Daniel Ange, 23.V.2003

1. Data: 2003-05-25 17:09:58

Temat: Daniel Ange, 23.V.2003
Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektóre myśli ze spotkania z o. Danielem Ange
w Kolegiacie św. Anny w Krakowie, 23.V.2003

zagadnienia:
czystość
historia
zakorzenienie - pomoc Europie

jeśli się zamerykanizujecie, zfrancuzicie
nie będziecie mieli nam co dać

dajcie nam swoją witalność
żeby było mniej samobójstw młodych ludzi

w zmaterializowanym świecie młodzi ludzie popełniają samobójstwa

dostają wszystko
ale nie dostają tego, co najwazniejsze - Boga

promieniować może tylko ten, kto kontempluje

seksualność - arcydzieło Boga, coś najbardziej świętego i boskiego na ziemi

z miłością zaczęła się łaczyć śmierć
szatański plan
11 zarażonych aids w ciągu minuty

szczepionka, antyciało
ślubowanie czystości przedmałżeńskiej

zamiana polityki w usa
- finanase dla młodych propagujących czystość
przyznanie praw dorosłego od poczęcia

pornografia, seks-shopy, nocne kluby
zabijanie, niszczenie miłości

była jakaś procesja, z młodzieżą, nieśli świece
pewien mężczyzna wyszedł z baru i zaczął się złościć,
bo nie mógł się dostać do samochodu
zaczął kląć, bluźnić, bić młodych
podeszła do niego mała dziewczynka dała mu świecę
on wtedy rozpłakał się
obudziła w nim uczucia dziecka

prawosławny pastor miał już popełnić samobójstwo
przypadkiem zobaczył, że się na niego patrzy
potem mówił, że wtedy uwierzył w Boga, że jest niebo
bo w to było spojrzenie Boga

jakiś człowiek chciał się zabić
ktoś na niego spojrzał w autobusie z taką miłością
potem po paru dniach go odnalazł
-czemu się tak na mnie patrzyłeś ?
-mówiłem o tobie Jezusowi we mnie

Maryja ukazuje się w wieku 15-16 lat
wieczna młodość

Krościenko
co mam powiedzieć młodym francuzom od was ?
"nie sprzedajcie swojej wolności za kawałek chleba"
wtedy był w Polsce głod, polskie rodziny umierały z głodu

jest więcej ochrzczonych w niebie niż na ziemi

radość smutnemu światu

wylanie Ducha Świętego (pięćdziesiątnica) - Błonia

łączność -
mieszanie krwi z krwią Chrystusa
męczennicy z innych wyznań
prawosławie - jedna eucharystia

męczennicy
tam gdzie kościół jest prześladowany, jest jak rana Chrystusa
- jest raniony a z niego wytryskuje zbawienie

więcej męczenników niż we wszystkich poprzednich wiekach
wiek świętości
my teraz mamy zbierać to co oni posiali

spojrzenie wiary

gestapowcy nie mogli znieść spojrzenia Kolbego
światłości Maryi, co była w jego wzroku

nowa ewangelizacja zaczęła się [2 sobór - dopisek mój]

osoby konsekrowane są w służbie rodzinom
gotowość na męczeństwo w ich obronie
św. Maksymilian
pierwsze konsekrowane w 21 wieku
- umarli za rodziny

ktoś chciał zgwałcić dziecko
zasłonił je przed kulą ksiądz
dziecko ocalało
ksiądz umarł i poszedł prosto do nieba
właściwie i prefekcyjnie

Jezus zapyta:
czemu zachowałeś to dla siebie
czemu nie podzieliłeś się z nim ?

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl

1. Data: 2003-05-25 17:24:19

Temat: Re: Daniel Ange, 23.V.2003
Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mind_dancer <t...@o...pl> napisał(a):

> (. . .)
> Jezus zapyta:
> czemu zachowałeś to dla siebie
> czemu nie podzieliłeś się z nim ?
>
> Pozdrawiam
> Tomasz Kwiecień

no cóż? Tomaszu ;)

można się zgodzić z wieloma fragmentami
z wieloma można polemizować...

ale przyznasz mi, że najprawdziwsze nawet słowa
pozostaną tylko pustymi frazesami
jeśli nie będzie
za słowem szedł czyn

Ty przekazałeś
ktoś obszczeka

i tak się skończy...

"błazen ..."
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-25 17:27:59

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <e...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:baqu83$72p$...@i...gazeta.pl...

> [...]
>
> można się zgodzić z wieloma fragmentami
> z wieloma można polemizować...
>
> ale przyznasz mi, że najprawdziwsze nawet słowa

U mnie się to nie kończy na słowach.
A jak u kogoś się kończy, to jego strata.

A poza tym lubię psy. ;)

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl

1. Data: 2003-05-25 17:56:41

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mind_dancer <t...@o...pl> napisał(a):

> U mnie się to nie kończy na słowach.
> A jak u kogoś się kończy, to jego strata.
>
> A poza tym lubię psy. ;)

a więc życzę Ci wytrwałości i zdrowia :)))

ksRobak

1. Data: 2003-05-26 00:05:03

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <e...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bar04p$bph$...@i...gazeta.pl...

> a więc życzę Ci wytrwałości i zdrowia :)))
>
> ksRobak

Kiedy poszłam na adorację, usłyszałam te słowa: Córko moja umiłowana, zapisz te
słowa, że:
odpoczęło serce moje dziś w klasztorze tym. Mów światu o moim miłosierdziu, o mojej
miłości.
Palą mnie płomienie miłosierdzia, pragnę je wylewać na dusze ludzkie. O, jaki mi
ból
sprawiają, kiedy ich przyjąć nie chcą.
Córko moja, czyń, co jest w twej mocy w sprawie rozszerzenia czci miłosierdzia
mojego,
ja dopełnię, czego ci nie dostawa. Powiedz zbolałej ludzkości, niech się przytuli do
miłosiernego
serca mojego, a ja ich napełnię pokojem.
Powiedz, córko moja, że jestem miłością i miłosierdziem samym. Kiedy dusza zbliża
się
do mnie z ufnością, napełniam ją takim ogromem łaski, że sama w sobie tej łaski
pomieścić
nie może, ale promieniuje na inne dusze.
Dusze, które szerzą cześć miłosierdzia mojego, osłaniam je przez życie całe, jak
czuła matka swe
niemowlę, a w godzinę śmierci nie będę im Sędzią, ale miłosiernym (21) Zbawicielem. W
tej ostatniej
godzinie nic dusza nie ma na swą obronę, prócz miłosierdzia mojego; szczęśliwa dusza,
która przez
życie zanurzała się w zdroju miłosierdzia, bo nie dosięgnie jej sprawiedliwość.
Napisz: Wszystko, co istnieje, jest zawarte we wnętrznościach mojego
miłosierdzia głębiej niż
niemowlę w łonie matki. Jak boleśnie rani mnie niedowierzanie mojej dobroci.
Najboleśniej ranią mnie
grzechy nieufności.
Dz. 1074-1076
http://republika.pl/tkwiecie/ksiazki/Dzienniczek_sio
stry_Faustyny.rar

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl

1. Data: 2003-05-26 07:10:39

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mind_dancer <t...@o...pl> napisał(a):
> [...]

> całe, jak czuła matka swe niemowlę, a w godzinę śmierci nie będę im Sędzią,

wszyscy!!!
zarówno wierzący
jak i niewierzący
czekamy na Zbawiciela :-)

żyjemy wszak w czasach Apokalipsy!!!

"błazen ..."
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-26 12:52:53

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <e...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:baself$sse$...@i...gazeta.pl...

> wszyscy!!!
> zarówno wierzący
> jak i niewierzący
> czekamy na Zbawiciela :-)
>
> żyjemy wszak w czasach Apokalipsy!!!
>
> "błazen ..."
> :-)
> ksRobak

Te czasy trwają już około 2000 lat.

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl

1. Data: 2003-05-26 13:11:33

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mind_dancer <t...@o...pl> napisał(a):

> Te czasy trwają już około 2000 lat.

zwróć uwagę Drogi Tomaszu! :-)
że wszystkie proroctwa uznane przez ludzi za WIELKIE
kończą się na obecnym przełomie wieków...

czy mówi Ci coś termin "rok Papieży"?

ksRobak

1. Data: 2003-05-27 11:29:56

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak <e...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bat3q5$qd1$...@i...gazeta.pl...

> zwróć uwagę Drogi Tomaszu! :-)
> że wszystkie proroctwa uznane przez ludzi za WIELKIE
> kończą się na obecnym przełomie wieków...

No i o czym to według Ciebie świadczy ?

> czy mówi Ci coś termin "rok Papieży"?

Nie, a co to jest ?

> ksRobak

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl

1. Data: 2003-05-27 12:22:14

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:bat3q5$qd1$...@i...gazeta.pl...

> No i o czym to według Ciebie świadczy ?

według mnie świadczy to o tym, że ludzie
nie umieją jeszcze odczytywać nowych proroctw...

> Nie, a co to jest ?

to jest takie nowe proroctwo które mówi
że przyjdzie wkrótce taki CZAS
że każdy człowiek będzie sam dla siebie papieżem :)

PS. chyba gdzieś nawet widziałem tu na Grupie pl.sci.psychologia(?)

ksRobak

potrzebuje pilnie materialow na temat psychomanipulacji
psycholog w Krakowie
Prośba o pomoc - psychologiczne koncepcje jednostki
Takie tam
O cudach - czyli ludzkiej potrzebie zaokrąglania