"Dieta Optymalna" sprzyja nowotworom

101. Data: 2007-03-28 23:12:21

Temat: Re: DOWÓD, że byla pielegniarka malo wie
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message
news:eueagm$dqj$1@news.onet.pl...

krysiu nie moglam sie powstrzymac, i powklejam
"choroby" cobys juz wiecej sie nie czepiala....

(K00 - K14) Choroba jamy ustnej, gruczołów ślinowych, żuchwy i szczęk :

K00.2) Nieprawidłowości wielkości i kształtu zębów
(K08.1) Utrata zębów z powodu wypadku, usunięcia lub miejscowych chorób
przyzębia
(K07.4) Wady zgryzu, nie określone
(K08.3) Zatrzymany korzeń zęba
(K00.3) Zęby ze szkliwem plamkowym

(K08.8) Inne określone zaburzenia zębów i struktur podtrzymujących(tu nalezy
bol zeba)
(K13.1) Nagryzanie policzka i wargi

(K03.0) Starcie zębów pochodzenia pokarmowego
K03.7) Zmiany zabarwienia tkanek twardych po wyrżnięciu się zęba

dzieki za tego linka. bardzo mi pomoglas....

iwon(K)a

102. Data: 2007-03-29 10:02:35

Temat: Re: DOWÓD, że lekarz iwon(K)a się myli i jeszcze się wypiera...
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

stm?klas=icd10

> a wiesz po co zostala stworzona?? zeby lekarze dostali
> pieniadze za uslugi. musi tam byc wszystko z czym pacjent sie
> zglosil. musi miec numerek, i swoje miejsce na liscie.

Znowu dla zmyłki zmieniasz temat, przyznaj, że się pomyliłaś :)
Zdobądź się na odwagę, uratujesz przynajmniej swój lekarski honor...

> jest tam wszystko zespoly, zaburzenia, choroby. to tylko klasyfikacja
> dla celow statystyczno/finansowych. zadne naukowe opracowanie
> krysiu. bidulko, tyles sie naszukala i po co??

Żaden dla mnie problem, pokrętna iwon(K)o...
Ty sama sobie współczuj za brak uczciwości, za to, że stać cię na tak
absurdalne wypieranie się własnej pomyłki, mimo że wszyscy doskonale widzą
moją rację czarno na białym w przytoczonych linkach.
Masz tu kolejny wykład o migrenie, poczytaj i nie zakrywaj zakłamanych oczek,
to więcej się dowiesz o istocie swojej "zdrowej" migreny:

http://glinki.com/?l=qp0nhu

Cytuję za mądrzejszymi w tym temacie od ciebie, iwon(K)o:
"Charakterystyka molekularna tzw. dziedzicznych kanałopatii, które są rzadkimi i
monogenicznymi chorobami, przyczyniła się już do lepszego zrozumienia patogenezy
powszechnych chorób neurologicznych o charakterze napadowym, takich jak migrena
i padaczka. [...] Migrena należy do bardzo częstych chorób neurologicznych, a
jej częstość występowania ocenia się na 15% ogólnej populacji [3]. Teoretycznie
nie jest zatem możliwe, aby migrena, będąca chorobą tak powszechną i występująca
w wielu różnych rodzinach, mogła być spowodowana mutacjami jednego genu (np.
genu
CACNA1A). Etiologia tej choroby ma z pewnością charakter wieloczynnikowy, na co
składa się wyraźna predyspozycja genetyczna (częste występowanie w rodzinach)
oraz oddziaływanie prawdopodobnie wielu niekorzystnych czynników środowiskowych.
[...] Mutacje kanałów Ca2+ (typ P/Q) prowadzą do powstania 3 allelicznych chorób
OUN: rodzinnej migreny hemiplegicznej - typ 1 (FHM),..." Zobacz sobie Tabelę 1
na str. 63 "Migrena jest chorobą o złożonej i wieloczynnikowej etiologii."

Nie potrafisz się przyznać, że sromotnie się wyłożyłaś na swojej własnej
"zdrowej" migrenie, i tyle... :)

> co do mojego naurologa- to posmieje sie z nim razem. obiecuje.

Histerycznie?... ;)
No śmiej się, śmiej z własnej "zdrowej" migreny... ;>
A może twój neurolog śmieje się nie z tobą, a Z CIEBIE, że jesteś taka
niedouczona... mm?... 8)

Zbłaźniłaś się i tyle, a dalsze dziecinne upieranie się, że migrena nie jest
chorobą, mimo tylu dostarczonych ci DOWODÓW, świadczy tylko o twoim
nieprawdopodobnym
zakłamaniu...

Krystyna
--
Lekarze zapisują lekarstwa, o których niewiele wiedzą, na choroby, o których
wiedzą jeszcze mniej, ludziom, o których nie wiedzą nic. Voltaire

103. Data: 2007-03-29 14:59:26

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystynaopty napisala:

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

stm?klas=icd10

Krystyno kolejny raz udawadniasz, ze nie czytasz dokladnie materialow ktorymi
poslugujesz sie w celu poparcia wlasnych argumentow, tak bardzo chcesz postawic
na swoim, ze znowu podkladasz sobie wlasna noge.

W linku na ktory sie powolujesz, wyraznie napisano bowiem, ze jest to:

Międynarodowa klasyfikacja chorób i problemów zdrowotnych ICD-10

(zwroc uwage na slowa: PROBLEMOW ZDROWOTNYCH !).

> Znowu dla zmyłki zmieniasz temat, przyznaj, że się pomyliłaś :)
> Zdobądź się na odwagę, uratujesz przynajmniej swój lekarski honor...

Krystyno, to ty zmieniasz temat ale calego watku !!
Przypominam, ze tematem tego watku bylo:

"Dieta optymalan sprzyja nowotworom".

> [...]
> Masz tu kolejny wykład o migrenie, poczytaj i nie zakrywaj zakłamanych oczek,
> to więcej się dowiesz o istocie swojej "zdrowej" migreny:

To doprawdy ciekawe jak potrafisz piekie wyszukac informacje ktore moga tobie
pomoc w argumentacji przeciwko adwersarzowi, nawet jesli to sa teksty fachowe
ktorych nie do konca chyba rozumiesz, bo ich prawdopodobnie nawet dokladnie nie
przeczytalas.

Natomiast jakos dziwnie nie potrafisz duzo prostszych tekstow merytorycznych
zrozumiec, jak chociazby ten, ktory jest przedmiotem dyskusji w tym watku.

Krystyno, ty jako podobno byla pielegniarka powinnas jednak wwiedziec o tym ze
migrena jest kwalifikowana jako neurological disorders.

http://en.wikipedia.org/wiki/Neurologic_diseases

> --
> Lekarze zapisują lekarstwa, o których niewiele wiedzą, na choroby, o których
> wiedzą jeszcze mniej, ludziom, o których nie wiedzą nic. Voltaire

Spawdz sobie kto to byl Voltaier i w jakim wieku zyl.
Zapytaj tez kogos w ktorym obecnie wieku zyjesz TY SAMA:)

104. Data: 2007-03-29 17:06:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Międynarodowa klasyfikacja chorób i problemów zdrowotnych ICD-10
> (zwroc uwage na slowa: PROBLEMOW ZDROWOTNYCH !).

Następna bystra "snaffczyni" migreny... ;>
Pewnie też jesteś na prochach i stąd twoja umysłowa niesprawność... ;[

> Krystyno, to ty zmieniasz temat ale calego watku !!
> Przypominam, ze tematem tego watku bylo:
> "Dieta optymalan sprzyja nowotworom".

Pomerdały ci się wątki, bystra handziu... ;]

> [...]
>
> Krystyno, ty jako podobno byla pielegniarka powinnas jednak wwiedziec o tym ze
> migrena jest kwalifikowana jako neurological disorders.

Ssnafffczyni angielskiego siem odezwała... ;>
Jeffino, znowu ci się pomerdało, tym razem dwa słowa... powyżej napisałaś:
- neurological disorders (tzn. neurologiczne zaburzenia).
A wkleiłaś link z nazwą: - neurologic diseases (tzn. neurologiczne choroby).

W twojej światowej wyroczni też napisali, że MIGRENA JEST CHOROBĄ... :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Migraine

> Spawdz sobie kto to byl Voltaier i w jakim wieku zyl.

1. Nie przekręcaj nazwisk Annoklay-Jeffinko
2. Jak widzisz - zjawisko jest nadal znakomicie aktualne... 8)

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

105. Data: 2007-03-29 19:06:49

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystynaopty napisala:

> Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

stm?klas=icd10

> Następna bystra "snaffczyni" migreny... ;>
> Pewnie też jesteś na prochach i stąd twoja umysłowa niesprawność... ;[

Krysyno jak juz to "znawca". Wiem ze cierpisz na obsesje
maniakalno-przesladowcza, co jest normalne u ludzi ktorzy kogos bardzo
skrzywdzili, ale nie musisz ciagle o tym swoim problemie psychiatrycznym na
grupie wspomianc, aby go odreagowac.

No i jeszcze jedno, zacznij sie wreszcie zachowywac kulturalniem, a nie jak
jakas uchlana putana spod budki z piwem.

Jesli chodzi o uzywki, to z tego co piszesz mozna wywnioskowac, ze chyba niezle
cpasz lub chlasz denaturat lub wode kolonska.

Mam nadzieje, ze moze jednak sie myle?

> Pomerdały ci się wątki, bystra handziu... ;]

Znowu sloma z gumiokow wystaje, paniusiu?
Nic mi sie psze pani nie pomerdalo.
To paniusi od tych kretactw juz sie wyraznie cosik merda.
Niech wiec paniusia, zerknie na tytul watku, ktory ta dyskusje rozpoczal i jak
to sie stalo, ze teraz paniusia woli obgadywac i gnoic publicznie Iwon(K), co
jak wiadomo bylo i jest ulubiona specjalnoscia paniusi.

> Ssnafffczyni angielskiego siem odezwała... ;>

Och, znowu paniusia smrodzi na grupie i puszcza pawia?

> [...]
> A wkleiłaś link z nazwą: - neurologic diseases (tzn. neurologiczne choroby).

Twoje agresywne chamstwo i prostactwo jest jak widac zakodowane w twoich genach
Krystyno.
W ten sposob to ty sobie moglas dyskutowac na komendzie milicji. Dzisiaj juz sa
inne czasy i demokracje mamy, wiec badz uprzejma zachowywac sie na grupie jak
cywilizowany czlowiek, a nie jak jaskiniowiec ktory wymachuje pejczem, pluje
pestkami slonecznika lub obgryziona koscia mamuta na swojego adwesarza.

Wkleilem link ktory zawiera zarowno informacje o chorobach jak i neurologicznych
zaburzeniach. Migrena jest klasyfikowana jako neurologiczne zaburzenie.
Niestety zalosna pseudo pielegniarko:)

> W twojej światowej wyroczni też napisali, że MIGRENA JEST CHOROBĄ... :)
> http://en.wikipedia.org/wiki/Migraine

Wikipedia nie jest akurat moja swiatowa wyrocznia, znowu cos projektujesz i
bezczelnie zmyslasz?

Znowu potwierdzasz fakt, ze poslugujesz sie swoimi linkami tylko i wylacznie w
celach manipulacyjnych i nie czytasz ich dokladnie.

Pod linkiem ktory podalas jest zamieszczone takie zdanie:

"Migraine (pronounced "Mee-grain" but also, and especially in American English,
"My-grain") is a neurological disease[2]"

Przy okresleniu "neurological disease" jest podany odnosnik literaturowy [2].

http://tinyurl.com/27hem6

Aby wiec dokladnie wiedziec co autor tego tekstu pod pojeciem rozumial, podal
tytul artykulu ktory pod poz. 2 umiescil na dole swojej strony.

Jednoczesnie klikajac na slowo neurological, wchodzi sie na drugo strone
wikipedii, ktora wlasnie podalem i gdzie migrena zostal okreslona jako
neurological disorders.

Comprando??

> 1. Nie przekręcaj nazwisk Annoklay-Jeffinko
> 2. Jak widzisz - zjawisko jest nadal znakomicie aktualne... 8)

Nie przekrecaj Krystyno cudzych nikow, zachowuj sie kulturalnie, nie lam prawa
usenetowego i udaj sie wreszcie do psychiatry, skoro gnebi cia obsesja polaczona
z mania przesladowcza.

A tutaj masz tekst o Volterze i poczytaj sobie kiedy zyl i co robil, skoro juz
dobrze znasz angielski:)

http://en.wikipedia.org/wiki/Voltaire
> --
> Jadło określa świadomość. H.G. Wells

ha ! ... a wiesz przynajmniej czym sie ten czlowiek zajmowal?

Herbert George Wells (September 21, 1866 &#8211; August 13, 1946), better known as H.
G. Wells, was an English writer best known for such ....
science fiction novels :)))

Cytujesz nieaktualne starocie wypowiedziane przez osoby ktore nie mogly miec
zadnego pojecia o odzywianiu.
Robisz to zlosliwie i tylko po to, aby utytlac ich nazwiska w blocie (vide twoje
klamliwe i personalnie chamskie teksty).

Jak widac masz wiele komleksow nie spelniona zyciowo "pielegniarko".:))

106. Data: 2007-03-29 19:53:51

Temat: Re: Re:
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eueor7$v4l$...@n...onet.pl...

> pokaz paluszkiem gdzie klamie. poza tym czekam wciaz na
> cytaty. jestes jak krysia.....(czy wszyscy optymalni to klamcy?)

czy wszyscy dentysci maja problemy z pamiecia?

Jurek

107. Data: 2007-03-29 19:55:33

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eueosm$v7d$...@n...onet.pl...

> zazdroscisz.

rzeczywiscie jest czego! dentystka ktorej kot traci zeby moze byc
przedmiotem zazdrosci ale tylko i wylacznei dla wegusi :)

> zapytaj Kaczynskiego.

a Kaczynski to lekarz!?

Jurek

108. Data: 2007-03-29 19:59:24

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eueouv$vbd$...@n...onet.pl...
> czy ja wiem. zaczynam sie do waszej glupoty przyzwyczajac.

no widzisz jaka Ty jestes "inteligientna" !?

> aha. klamczuchu.

to tylko potwierdza twoja "inteligencje" :)

> kukus, zacytowalam dobrze, tyle tylko zes tepy.

pani doktor cos slabiutkie nerwy ma! ciekawe kiedy w wiadomosciach pojawia
sie informacje o dentystce ktora "zeby wyrywala ale znieczulenia nie robila"
bo ja pacjent zdenerwowal! :)))

Jurek

109. Data: 2007-03-29 22:10:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu dla zmyłki zmieniasz temat, przyznaj, że się pomyliłaś :)
> Zdobądź się na odwagę, uratujesz przynajmniej swój lekarski honor...

tam lekarski od razu. chyba licealny jak juz....analiza tekstu, wyciaganie
wnioskow sie klania. dzien dobry krystyno!!!
mam nadzieje, ze juz doczytalas reszty moich postow. bardzo mi sie
podoba chorba pt "przebarwienie zeba".....

> [...]
> absurdalne wypieranie się własnej pomyłki, mimo że wszyscy doskonale widzą
> moją rację czarno na białym w przytoczonych linkach.

nie pograzaj sie....

> Masz tu kolejny wykład o migrenie, poczytaj i nie zakrywaj zakłamanych
> oczek,
> to więcej się dowiesz o istocie swojej "zdrowej" migreny:

dla ciebie, a wlasciwie twojego tlumacza. bardzo ciekawy wyklad.
polecam.

http://tinylink.com/?cnDk2HPyOJ

od Ciebie linkow wiecej nie chce (choc ten ostatni byl wysmienity)

(...)
> Nie potrafisz się przyznać, że sromotnie się wyłożyłaś na swojej własnej
> "zdrowej" migrenie, i tyle... :)

malo wiesz krystynko. no przykro mi. podalam ci wiele zrodel. ale jak widac
trafily w beton.

> Histerycznie?... ;)

z tej strony o ziolkach?

> No śmiej się, śmiej z własnej "zdrowej" migreny... ;>
> A może twój neurolog śmieje się nie z tobą, a Z CIEBIE, że jesteś taka
> niedouczona... mm?... 8)

o mnie sie nie martw. miewam sie dobrze ja i moja migrena, nie mowiac
o mim neurologu.

> [...]
> jest
> chorobą, mimo tylu dostarczonych ci DOWODÓW, świadczy tylko o twoim

vice versa krysiu. twoja miedzynarodowa klasyfikacja dala temu dowod
jaka jestes mundra.

iwon(K)a

110. Data: 2007-03-29 22:14:01

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> eueor7$v4l$...@n...onet.pl...

> czy wszyscy dentysci maja problemy z pamiecia?
>
> Jurek
Nie wiem... ale mogą mieć z zębami...
Pozdrawiam Jurek M.

"Rak lubi słodkie życie"