pupa

1. Data: 2003-08-25 22:35:21

Temat: pupa
Od: "B@sia" <b...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mozecie mi powiedziec jak sie pozbyc drobnych pryszczy, (czy tez raczej
chrostek albo potowek) na pupie ??? Normalnie nie umiem sobie z nimi
poradzic! Na poczatku myslalam ze zrobila mi sie jakas wysypke na pupie (
jak u niemowlaka ) ale widze ze to jednak raczej jakies okropne male syfki.
... prosze pomozcie :((
Pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-08-26 07:54:56

Temat: Re: pupa
Od: desventura <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

B@sia wrote:
> Witam
> Mozecie mi powiedziec jak sie pozbyc drobnych pryszczy, (czy tez raczej
> chrostek albo potowek) na pupie ???

Witaj Basiu!

Nie wiem, skąd te syfki się biorą, ale polecam przecieranie wodą
utlenioną i sudokrem. Trochę cierpliwości jednak przy tej "kuracji"
potrzeba.

Pozdrawiam
Desventura

--

<@><#><@><#><@><#><@><#><@><#><@><#><@><#><@><#><@><
#><@><#><@><#><@><#><@><#><@>

"Życie jest komedią dla tych, którzy myślą i tragedią dla tych, którzy
czują"

Desventura
d...@g...pl

1. Data: 2003-08-26 08:32:50

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

B@sia napisał/a w news:bie300$8u7$1@atlantis.news.tpi.pl:

> jak sie pozbyc drobnych pryszczy, (czy tez raczej
> chrostek

Basiu, krostek nie chrostek.
Wybierz się do dermatologa, możliwe, że jest to przypadłość;)
bakteryjna, którą trzeba leczyć miejscowo antybiotykiem, np.
Davercinem.

--
mips

You can logoff, but you can never leave.

1. Data: 2003-08-26 10:20:03

Od: "B@sia" <b...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Basiu, krostek nie chrostek.

przepraszam za blad ;))

> Wybierz się do dermatologa, możliwe, że jest to przypadłość;)
> bakteryjna, którą trzeba leczyć miejscowo antybiotykiem, np.
> Davercinem.

hmm, chyba nie mam innego wyjscia :((( juz tak od paru miesiecy mam te
okropne, wstretne syfki na pupie ;((

dzieki za rady :-)

Pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-08-26 10:24:18

Od: "B@sia" <b...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> Basiu, krostek nie chrostek.

przepraszam za blad ;))

1. Data: 2003-08-26 12:01:26

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B@sia" <b...@n...wp.pl> napisał:

> Mozecie mi powiedziec jak sie pozbyc drobnych pryszczy, (czy tez raczej
> chrostek albo potowek) na pupie ???

A ja myślałam, że wątek będzie dotyczył kosmetyków firmy PUPA :P.
Żeby nie było OT, to powiem, że ta właśnie firma ma świetny korektor pod
oczka, polecam :).

________
sheba 20

1. Data: 2003-08-26 12:56:11

Od: "B@sia" <b...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)))

1. Data: 2003-08-26 16:32:59

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B@sia" <b...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Mozecie mi powiedziec jak sie pozbyc drobnych pryszczy, (czy tez raczej
> chrostek albo potowek) na pupie ???

Pamietam, ze kilka lat temu na podobne przypadlosci kolezanka polecala
wszystkim myc posladki plynem do higieny intymnej...Sprobuj, moze tobie tez
pomoze...

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-08-26 20:42:05

Od: "Imoe" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poradzic! Na poczatku myslalam ze zrobila mi sie jakas wysypke na pupie (
> jak u niemowlaka ) ale widze ze to jednak raczej jakies okropne male

Jak mi się takie coś robiło to wiele razy dziennie wcierałam bardzo dużo
balsamu, i po ok tygodniu zeszło, może i Tobie pomoże, nie zaszkodzi
spróbować w międzyczsie pójścia do drmatologa.

1. Data: 2003-08-27 09:04:52

Od: "B@sia" <b...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuje na pewno :))) dzieki za rade
pozdrawiam
Basia

Użytkownik "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pamietam, ze kilka lat temu na podobne przypadlosci kolezanka polecala
> wszystkim myc posladki plynem do higieny intymnej...Sprobuj, moze tobie

Darmowy makijaz w Sephorze...?
Krem Aqua zen AA
Zakupy (niewielkie) i info :-)
pytanie do posiadaczek Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look
Nadmierna potliwosc dloni. Jak sie pozbyc?