...:::Da Grasso SOS:::....

1. Data: 2005-05-26 18:07:46

Temat: ...:::Da Grasso SOS:::....
Od: "Dejf" <z...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Muszę przynać, że pysznym sosem jest sos jaki serwują do pizzy w Pizzeri Da
Grasso.
Konkretnie ten czosnkowy, bo choć czerwony tez jest dobry to podejżewam, że
jego skład opiera się głównie na koncentracie pomidorowym....Więc mam
pytanie wie ktoś jak zrobić taki dobry sos czosnkowy którym później poleje
się pizze???

--
Pozdrowienia Dejf

2. Data: 2005-05-26 19:33:32

Temat: Re: ...:::Da Grasso SOS:::....
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 26 mai 2005 ŕ 20:07:46, dans <d753it$hjt$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Witam
> Muszę przynać, że pysznym sosem jest sos jaki serwują do pizzy w Pizzeri Da
> Grasso.

Przepraszam, ale co to jest "sos do pizzy" ? Pizze mozna polac
przyprawiona oliwa ale z sosem sie jescze nie spotkalam (nawet we
Wloszech). Co to jest ?

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2005-05-26 21:02:41

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:
> [...]
>

> Przepraszam, ale co to jest "sos do pizzy" ? Pizze mozna polac
> przyprawiona oliwa ale z sosem sie jescze nie spotkalam (nawet we

picę można polać wszystkim, nawet miodem i keczupem, jak komuś smakuje.
Ale pizzy z sosem też nie widziałem. A pizzerii Da Grasso nie znam. Znam
Il felice vagabondo i La Malga, ale jakby się ktoś tam o sos do pizzy
zapytał to w najlepszym wypadku wyleciałby drzwiami :-)

Waldek

4. Data: 2005-05-27 04:55:54

Od: "Qq" <q...@p...polska> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:d75di0$pp0$05$1@news.t-online.com...

> [...]
> Il felice vagabondo i La Malga, ale jakby się ktoś tam o sos do pizzy
> zapytał to w najlepszym wypadku wyleciałby drzwiami :-)

OWoż w Poznaniu, ongi, jadłem b. dobrą pizzę, do któej był podawany sos
czosnkowy. Pewnie majonez z czosnkiem i ziolami. Może nie do polewania, ale
co któryś raz maczał ja kawałek picki w onym i zjadłem. Może nie było to
fundamentalistyczne i kanoniczne, ale dobre. Od dworca idąc w lewo ;-))

Qq

5. Data: 2005-05-27 05:21:58

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Przepraszam, ale co to jest "sos do pizzy" ? Pizze mozna polac
> przyprawiona oliwa ale z sosem sie jescze nie spotkalam (nawet we

To jest poprostu reklama sieci piceri...nic wiecej....

dokładnie tak samo jak pytanie o przepis na panierke z Kentaki Fuck Cziken

i lepiej sie nie zajmować tym

Marek

6. Data: 2005-05-27 08:30:33

Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest poprostu reklama sieci piceri...nic wiecej....

Eeee, nie przesadzaj. Nawet nie podano w jakim mieście jest ta pizzeria. A
np. na 90% w Szczecinie takiej nie ma. :)
Lubię pizzę. I teraz zareklamuję szczecińskie pizzerie. Jest na prawdę parę
super, które robią pyszne pizze. Jadlam pizzę czasem poza Szczecinem ale
nigdy nie trafilam na takie jakie robią w Szczecinie.
Wspominam też jedną pamiętną pizzę, którą parę lat temu zjadłam ze znajomym
poznańskim rynku. O mało się nią nie udławiłam. :) A znajomy powiedzial, że
gdyby to byla pierwsza zjedzona przez niego pizza w życiu, to nigdy by nie
zjadł drugiej. :)
A co do sosów, to jak najbardziej wiem o co chodzi. W niektórych pizzeriach
u nas serwują sosy do pizzy. Nawet jeśli to nie pochodzi ze zwyczajów
Włochow, to sos w zestawie z pizzą smakuje bardzo. Sosy: czosnkowy,
koperkowy, majonezowy, Bolognese i pomidorowy.
Sama chcialabym wiedzieć jak oni robią te sosy.
Przypuszczam, że te trzy pierwsze są robione na bazie majonezu, ale co
więcej tam dają tego nie wiem.

Pozdrawiam Hania
http://free.of.pl/p/polnocny_wiatr/

7. Data: 2005-05-27 08:52:23

Od: "Kamila G" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie Najlepsza pizza jest w Olsztynie : Pod Wysoką Bramą - To tu
podajże tak się kiedys nazywalo i u Lipki :)

POzdrawiam Serdecznie
Kamilka :)

8. Data: 2005-05-27 09:57:28

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dejf" <z...@j...cy> napisał w wiadomości
> [...]
> jego skład opiera się głównie na koncentracie pomidorowym....Więc mam
> pytanie wie ktoś jak zrobić taki dobry sos czosnkowy którym później poleje

Składniki:

koncentrat pomidorowy,
czosnek,
oregano,
bazylia,
przyprawa do zup w płynie,
przyprawa w proszku do zup,
cukier,
sól,
ocet winny,
olej roślinny lub oliwa z oliwek
pieprz,
papryka ostra i papryka słodka w proszku.
do miseczki wlewamy wodę goracą (4-5 łyżek stołowych) i sól (niecała malutka
łyżeczka).
dodajemy 2 łyżki stołowe oleju lub oliwy z oliwek
wsypujemy oregano, bazylie, pieprz, papryke słodką i ostrą ( słodkiej 3 x
wiecej niz ostrej ),
szczypte cukru, szczypte przyprawy do zup w proszku, kilka kropel przyprawy
do zup w płynie,
wlewamy ocet winny ( 1 łyżka stołowa )
dodajemy 2-3 łyżki stołowe koncentratu pomidorowego lub pół słoiczka.
Rozgniatamy jeden zabek czosnku i mieszamy.
Przyprawy proszę używac jak kto lubi, w celu mniejszej ostrości sosu należy
zmniejszyć ilość
ostrych przypraw odstawiamy i przykrywamy sos na czas robienia ciasta.

Smacznego
Kri$P
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

*** Usuń z adresu co nie potrzebne ***

9. Data: 2005-05-27 09:59:27

Od: "Dejf" <z...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jego skład opiera się głównie na koncentracie pomidorowym....Więc mam
> pytanie wie ktoś jak zrobić taki dobry sos czosnkowy którym później poleje

Witam ponownie !!!

Kurcze nie jest to żadna reklama, a nazwa pizzeri nawet nie była w tym
wszystkim istotna chodziło tylko o przepis na taki sos czosnkowy, nie
koniecznie nawet do polania pizzy tylko ogólnie. Podając nazwę pizzeri
chciałem naprowadzić tych którzy wiedzą o co chodzi bo mają to u siebie w
mieście...

--
Dejf

10. Data: 2005-05-27 10:16:00

Od: "Miejski" <florist@WYTNIJ_TOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale co to jest "sos do pizzy" ? Pizze mozna polac
> przyprawiona oliwa ale z sosem sie jescze nie spotkalam (nawet we
> Wloszech). Co to jest ?

Otoz pewnie nie byles w Lodzi. U nas pizze podaje sie zwykle z sosem
pomidorowym lub czosnkowym. Fakt pewnie jest to rzadkosc bo gdzie nie jestem
poza moim miastem to do pizzy moga dodac ew keczup. I tyle wiec pewnie nie
znacie sosu do pizzy. Wiem wiem we wloszech pizze sie je..... ale to we
wloszech a tu w polsce zupelnie inaczej i tyle :)

Pytanie o drożdżowe
...::: Pyszny sernik??? :::...
Co można zrobić z młodej kapusty?
Boczniaki ..... grill