"Dieta Optymalna" sprzyja nowotworom

131. Data: 2007-03-30 20:55:42

Temat: Re: Re:
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eujn71$udl$...@n...onet.pl...
> czekam klamczuchu.

na to az poprawie Ci sie pamiec!!!? twoja kiepska pamiec to twoj problem i
kiepskiego odzywiania sie :)))

Jurek

132. Data: 2007-03-30 20:59:11

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eujn9l$upe$...@n...onet.pl...
> mowilam ci, ze myl zabki sierscia. mial zlota szczoteczke do zebow
> jakby co.

juz o to pytalem , ale ta twoja pamiec znowu Cie zawodzi, to jeszcze raz
powtorze! jakies dowody na to czyszczenie zebow sierscia , jeden link albo
cos :))))
i bedzie ubaw :))

> szukaj ten,o ktory cie prosze od kilku dni. jesli go nie znajdziesz
> uznam zes klamca na 100%

twoje opinie o innych sa takiego "lotu", ze na pewno nie przeszkodzi mi to
spac spokojnie :)

Jurek

ps: na pamiec dobre sa tluszcze ;)

133. Data: 2007-03-30 21:02:22

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eujnas$uu1$...@n...onet.pl...

> tylko jurus, ktory nie wpadl na zmiane nicka sam, mog cos
> takiego napisac.

za mloda jestes (stazem na pmd) zeby wypowiadac sie w tej materii, ale
jezeli koniecznie musisz miec "zaslugi" i ulatwi Ci to przetrawienie
problemow z pamiecia, totalnej nieznajomosci kotowatych , problemow z IQ
itd, to zapisz sobie ten "sukces" :)

zadowolona?

Jurek

134. Data: 2007-03-30 21:14:08

Temat: Re: DOWÓD, że lekarz iwon(K)a się myli i jeszcze się wypiera...
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

No właśnie, kłania ci się analiza tekstu, który sama podałaś...

> Bóle głowy są jedną z najczęstszych dolegliwości cywilizowanej ludzkości, a
> migrena, zgodnie z klasyfikacją IHS, jest najczęstszym epizodycznym i
> nawracającym zespołem bólowym głowy. "
>
> http://tinylink.com/?yAEo8wMkiw

Nie przeczytałaś całego artykułu. Bardziej szczegółowo odpowiem w innym
miejscu tego wątku.

> jestes bardzo glupia. wyrwalas z kontekstu ten cytat. chamsko nim
> manipulujesz.

Zabolało? Kali "cytować" może, a Kalego cytować nie wolno?
A czego w tych zdaniach brakuje? To nie moja wina, że nie używasz dużych liter
na początku zdań. Tak wyglądają całe twoje zdania i twoje poglądy, niestety...
I nie ma w tym żadnej manipulacji.

Skoro wikipedia nie jest dla ciebie autorytetem, to nie powołuj się na wikipedię
jakoby pisali, że migrena to nie choroba? Aczkolwiek jednak piszą, że migrena to
JEST choroba. Skąd u ciebie tyle paradoksów, iwon(K)o?

dla ciebie wytlumacze nawet jezyk polski-
> dla mnie wikipieda nie jest wiarygodna (ostatnio okazalo sie, ze
> jeden z jego glownych autorow to oszust)

Słyszałam. Zresztą możliwość pisania tam przez każdego, kto ma ochotę i
cierpliwość do stale ponawianych wpisów - wyklucza gwarancje, że wszystkie wpisy
będą tam zawsze wiarygodne. Niestety, czasem wygrywa ten, kto ma więcej
wytrwałości by jego wpis był zawsze ostatnim...
Nawet my to przerabialiśmy w związku z artykułem na temat diet
niskowęglowodanowych.

> ale dla jurka ( z tego
> co pamietam) byla, wiec skoro byla, to tekst, iz nie jest choroba
> powinien byc przekonywujacy. kapisci?

Nie kapiści. ;> Migrena to nie tylko jakieś tam "bóle głowy" od czasu do czasu.
Ty może po prostu nie masz migreny. Przeczytaj sobie CAŁY elaborat z linka,
który sama podałaś, na temat czegoś, co z jakichś powodów boisz się nazwać
chorobą.
A może zwyczajnie postawiono ci błędną diagnozę? Jakie objawy u ciebie
spowodowały, że twoje bóle głowy nazwano migreną już przy pierwszym ataku?

Masz tu jeszcze inny artykuł http://glinki.com/?l=bva424
i fragmenty:
------------------------------------------Cytat:
Przewodnik Lekarza 9/2006

Ostre bóle głowy - diagnostyka i leczenie autor: Adam Stępień,

Częstą przyczyną zgłaszania się chorego do izby przyjęć jest silny napad migreny
ze znacznym upośledzeniem funkcjonowania oraz występowaniem światłowstrętu i
wymiotów oraz objawów ogólnych, takich jak osłabienie wynikające z odwodnienia.
Przedłużający się w czasie silny napad migreny, prowadzący do znacznego
wyczerpania chorego nazywany jest stanem migrenowym. Chorzy ci wymagają opieki
lekarskiej w warunkach szpitalnych, w tym nawodnienia i zastosowania leków w
formie dożylnej, oraz przeprowadzenia diagnostyki wykluczającej objawowy
charakter bólu, w tym zwłaszcza krwawienia podpajęczynówkowego. Pomimo
znamiennego obrazu klinicznego migrena wielokrotnie jest uznawana za inny ból
głowy i chory nie wie, że cierpi z tego powodu. W jednym z badań ujawniono, że
jest ona rozpoznawana jedynie u połowy chorych z bólami głowy spełniających
kryteria ustalone w klasyfikacji IHCD-II [2]. [...]
U ok. 15-17% chorych z migreną podczas badania rezonansem magnetycznym ujawniane
są zmiany w istocie białej mózgu [3]. Przyczyna tych drobnych ognisk o wzmożonej
intensywności sygnału w obrębie substancji białej w czasie T2 i nieulegających
wzmocnieniu kontrastowemu nie jest poznana. Najprawdopodobniej są one
następstwem zaburzeń naczyniowych, obrzęku, wtórnej demielinizacji i gliozy [4].
Badania populacyjne, przeprowadzone przez Kruita i wsp. [5] ujawniły większą
częstość zmian w mózgu u chorych z migreną, zwłaszcza w postaci z aurą, w
porównaniu z osobami zdrowymi. U kobiet zmiany pozostają bez związku z postacią
choroby, ale ich obecność była zależna od częstości napadów. Przyjmowanie
doustnych leków antykoncepcyjnych dodatkowo zwiększało ryzyko ich powstawania.
--------------------------------------------Koniec cytatu.

Krystyna
--
Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu, że dziś -
praktycznie biorąc - nikt już nie jest zdrowy. Bertrand Russell.

135. Data: 2007-03-30 21:18:16

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

> na to az poprawie Ci sie pamiec!!!? twoja kiepska pamiec to twoj problem i
> kiepskiego odzywiania sie :)))

moze byc cokolwiek. czekam wciaz na cytaty....klamczuchu.

iwon(K)a

136. Data: 2007-03-30 21:19:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powtorze! jakies dowody na to czyszczenie zebow sierscia , jeden link albo

ubaw to ja mam z toba. jesli nie zauwazyles.....

> twoje opinie o innych sa takiego "lotu", ze na pewno nie przeszkodzi mi to
> spac spokojnie :)

wiedzialam, ze sie wycofasz jak krysia.

iwon(K)a

137. Data: 2007-03-30 21:24:13

Temat: Re: I znowu się wyłożyłaś, iwon(K)o... ;)
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem, że artykuł jaki sama podałaś jest dla ciebie wiążący w kwestii
> rozstrzygnięcia czy migrena jest chorobą, czy nią nie jest.
> Tu masz cały artykuł: http://glinki.com/?l=4rphpy

jak najbardziej. dzieki. potwierdzilo to tylko co wiedzialam
i pisalam.

> Krystyna
> --
> migrena to nie choroba. nawet w wikipiedzie tak pisza :>>>> Iwon(K)a

a ty znow chamsko manipulujesz cytatem. jak to mowia
"nie rzucaj perly przed wieprze".

iwon(K)a

--
ROZWINIĘTY mózg to nie jest takie sobie "to, czy tamto". Dzięki niemu
przekazujemy sobie własne przemyślenia za pomocą kompa, klawiatury, pisma

138. Data: 2007-03-30 21:25:55

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jezeli koniecznie musisz miec "zaslugi" i ulatwi Ci to przetrawienie
> problemow z pamiecia, totalnej nieznajomosci kotowatych , problemow z IQ

zawsze, w kazdej dyskusji z toba. teraz tylko czekam na kolejne
zadowolenie przy nieznalezieniu cytatow przez ciebie jurus...

iwon(K)a

139. Data: 2007-03-30 21:31:35

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> jak najbardziej. dzieki. potwierdzilo to tylko co wiedzialam
> i pisalam.

Co potwierdziło? Że migrena nie jest chorobą???

Czy może ty rzucasz te perły??? ;)

Krystyna
--
Nie wystarczy dużo wiedzieć, żeby być mądrym. Heraklit

140. Data: 2007-03-30 21:32:45

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message
>
> ubaw to ja mam z toba. jesli nie zauwazyles.....

> wiedzialam, ze sie wycofasz jak krysia.

Masz jakieś zwidy?

Krystyna
--
Nie wystarczy dużo wiedzieć, żeby być mądrym. Heraklit

"Rak lubi słodkie życie"
"Rak lubi słodkie życie"
Uciekinierzy.
Gdzie stare wiadomości?