Dbaj o blizniego swego

11. Data: 2008-06-18 10:22:41

Temat: Re: Dbaj o blizniego swego
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2008 10:15:34 +0200, Panslavista napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

> Ależ on ma rację.

W odniesieniu do siebie i innych pół-zwierząt.

12. Data: 2008-06-18 10:23:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Błyskotliwa i bystra jak zawsze. ;)

--
CB

13. Data: 2008-06-18 10:35:08

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> W odniesieniu do siebie i innych pół-zwierząt.

Matematyczne szkiełko i oko w semantyce?

14. Data: 2008-06-18 10:49:28

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jun 2008 12:23:02 +0200, cbnet napisał(a):

> Błyskotliwa i bystra jak zawsze. ;)

"- Jak pani pięknie gra na tym fortepianie, hrabino!
- A, tak sobie popierdalam!"

Tłumaczenie dla pół-zwierząt: umiejętności, ktore jedni nabywają w drodze
ciężkich ćwiczeń, inni opanowują jak chodzenie, a wielu ma dane od natury.

Ja od natury mam inteligencję i błyskotliwość, a nauka chamstwa przyszła mi
trudno, lecz efektywnie, bo człowiek zdolny nauczyć się może wszystkiego,
co mu potrzebne w życiu - to sprawa uzasadnienia potrzeby.

Właśnie ćwiczę nową umiejętność na tobie, przyznaję się i nawet mam nieco
wyrzutów sumienia, no ale w końcu bezbronny nie jesteś :-)

15. Data: 2008-06-18 10:59:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też coś wyjaśnię przy okazji. :)

Nie jestem _w ogóle_ zainteresowany pierdoleniem cię w tą twoją
dziurę w mózgu, którą mnie niestrudzenie centralnie atakujesz.

16. Data: 2008-06-18 11:03:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałaś przecież "poćwiczyć", to ćwicz. :)

17. Data: 2008-06-18 11:04:50

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2008-06-19 00:25:45

Od: "himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl> napisał(a):

> Starzejesz się. :)

a nic nie mow/pisz, jutro mi 27 wiosen mija.

19. Data: 2008-06-19 00:27:54

Od: "himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):

> a ja bym je tak strzelił w łeb, że by straciło przytomność

ale jestes.

20. Data: 2008-06-19 09:00:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To całusy masz ode mnie, Kasia. Urodzinowe. :)

--
CB

Użytkownik "himera" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> a nic nie mow/pisz, jutro mi 27 wiosen mija.

Skłonnośc do dysocjacji
Czemy w Polsce rządzą tipsiary?
Homoseksualizm zapisany w mózgu
Jeszcze raz!!!