Dalie

31. Data: 2005-12-01 18:00:01

Temat: Re: Dalie
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Dec 2005 18:57:26 +0100, JerzyN napisał(a):

> Jesteście wiedźmy, ot co :-P

Wiemy o tym doskonale;)

> To był przykład, gdybym cytował to bym napisał cyt.: "...".
> Jasne?
> Zresztą nie pisałem o cebulkach a o ... no własnie zgadnijcie co sie tak
> przechowuje przez zimę.

Buty letnie. Naprawdę dla skórzanych temp. i wilgotnosć
idealna. Przetestowane:)

Marta

32. Data: 2005-12-01 18:16:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
Basia Kulesz napisał(a):
> Po co? niech sobie Jerzy przechowuje cebule w temperaturze 14-17
stopni. Ja
> zostanę przy +5, bo to sprawdzone, a nie teoretyczne:)

Jesteście wiedźmy, ot co :-P

Dziękuję w imieniu własnym :)

To był przykład, gdybym cytował to bym napisał cyt.: "...".
Jasne?

Nie:-( Ile razy pisałam, że nie rozumiem, co piszesz? :-P

Zresztą nie pisałem o cebulkach a o ... no własnie zgadnijcie co sie tak
przechowuje przez zimę.

Szare komórki? :-)))))

Pozdrawiam, Basia.

33. Data: 2005-12-01 18:18:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego jeśli Ty nie rozumiesz, to ja TEŻ mam nie rozumieć? tego _też_ nie
> rozumiem <jęk rozpaczy> Oj Jureczku, Jureczku...

To proste Basiu, Basieńko... nie musisz sie do tego przyznawać, czasami
można robić mądrą minę do złej gry i kopnąć kogoś aby odwrócić uwagę od
siebie iż się nie miało nic [cenzura] do powiedzenia w temacie np. [cenzura]
*-]

[...]
> No to co, mam nie czytywać czasopism? a może jednak potrafię rozpoznać, jak
> ktoś pisze bzdury?

Przyznaję, że to prawda i za to cię cenię.

I co ten artykuł kiedyś-tam napisany przez nie-wiem-kogo
> ma wspólnego z naszą dyskusją?

Parametry.
Dla mnie zimno to 17*C a dla ciebie 4!!!
Tak czy nie?

[...]
> Ha...no nie pójdę do Babci-Trapci z termometrem:D Jakoś większość czynności
> ogrodowych wykonuję na wyczucie i jak na razie to wystarcza:-P

To się nazywa tradycja.
;-)
pozdr. Jerzy

34. Data: 2005-12-01 18:23:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> [...]

siebie iż się nie miało nic [cenzura] do powiedzenia w temacie np. [cenzura]

Hm, wydawało mi się, że w temacie przechowywania cebulek _miałam_ coś do
powiedzenia...ale jeśli miałeś na myśli, że próbujesz odwracać uwagę od
tego, że nic mądrego w temacie nie mówisz, to Ci się nie udało :-P

I co ten artykuł kiedyś-tam napisany przez nie-wiem-kogo
> ma wspólnego z naszą dyskusją?

Parametry.
Dla mnie zimno to 17*C a dla ciebie 4!!!
Tak czy nie?

Nie!!! Przecież nie dyskutuję o temperaturze,w której _ja_ się czuję
komfortowo, tylko o tej, którą lubią przechowywane bulwy:D

> Jakoś większość czynności
> ogrodowych wykonuję na wyczucie i jak na razie to wystarcza:-P

To się nazywa tradycja.

To się nazywa totalne lenistwo;-)

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2005-12-01 18:26:18

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
[...]
> To był przykład, gdybym cytował to bym napisał cyt.: "...".
> Jasne?
>
> Nie:-( Ile razy pisałam, że nie rozumiem, co piszesz? :-P

Nie jesteś pierwszą kobietą, która nie rozumie co mówię/piszę.
;-)
Wpływ gwiazd?
;-P
Dobra rada na przyszłość: nie staraj się zrozumieć tego co piszę skoro
twoje własne doświadczenia stawiasz ponad wszystko!!!

> Zresztą nie pisałem o cebulkach a o ... no własnie zgadnijcie co sie tak
> przechowuje przez zimę.
>
> Szare komórki? :-)))))

Też jesteś z tych co utrzymują w domu temperaturę 17*C?
Brrrrrr.
;-)
pozdr. Jerzy

36. Data: 2005-12-01 18:31:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
Basia Kulesz napisał(a):
[...]
> [...]
>
> Nie:-( Ile razy pisałam, że nie rozumiem, co piszesz? :-P

Nie jesteś pierwszą kobietą, która nie rozumie co mówię/piszę.

Na Ciebie? możliwe...

Dobra rada na przyszłość: nie staraj się zrozumieć tego co piszę skoro
twoje własne doświadczenia stawiasz ponad wszystko!!!

Nie wiem, czemu piszesz to tak, jakby było to naganne...jeśli metoda uprawy
sprawdza mi się od kilkunastu lat, to oczywiście, że będę się jej trzymać i
ją zachwalać!

> Zresztą nie pisałem o cebulkach a o ... no własnie zgadnijcie co sie tak
> przechowuje przez zimę.
>
> Szare komórki? :-)))))

Też jesteś z tych co utrzymują w domu temperaturę 17*C?

Ja nie utrzymuję...mam zimny dom i tyle:-(

Pozdrawiam, Basia.

37. Data: 2005-12-01 18:32:27

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Po co? niech sobie Jerzy przechowuje cebule w temperaturze 14-17 stopni. Ja
>zostanę przy +5, bo to sprawdzone, a nie teoretyczne:)

Moje zimują w takiej samej temperaturze od lat +5, z lekkimi wachaniami.
W wyższej wysychają mocno i za szybko kiełkują,sprawdzone:-)

Pozdrawiam TeresaR
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

38. Data: 2005-12-01 18:42:16

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Jerzy Ty w Krakowie ostatnio bywałeś?
> "Pociąg osobowy do Czebini odjeżdża z peronu czeciego itd,
> itd...;) Uważaj, to nawyk nie do wytępienia:D

U Starszych Panow tez byly czyczyczystki :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

39. Data: 2005-12-01 18:48:07

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Basia Kulesz napisał(a):
> [...]
> Wpływ gwiazd?
> Na Ciebie? możliwe...

Potwierdzam, jesteś moją pierwszą gwiazdą i do tej pory wierzyłem ci
bezkrytycznie, zaczynam weryfikowac to co piszesz.
:-)

> [...]
> sprawdza mi się od kilkunastu lat, to oczywiście, że będę się jej trzymać i

Tak trzymaj, tyle, ze nie potepiaj innych metod skoro innym sie udało.

> Też jesteś z tych co utrzymują w domu temperaturę 17*C?
> Ja nie utrzymuję...mam zimny dom i tyle:-(

BOŚ ma tanie kredyty na termomodernizację, odżałuj paru roslin i kup
styropian.
pozdr. Jerzy

40. Data: 2005-12-01 18:58:51

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dmnf3d$21v$1@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):
> [...]
>
> Nie!!! Przecież nie dyskutuję o temperaturze,w której _ja_ się czuję
> komfortowo, tylko o tej, którą lubią przechowywane bulwy:D

Hejka. W Twoich postach nie widać, kto co napisał. :-( Zaczynam się
gubić w tych waszych przekomarzankach.
Pozdrawiam leniwie Ja...cki

Kto płaci za projekty ogrodów?
kwartalnik -"Kwiaty"