Deante czy KFA - jaka armatura?

1. Data: 2005-09-26 16:07:09

Temat: Deante czy KFA - jaka armatura?
Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawiam się nad zakupem zestawu armatury : umywalka, wanna,
zlewozmywak. Biorę narazie pod uwagę KFA, ale jak dziś zapoznałem się z
cenami to mi szczęka opadła. Fakt, że 100 lat gwarancji, ale...
Oglądałem też Deante, które są tańsze od KFA, jednak na stronie nie
znalazłem żadnych informacji o gwarancji, a przede wszystkim obawiam się
problemów z serwisem, jest to produkt włoski.Pamiętam jak rodzice mieli
problem z kuchenną baterią (włoską właśnie, chociaż nie wiem czy Deante)
to serwisanci ich spławiali bardzo długo, że ktoś tam zadzwoni, że
przyjedzie, że wymieni na miejscu - bo tak określony był serwis u
klienta. Zresztą trudno się pozbawić baterii na 3 tygodnie, jak będą
reklamację rozpatrywali - w końcu poddali się i kupili coś polskiego
(chyba KFA) i są zadowoleni.

Co radzicie wybrać? Może jakieś inne firmy brać pod uwagę? A może kupić
made in china i za 3 lata jak padnie to kupić nową i przy okazji sobie
dobrać coś do gustu, który za 3 lata może mi się różnić od dzisiejszego?

Beniamin

2. Data: 2005-09-26 17:53:32

Temat: Re: Deante czy KFA - jaka armatura?
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> klienta. Zresztą trudno się pozbawić baterii na 3 tygodnie, jak będą
> reklamację rozpatrywali - w końcu poddali się i kupili coś polskiego
a reklamację KFA rozpatrują od ręki?

> Co radzicie wybrać? Może jakieś inne firmy brać pod uwagę? A może kupić
ja mam Deante (IKAR) od 6 lat i odpukać wszytsko OK

Ostatnio kupiłem polskie Valvex - zobaczymy za kilka lat
Zadałem pytanie na tym forum o te Valvexy, ale nie było odzewu:(

JR

3. Data: 2005-09-26 18:37:08

Od: Beniamin <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):

> a reklamację KFA rozpatrują od ręki?

Heh. No tego nie wziąłem pod uwagę. Na pewno warto dowiedzieć się,
jednak tamci włosi obiecywali rodzicom wymianę uszkodzonego na nowy od ręki.

> ja mam Deante (IKAR) od 6 lat i odpukać wszytsko OK
>
> Ostatnio kupiłem polskie Valvex - zobaczymy za kilka lat
> Zadałem pytanie na tym forum o te Valvexy, ale nie było odzewu:(

Dzięki, popatrzę na tego Valvex'a.

Może jeszcze inne propozycje ma ktoś z grupowiczów ?

pozdrawiam
Beniamin

4. Data: 2005-09-26 20:10:20

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio kupiłem polskie Valvex - zobaczymy za kilka lat
> Zadałem pytanie na tym forum o te Valvexy, ale nie było odzewu:(

Valvex na poczatku (1995) importowal baterie z Wloch, potem zaczal je
produkowac. Ma ca. 40 lat doswiadczenia w produkcji armatury, wiec sadze ze
nie odbiega w dól jakoscia od KZA (jest w koncu jego byla czescia).

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

5. Data: 2005-09-26 20:52:43

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beniamin" <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> też Deante, które są tańsze od KFA, jednak na stronie nie znalazłem
> żadnych informacji o gwarancji, a przede wszystkim obawiam się problemów z

Ja mam dwie baterie Deante od 4 lat. Na samym początku w jednej coś
strzeliło i woda leciała pełnym strumieniem. Serwis pojawił się
błyskawicznie i załatwił wszystko od ręki. Do dzisiaj żadnych innych
problemów nie było :)

szafy do zabudowy
pomocy skrzyp na działce
Jaki grzejnik?