomocy w utworzeniu grupy. Oraz do zagłosowania
pozytywnego.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

6. Data: 2003-08-08 12:46:25

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:bgvode$71d$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
zazwyczaj
> zniechęca pnng do pomocy w utworzeniu grupy. Oraz do zagłosowania

Otóż to, słowne potyczki są bez sensu.
Może Wojtku zająłbyś się tym opisem, zwłaszcza, że masz już doświadczenie
i jesteś autorem choćby opisu grupy - pl.misc.dieta

Krystyna

7. Data: 2003-08-08 12:57:41

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"
> Użytkownik "Wojciech Gołąbowski"
> Może Wojtku zająłbyś się tym opisem, zwłaszcza, że masz już doświadczenie
> i jesteś autorem choćby opisu grupy - pl.misc.dieta
> Krystyna

Jak już to napisałem na pnng - mógłbym się tym zająć, gdyby istniał
merytoryczny (a nie techniczny) powód powstania, a raczej wyodrębnienia się
z niniejszej grupy pl.misc.dieta.optymalna. Dopóki takiego powodu nie ma (a
powodem takim byłaby duża ilość postów nt. DO), pisanie RFD nie ma sensu, bo
pomysł grupy zostanie na pnng wyśmiany - jak to się właśnie dzieje
obecnie...

Wojtek

8. Data: 2003-08-08 13:14:02

Od: "Magdalena Sornek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> napisał(a):

> [...]
> ---------- | --- siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome
>
> To ja wysyłam post odnośnie DO.Musimy być ze sobą ze sobą w kontakcie(my
optymalni),jest nas przecież dużo.
Pozdrawiam
Magda

9. Data: 2003-08-08 13:38:50

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Sornek" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bh07mq$c1$1@inews.gazeta.pl...

> optymalni),jest nas przecież dużo.
> Pozdrawiam
> Magda

Oczywiście, że jest nas sporo, ale nagle straciliśmy ze sobą kontakt.
Nie pozostaje mi nic innego jak do wszystkich optymalnych napisać na priva,
żeby przenieśli się z dyskusją na pl.misc.dieta, mimo że ich inne diety nie
interesują, ale ma innego sensowniejszego wyjścia.

Krystyna

10. Data: 2003-08-08 14:06:00

Temat: Re: [DO] p.m.d.o
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bh095h$kqu$1@news.onet.pl...

> [...]
nie
> interesują, ale ma innego sensowniejszego wyjścia.

Poprawka: ... ale nie ma innego sensowniejszego wyjścia.

I proszę wszystkich optymalnych, zaznaczajcie przy każdym swoim poście
w temacie postu: [DO]

Krystyna [DO]

Dlaczego już nie chudnę?
Zauważyłam pewne poruszenie