Dajcie medal temu lekarzowi....

11. Data: 2002-11-06 14:57:51

Temat: Re: Dajcie medal temu lekarzowi....- licencja na dziecko
Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wychowanie dziecka to trudna i odpowiedzialna rola. Wymagajaca
> poswiecen, serca, umiejetnosci . Wymaga czesto gesto rezygnacji z
> zatrudnienia .

i kto Twoim zdaniem mialby wydawac takie licencje ?
urzednicy czy moze lekarze orzecznicy ????

12. Data: 2002-11-06 15:05:08

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Nov 2002 15:57:51 +0100, "Grzegorz Kasperek"
<g...@w...lublin.pl> wrote:

>i kto Twoim zdaniem mialby wydawac takie licencje ?
>urzednicy czy moze lekarze orzecznicy ????

Nie wiem.

Ja wiem tylko, ze jeszcze parenascie lat temu w Kanadzie trzeba bylo
miec licencje na malzenstwo. I do licencji nalezalo miec (zalaczyc)
zaswiadczenie ze nie sa obaj partnetrzy chorzy na syfilis.

Potem to zniesiono. Nie wiem czy slusznie.

Pozdrawiam

dradam

13. Data: 2002-11-06 15:21:54

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaswiadczenie ze nie sa obaj partnetrzy chorzy na syfilis.
>
> Potem to zniesiono. Nie wiem czy slusznie.

oczywiscie, ze slusznie, jezeli oboje chorzy to w czym problem ? ;-)

14. Data: 2002-11-06 17:20:58

Temat: Re: Dajcie medal temu lekarzowi....
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Do pogryzionego dziecka dotarł jedynie lekarz pogotowia, który
> stwierdził zgon dziewczynki. Po czterech godzinach lekarzom weterynarii
> udało się uśpić zwierzęta.

A w telewizorni mowili ze zwierzeta sa pod obserwacja. Martwe/uspione
obserwuja????

Robert Pyzel =-=

15. Data: 2002-11-06 17:46:03

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> On Wed, 6 Nov 2002 15:57:51 +0100, "Grzegorz Kasperek"
> <g...@w...lublin.pl> wrote:

[CIACH]

> [...]
> zaswiadczenie ze nie sa obaj partnetrzy chorzy na syfilis.
>
> Potem to zniesiono. Nie wiem czy slusznie.

Wydaje sie, że lekarze jako grupa zawodowa stanowią najlepszy dowód faktu, że
licencjonowanie działalności nie gwarantuje jej jakości. Może w związku z tym
oszczędźmy sobie absurdalnych pomysłów...

Pozdrawiam

olo

16. Data: 2002-11-06 18:56:25

Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lubie posty takich troli - ofiar przemyslu.......gumowego,
mb

17. Data: 2002-11-06 18:57:48

Od: Artur Makowski MD <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Kasperek wrote:

>gdyby policjant zabił zwierzę, dostałby 2 lata w zawieszeniu,
>lekarze są praktycznie bezkarni

Bezkarni to sa ludzie wypisujacy takie teksty...

Serwery, domeny: http://serwer4you.com/
Pogadaj z maszyna: http://serwer4you.com/robot/
Linki medyczne http://medyczne.com/

18. Data: 2002-11-07 08:21:26

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości

> A w telewizorni mowili ze zwierzeta sa pod obserwacja. Martwe/uspione
> obserwuja????

a nie wiesz ze mozna uspic zwierze i potem je wybudzic? slowo "uspienie" w
stosunku do zwierzaka nie znaczy tylko "usmiercenie" to takze chwilowe
znieczulenie ogolne...

poza tym - problem bedzie istnial doputy, dopoki prawo bedzie na to
pozwalalo.

dlaczego u nas nie wyciaga sie konsekwencji w stosunku do
wlasciciela/opiekuna zwierzaka???? tyklo morduje zwierze zle wyszkolone albo
niedostatecznie pilnowane przez opiekuna?

zadne koncesje, pozwolenia na psa obronnego - to jest o kant tylka potluc.
trzeba wyraznie zapisac - za PSA odpowiada WLASCICIEL/OPIEKUN. pies zagryz
dziewczynke - wlasciciel odpowiada za morderstwo.

i sprawa jest jasna.

Adam

19. Data: 2002-11-07 08:48:02

Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Nov 2002 09:21:26 +0100, Adam wrote:

> dlaczego u nas nie wyciaga sie konsekwencji w stosunku do
> wlasciciela/opiekuna zwierzaka???? tyklo morduje zwierze zle wyszkolone albo
> niedostatecznie pilnowane przez opiekuna?

A co innego można zrobić ze zwierzeciem źle ułożonym / źle wyszkolonym /
niebezpiecznym i do tego już 'starym'? Poza dożywociem w schronisku? W
takiej sytuacji eutanazja wydaje sie wyjściem humanitarnym.

> zadne koncesje, pozwolenia na psa obronnego - to jest o kant tylka potluc.
> trzeba wyraznie zapisac - za PSA odpowiada WLASCICIEL/OPIEKUN. pies zagryz
> dziewczynke - wlasciciel odpowiada za morderstwo.

Znajdź sobie definicję morderstwa. W takiej sytuacji właścicel odpowiada
za nieumyślne spowodowanie śmierci.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Rozmiary guza są niewielkie, zas położenie parszywe,..."
(dr D. J.)

20. Data: 2002-11-07 11:05:03

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lubie posty takich ...

i właśnie z myślą o takich jak ty postanowiłem go wysłać,
każdemu należy się coś od życia, tobie też

odciski
Czy ma ktoś testy z anatomii (od kogoś z medycyny ratunkowej)
Lekarski Egzamin Państwowy (POMOCY)
Porażenie mózgowe
RAK - prosze o pomoc