Darmowy makijaz w Sephorze...?

1. Data: 2003-08-25 21:43:43

Temat: Darmowy makijaz w Sephorze...?
Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie - jestem ciekawa Waszych doswiadczen, bo mnie nie bylo dane...
Zapytalam kiedys w Sephorze o slubny makijaz - okazalo sie, ze robia go i to
za darmo, wiec pomyslalam - dlaczego nie skorzystac? Zapisalam sie na
konkretny termin na probe, dalam swoj nr telefonu, gdyby cos sie dzialo,
pojechalam... i okazalo sie, ze nie ma mi kto makijazu zrobic, bo zadna z
pan, ktora byla tego dnia, nie bedzie w dniu mojego slubu w pracy itd.
Rozumiem - szkoda tylko, ze nikt do mnie nie zadzwonil. Umowilam sie na inny
termin, juz dosc pozny, bo w tygodniu poprzedzajacym slub, tym razem
wczesniej zadzwonilam... Na szczescie, bo okazalo sie, ze pani, ktora miala
byc, nie jest obecna - makijaz przelozono na dzien nastepny. Ale nastepnego
dnia pani od makijazu nadal nie bylo. Jako, ze do slubu zostaly raptem trzy
dni, zrezygnowalam z uslug Sephory w tym zakresie i umowilam sie gdzie
indziej.
Zastanawiam sie, czy to przypadek, czy co innego? Jesli za darmo, to nie
trzeba byc kompetentnym? A moze tylko mnie nie wyszlo? Czy ktoras z Was byla
malowana w Sephorze, macie jakies doswiadczenia?
Pozdrawiam :-)

Gosia

1. Data: 2003-08-26 06:12:50

Temat: Re: Darmowy makijaz w Sephorze...?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ja osobiscie nie ufałabym ofertom darmowego makijażu na własny .słub,wiesz
im na tym nie zależy więc chyba lepiej zapłacic i wiedzieć ,że będzie ok.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-08-26 08:35:08

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ja osobiscie nie ufałabym ofertom darmowego makijażu na własny .słub,wiesz
> im na tym nie zależy więc chyba lepiej zapłacic i wiedzieć ,że będzie ok.

Ja tez nie zaufalam do konca, mialam jeszcze umowione dwie inne wizyty na
probny makijaz, w koncu wybralam jedna z nich. Chcialam sie przekonac, jak
to robia z Sephorze. No bo jak - robia, ale im nie zalezy? IMO bez sensu.

Gosia

1. Data: 2003-08-26 08:35:41

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał/a w news:bietos$fvc$1@absinth.dialog.net.pl:

> witam
> ja osobiscie [ciach]

Panama, ja Cię proszę, ale to już ostatni raz. Odpowiadaj POD cytatem.
Rozumiesz co to znaczy? Usuwasz podpis osoby, której odpisujesz i
przestawiasz kursor z _góry_ na _dół_ POD treść postu.

PLONK warning

--
mips

You can logoff, but you can never leave.

1. Data: 2003-08-26 10:41:53

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Panama, ja Cię proszę, ale to już ostatni raz. Odpowiadaj POD cytatem.

Pamana ;)

Pozdro
Ania

--
"...a przecież każdy chyba chce
aby trwało

Krem Aqua zen AA
Zakupy (niewielkie) i info :-)
pytanie do posiadaczek Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look
Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?
pytanie o Sephore ;)