Dajcie mi przepis na diete

41. Data: 2007-03-22 21:20:10

Temat: Re: Dajcie mi przepis na diete
Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> Ja pierdolę, nawet damy ci odpisują i im twój styl pisania nie wadzi.
> ?-(
> Idź na kurwy [...]

A i jeszcze zanim jakąś dosiądziesz to pamiętaj zapytać skąd jest aby
nie być stosować anty[...]
;-)
--
pozdr. Jerzy

42. Data: 2007-03-22 23:06:51

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <j...@g...pl> wrote in message

> Ja pierdolę, nawet damy ci odpisują i im twój styl pisania nie wadzi.
> ?-(

Bo damy naprawde wiedza kto jest w porzadku.
Widze, ze zzera(sic!) cie zazdrosc.

> Idź na kurwy

Nie wybieram sie do twojej rodziny w najblizszym czasie - nie zachecisz
mnie.

lub wal się ...
> parę razy dziennie w zaciszu.

Tak tez robie, nie posiadam stalej partnerki a mam straszne zapotrzebowanie
na seks - nawet w pojedynke.
--

Bluzgacz
GG:5015

43. Data: 2007-03-22 23:07:37

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A i jeszcze zanim jakąś dosiądziesz to pamiętaj zapytać skąd jest aby nie
> być stosować anty[...]

Rewelacja ten tekst.
Daj go na humor.najlepsze, bo wymiatasz jak prawdziwy teksciarz i dowcipas.
Zalosna mendo, hehehe.

44. Data: 2007-03-23 13:39:38

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> Tzn. bez czego ten bigos jak ma byc chudy?

Bez tłustego.

Kapusta świeża, kiszona, chuda wołowina, może trochę szynki (mięsa, nie
wędliny wieprzowej), może? mięso z filetów z kurczaka, byle dodane
później, bo się rozpaćka, poza tym robisz jak normalnie, grzybki,
przyprawy.... Chyba nie będzie dużo gorszy w smaku od tradycyjnego.

Nie wiem, jak z kurczakiem wędzonym, może białe z niego też jest
nietuczące? No i ryby, jeśli lubisz, byle nie pływające w oceanie oleju.
--
BBjk

45. Data: 2007-03-23 13:44:25

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Walkie!" <w...@w...com> wrote in message
> teoretycznie po 18, praktycznie wyglada tak ze nalezy ostatni posilek
> zjesc 3-4 godziny przed snem

Ja w zasadzie po 18 nie jadam, kiedys mialam taką zasadę w połączeniu z
unikaniem smazonych potraw i zadziałało wysmienicie. Teraz tylko ograniczam
sie do przestrzegania godziny, troche z lenistwa bo kuchnie mam na dole, a
telewizor na górze:) Ale trzeba przyznac,ze jest to super metoda dla kobiet
w ciązy, przybieram tyle, co brzuch i dodatki, nic wiecej:)

pozdr

cherokee

46. Data: 2007-03-24 01:12:17

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BBjk" <b...@q...pl> wrote in message

> [...]
> później, bo się rozpaćka, poza tym robisz jak normalnie, grzybki,
> przyprawy.... Chyba nie będzie dużo gorszy w smaku od tradycyjnego.

Z Wroclawia moze jestes?
Ugotuj mi!

> Nie wiem, jak z kurczakiem wędzonym, może białe z niego też jest
> nietuczące? No i ryby, jeśli lubisz, byle nie pływające w oceanie oleju.

I zapros mnie!
Ja stawiam kotku......

47. Data: 2007-03-24 01:13:04

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" <n...@n...pl> wrote in message

> [...]
> na dole, a telewizor na górze:) Ale trzeba przyznac,ze jest to super
> metoda dla kobiet w ciązy, przybieram tyle, co brzuch i dodatki, nic

Chcialbym Cie poznac blizej.
Obiecuje: nie bedziemy gadali o pichceniu........

48. Data: 2007-03-25 16:57:55

Od: Jerzy Nowak <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> [...]
>
> lub wal się ...
>
> Tak tez robie, nie posiadam stalej partnerki a mam straszne
> zapotrzebowanie na seks - nawet w pojedynke.

Zauważ, ze ja Ciebie nie obraziłem ani Twojej rodziny.
Odezwałem się tylko Twoimi słowami do Ciebie.
Pczułeś się urażony?
Dziwne. Nie pasuje Ci ten styl?
Opisz to uczucie bliżej.
--