DOBRY ginekolog we Wrocławiu

1. Data: 2003-10-03 10:24:38

Temat: DOBRY ginekolog we Wrocławiu
Od: "buchacz" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Czy ktos moze mi polecic ginekologa, DOBREGO ginekologa (a najlepiej kilku) z
Wroclawia? Ostatnio z moja Zona bylismy u dwoch czy trzech, jednak mamy
watpliwosci co do ich diagnoz.

buchacz

2. Data: 2003-10-03 17:02:20

Temat: Re: DOBRY ginekolog we Wrocławiu
Od: "Magdalena Kędzierska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To może napisz w czym rzecz (ogólnie) i jakie mieliście zastrzeżenia do
poprzednich, bo każdy jest dobry w zcym innym..
pozdr
magda
ps. ten temat już się przewijał więc sprawdź archiwum (?)

3. Data: 2003-10-04 19:36:59

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "buchacz" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
>
> Czy ktos moze mi polecic ginekologa, DOBREGO ginekologa (a najlepiej
kilku) z
> Wroclawia?

Corfamed, ul.Kluczborska

www.corfamed.pl

Właściwie wszyscy lekarze sa bardzo dobrzy, ja chodzę do dr.
Bielickiego, który i moja mamę i parę jej koleżanek uratował przed
skalpelem.

Koszt wizyty 35 zł, w cenie USG dopochwowe przy każdej wizycie i
cytologia.

pozdr

cherokee

4. Data: 2003-10-16 10:03:22

Od: "Scotty" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"buchacz" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
kilku) z
> Wroclawia? Ostatnio z moja Zona bylismy u dwoch czy trzech, jednak mamy

polecam doktora Markuszewskiego podobno przychodza do Niego kobiety leczone
przez najwieksze slawy
i On wszystkim pomaga Dolnoslaskie Centrum Ginekologiczne Krynicka 22/1A
telefony 3360137, 3360157 wiztya prywatna to 50 zl ale doktor ten przyjmuje
przede wszysktim na
NFZ choc podobno terminy sa na ... grudzien, oprocz tego wizyta trwa ok
30-40 minut dokladne badania USG super porady!!!!
mily wszystko tlumaczy

5. Data: 2003-10-16 13:32:41

Od: "Łukasz" <l...@d...provider.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam dr Żurawskiego - przyjmuje w DOLMEDZIE.

pozdrawiam
Łukasz

Problemy z seksem
Jąkanie
#wstydliwy problem nowe oblicze
Poziom testosteronu a aktywnosc seksualna?
Bole z prawej strony pod zebrami