Dajcie mi przepis na diete

1. Data: 2007-03-20 21:49:36

Temat: Dajcie mi przepis na diete
Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurwa, tak przytylem Koledzy (rzucilem palenie 3 miechy temu), ze musze cos
z tym zrobic.
Powiem tak: zywilem sie niezdrowo najogolniej mowiac.
Czasem bez sniadania, obiady o 18-19 a kolacje o 22-2. Czasem na sniadanie
kawa w makdonaldzie z frytkami i to w czasie jazdy autem po drodze na
prostej, bo nigdy czasu nie mialem.
Od 2 dni, staram sie, tzn nie jem nic po 18:00, co dla czlowieka jak ja,
ktory chodzi pozno spac, jest tortura nie do wytrzymania.
Ale podobno po 18 nie nalezy nic jesc.
Wasze propozycje na SNIADANIA i KOLACJE, ktora bede musial i tak dac w
pozniejszej porze (19-20) jak wracam z pracy czasem.

Chciałbym, zeby sniadania w weekendy sie roznily od tych na codzien
stopniem skomplikowania, tzn. jak normalnie, codziennie raczej oszczedzam
czas, tak w weekend moze byc to cos bardziej skomplikowanego.
Ma byc jak najmniej jogurtowo-owocowo, bo to dobre kurwa na deser, na drugie
sniadanie, czy dla pedalow. No jako dodatek tez - niech juz bedzie.
Chce jesc pieczywo i smarowac je maslem, chce tez majonez - choc moge
ograniczyc - oraz ketchup.
Lubie drob i wolowine (wieprzowiny nie wpierdalam), takze jako wedliny.
Warzywa tez lubie.
Lubie platki z mlekiem (slodze lyzka miodu), najbardziej owsianke, ale nie
chce mi sie jej robic. Najczesciej wpierdalac moglbym mieszanke platkow
fitnes-cornflakes-miodowe z mlekiem, co czasami czynie. Ale musze miec
pieczywo. Nie lubie ogolnie zdrowej zywnosci, ale moze sie przyzwyczaje,
tylko te ciemne pieczywa z tymi wielkimi w chuj ziarnami, albo jebane Vasy
zamiast normalnej porzadnej kanapki - zyc sie odechciewa! Jak to to jesc
mozna? Ani smaku, ani tej odpowiedniej formy jaka ma klasyczna sznytka....

Obiad bede zmuszony wpierdalac w restauracjach, ale tez prosze o rady.
Lubie sosy, oj kurwa lubie. I te podsmazane ziemniaki z boczkiem i
przyprawami albo kluski slaskie, podsmazana kapusta. Pizza jest natomiast do
pizdy.
Makarony to kocham nawet, lasagne itp to moglbym jesc do konca zycia. Za
zupami tez przepadam, zwlaszcza jak plywa w nich miecho.

Co na kolacje radzicie? Pewnie znowu jogurta albo kefir zagryzany jakims
slonecznikowym badziewiem z ziarnami wielkosci Pojezierza Mazurskiego.
Moze jakies smazone kawalki drobiu albo kielbasy, z cebula i lekkim sosem
dodatkowo zasmazane serem? Ehhhh

Kurwa, jak chcecie mi pomoc, to pytajcie - udziele wiecej informacji, ale
nie skazujcie mnie na glodowke. Jadlem 4h temu i juz jestem glodny w chuj.
Podjadac tak bym chcial, ale kurwa musze sie wstrzymac. Palic nie mozna,
jesc nie mozna - po chuj to scierwo kurwa rzucalem.
Wpierdalalbym kiedy chce, popijal alkoholem a po tym sobie palil i zdrowo
zyl kurwa.
Pomozecie?

PS. Ekipa pansravisty moze wypierdalac.
--

Bluzgacz
GG:5015

2. Data: 2007-03-20 22:37:06

Temat: Re: Dajcie mi przepis na diete
Od: "Walkie!" <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> [...]

> Od 2 dni, staram sie, tzn nie jem nic po 18:00, co dla czlowieka jak ja,
> ktory chodzi pozno spac, jest tortura nie do wytrzymania.

teoretycznie po 18, praktycznie wyglada tak ze nalezy
ostatni posilek zjesc 3-4 godziny przed snem poniewaz tyle
zoladek potrzebuje na strawienie pokarmu. jak trawisz, w
dodatku ciezkie zarcie to sie spac odechciewa i sie meczyc.
Generalnie (nie wiem ile wazysz i ile chcesz zrzucic ale
podejrzewam ze nie jestes jakims tlusciochem) mozna jesc to
co sie jadlo do tej pory tylko sprobuj dodawac skladniki
ktore sa mniej kaloryczne. Smietane zastap jogurtem
naturalnym, olej jakas oliwa dobra, biale pieczywo ciemnym
(nie musi byc w cale wieloziarniste z ziarnami wkurzajacymi
przy kazdym kesie) np. zytnie albo chociaz pszenno-zytnie.
We Wroclawiu jest chleb od Kubiaka, ktory nazywa sie
Komisniak. Calkiem fajny chlebek pszenno - zytni.

> Chciałbym, zeby sniadania w weekendy sie roznily od tych na codzien
> stopniem skomplikowania, tzn. jak normalnie, codziennie raczej a
> oszczedzam czas, tak w weekend moze byc to cos bardziej skomplikowanego.

To moze np. jajecznica na mleku, nalesniki z twarozkiem
(smazone bez tluszczu), twarozek ze szczypiorkiem. Idzie
wiosna wiec jak lubisz warzywa to moze je wkomponowac w
jadlospis.

> Lubie drob i wolowine (wieprzowiny nie wpierdalam), takze jako wedliny.

Czyli lubisz mieso, ktore nie jest tluste. Na obiad polecam
filety z w/w wymienionych mies pieczone/grillowane
(gotowanego nie polecam) bez tluszczu z miska salaty
jakiejs, np. kapusta pekinska i wmieszane jakies pomidory,
ogorki, kukurydza, papryka (skladniki dowolne). Ja np.
bardzo lubie taka salatke z miesem pieczonym. Bierzesz
kapuste, pomidory, ogorki, cebule czerwona, kukurydze i
kroisz na male kawalki wg uznania. Do tego kroisz mieso z
piersi kurczaka w kostke, mieszasz z przyprawa np. do Gyrosa
(polecam Kamisa) i podsmazasz na lyzce oliwy. Mieszasz to
wszystko z warzywami. Do tego jakis sos - ja lubie czosnkowy
na bazie jogurtu z ziolami prowansalskimi. Rownie dobrze
mozesz zrobic jakis sos ziolowy na bazie oliwy.

> Makarony to kocham nawet, lasagne itp to moglbym jesc do konca zycia. Za
> zupami tez przepadam, zwlaszcza jak plywa w nich miecho.

Jesli chodzi o makarony to staraj sie jesc gotowane al dente
najlepiej z ciemnej maki np zytniej z duza iloscia warzyw.
Wtedy w cale to nie jest tuczace. Staraj sie unikac ciezkich
sosow (zwlaszcza na bazie smietany i sera) z makaronem i serem.

> [...]
> slonecznikowym badziewiem z ziarnami wielkosci Pojezierza Mazurskiego.
> Moze jakies smazone kawalki drobiu albo kielbasy, z cebula i lekkim

Moze wlasnie ta salata z miesem i sosem?

> Kurwa, jak chcecie mi pomoc, to pytajcie - udziele wiecej informacji,
> ale nie skazujcie mnie na glodowke. Jadlem 4h temu i juz jestem glodny w
> chuj.

To sprobuj troche oszukac zoladek. Moze zjedz jablko albo
jakis inny owoc? Odradzam banany.

--
Justyna/walkie!

3. Data: 2007-03-20 22:45:21

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@w...pl> napisał w

> Ale podobno po 18 nie nalezy nic jesc.

Pierdolenie, na kilka godzin przed snem nie powinno sie jesc. Nie kazdy
chodzi spac o 22.

Protz

4. Data: 2007-03-20 23:07:14

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 20 mars 2007 ŕ 23:37:06, dans <etpnth$5fb$1@news.dialog.net.pl> vous
écriviez :

> [...]
> na bazie jogurtu z ziolami prowansalskimi. Rownie dobrze
> mozesz zrobic jakis sos ziolowy na bazie oliwy.

Bardzo dobry jest vinaigrette z :
- soku z cytryny + oleju neutralnego (pal szesc oliwe z oliwek...)
- czosnku (z wycietym kielkiem, bo smierdzi)
- soli i pieprzu

Dobrze przyprawiony vinaigrette (albo winegret) zaspokaja najbardziej
podstawowowe zmysłowe potrzeby.

Ewcia

--
Niesz

5. Data: 2007-03-21 07:31:13

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Od 2 dni, staram sie, tzn nie jem nic po 18:00, co dla czlowieka jak ja,
> ktory chodzi pozno spac, jest tortura nie do wytrzymania.
> Ale podobno po 18 nie nalezy nic jesc.

Możesz w chwili tortury zjeść jabłko, pomidora, czy kilka, sałatę, dużo
pić, ale wody, czy soków bez cukru. Odrzuć cukier w napojach, jeśli używasz.
Oszukasz głód, chyba.

> [...]
> pozniejszej porze (19-20) jak wracam z pracy czasem.

> Chce jesc pieczywo i smarowac je maslem, chce tez majonez - choc moge

Pieczywo (cienkie kromki) smaruj majonezem, zamiast masłem, na to chuda
wędlina, np. plasterki dobrej wołowiny, czy indyka + pomidor.

> Lubie platki z mlekiem (slodze lyzka miodu), najbardziej owsianke, ale
> nie chce mi sie jej robic.

Zalej płatki owsiane wieczorem zimnym mlekiem, rano dodaj co tam lubisz
i gotowe, nie musisz nad nimi stać i mieszać w garze.

> Obiad bede zmuszony wpierdalac w restauracjach, ale tez prosze o
> rady.

Są teraz wszędzie dania "light".

> Makarony to kocham nawet, lasagne itp to moglbym jesc do konca zycia.

Makarony powinny byc w porządku, o ile nie zapaćkane tłustymi sosami.

> Za
> zupami tez przepadam, zwlaszcza jak plywa w nich miecho.

Chudy kapuśniak, dużo jarzyn w nim + dużo chudego mięsa, eintopf. Można
ugotować hurtowo i zamrozić porcje. Szczawiowa z cielęciną i jajkiem.
Barszcz. Wszystko z wołowiną lub cielęciną, a nie wieprzem lub
niewielkim dodatkiem wieprzowiny, np. szynki.
Bigos, ale w wersji chudej. Też można zamrozić i w chwili głodu z
czystym sumieniem podgrzać porcję.

> Moze jakies smazone kawalki drobiu albo kielbasy, z cebula i lekkim
> sosem dodatkowo zasmazane serem? Ehhhh

W życiu. Sałatę zieloną z kawałkami chudego kurczaka, pomidorem + sos
winegret. Jajka na twardo w ilości dowolnej. Szpinak, brokuły gotowane.
Kieliszek wytrawnego czerwonego, nie więcej.

To wszystko działa, wiem z obserwacji.
A dodatkowo z autopsji: dużo ruchu, wtedy jesz, co chcesz, a nie tyjesz.
Rower, pływanie... W miarę systematycznie i do zmęczenia, minimum 1,5 h
dziennie, oczywiście należy stopniować dawki w miarę "treningu",
zaczynasz delikatnie, by sie nie zniechęcić i by przyzwyczaić mięśnie do
pracy.
Najgorsze będą pierwsze dni, może dwa tygodnie, jeśli je przetrzymasz,
zaczniesz działać na innych obrotach.
--
BBjk

6. Data: 2007-03-21 08:16:05

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> Makarony to kocham nawet, lasagne itp to moglbym jesc do konca zycia. Za
> zupami tez przepadam, zwlaszcza jak plywa w nich miecho.

Albo chcesz byc chudy, albo wpieprzać makarony...
W restauracji zamawiaj samo mięso (bez panierki, najlepiej z grila) lub
ryby z rusztu. Żadnych "wypychaczy" typu ryż, makaron, ziemniaki, frytki
- zamiast tego warzywa z wody. Zwykle w każdej knajpie mają.
Najbardziej tuczy żarcie knajpiano-zajazdowe - nawpieprzasz się po pachy
makaronu i frytek i następne 3-4 godziny siedzisz bez ruchu w aucie (no
nie wiem, jak Ty, ja zwykle tak siedzę).

W każdym razie - ryby, chude mięso, warzywa i chleb razowy lub orkiszowy
(wiem, masakra, ale z czasem idzie sie przyzwyczaić).

E.

7. Data: 2007-03-21 09:57:23

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> Kurwa, tak przytylem Koledzy (rzucilem palenie 3 miechy temu), ze musze
> cos z tym zrobic.

... PS. Ekipa pansravisty moze wypierdalac.

Moim zdaniem powienieneś zacząć w... te j... k... kapustę oraz wy....
warzywa. Najgorzej to zaj... ch... k... takie same jak w d... j... k...
kwasy żołądkowe w trzy p... r... k... jego m... do tego g... k... ch...
i p... r... potem tylko r... s... j... i już są efekty.
Pewnie, może też być tak, że k... j... m... sypniesz k... ch... w te
p... i g... ci z tego k... w... ale się nie łam!
Z... 3 różne k... p... k... c... i tym sposobem k... nap... k... ch... w
same r... p... ch..., k... j... r... m...
Powinno pomóc.

JO

8. Data: 2007-03-21 12:30:55

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:
(...)
> Kurwa, jak chcecie mi pomoc, to pytajcie - udziele wiecej informacji,
> ale nie skazujcie mnie na glodowke. Jadlem 4h temu i juz jestem glodny w
> chuj.

Biegać, kurwa.
A poza tym ntg - temat na pl.misc.dieta
Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2007-03-21 12:35:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote in message

Rób sobie sam laskę - 3 in 1, przyjemność, oszukanie głodu, laska nie
zaniknie...

10. Data: 2007-03-21 13:17:23

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Biegać, kurwa.

Nie, biegać nie, jeśli ma nadwagę i brak kondycji, bo załatwi w moment
kolana i kręgosłup. Rower&pływanie, intensywnie.
--
BBjk

Re: Zioła Podlewanie
Do Asiczki