Definicja Outsider`a

1. Data: 2003-12-02 17:49:57

Temat: Definicja Outsider`a
Od: "Przemek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Tak mi wlasnie do glowy przyszlo: Outsider, to ktos trzymajacy sie z dala od
regul panujacych tam, gdzie sie znajduje. Chyba. Ale duzo ludzi myli ich z
buntownikami, a przeciez buntownik, to ktos kto sie buntuje przeciwko czemus...
No, chyba ze panuje zasada: nie jestes z nami, to jestes przeciwko nam. Wiec
same trzymanie sie na uboczu jest traktowane jako bunt... Czyli istnieje jakas
granica miedzy tymi dwoma pojeciami, czy tylko po prostu jedne ladniej brzmi, a
drugie lepiej sie kojarzy?

Przemek

1. Data: 2003-12-02 20:20:34

Temat: Re: Definicja Outsider`a
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Dec 2003 18:49:57 +0100, "Przemek" <k...@p...onet.pl>
wrote:

>Tak mi wlasnie do glowy przyszlo: Outsider, to ktos trzymajacy sie z dala od
>regul panujacych tam, gdzie sie znajduje.

"Outsider" jest więc z reguły pasożytem.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-02 20:32:44

Od: "Przemek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Outsider" jest więc z reguły pasożytem.

Tylko dlatego, ze nie uznaje regul innych, i zyje wedlug wlasnych?? Wedlug
mnie, wtedy najczesciej cos traci, niz zyskuje... A pasozyt to ktos, kto
korzysta albo wykorzystuje nie dajac nic w zamian

> Amnesiak

Przemek

1. Data: 2003-12-02 20:38:59

Od: "silvio_manuel" <b...@j...sonora> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:quspsvg9f3is3ersavi1ua93uak58fa21e@4ax.com...

> "Outsider" jest więc z reguły pasożytem.

No no, ciekawe :) Skąd ten pomysł ?

1. Data: 2003-12-02 20:56:41

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Dec 2003 21:32:44 +0100, "Przemek" <k...@p...onet.pl>
wrote:

>Tylko dlatego, ze nie uznaje regul innych, i zyje wedlug wlasnych?? Wedlug
>mnie, wtedy najczesciej cos traci, niz zyskuje...

Gdyby rzeczywiście tracił, nie byłby outsiderem. Chyba, że masz na
myśli głupiego outsidera.

>A pasozyt to ktos, kto
>korzysta albo wykorzystuje nie dajac nic w zamian

Tak. Reguły rzadko kiedy istnieją same z siebie. Ich stabilność wymaga
aktywności podlegających im. Outsiderzy nie robią w tym zakresie
niczego konstruktywnego, zwykle jednak korzystają z profitów
wynikających z reguł.

--
Amnesiak
----

1. Data: 2003-12-02 20:57:23

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Dec 2003 21:38:59 +0100, "silvio_manuel"
<b...@j...sonora> wrote:

>No no, ciekawe :) Skąd ten pomysł ?

Z obserwacji świata, silviuszu. :-)

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-12-03 08:46:10

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Amnesiak> miał rację
<news:7eupsvkn90rmiejci70ndsnkrva7pa14bo@4ax.com> ale:

> [...]
> wymaga aktywności podlegających im. Outsiderzy nie robią w tym
> zakresie niczego konstruktywnego, zwykle jednak korzystają z

a czy grupa nie ma korzyści z outsidera?

--
Gdy nie potrafi się atakować myśli, atakuje się jej autora.

Paul Valery

1. Data: 2003-12-03 09:15:30

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>
> [...]

> [tren R]
> --
> Gdy nie potrafi się atakować myśli, atakuje się jej autora.

+++++++cytat:
> Wiesz co robi ten troll? On odpowiada żywotnym potrzebom
> całego społeczeństwa. To jest troll na skalę naszych możliwości.
> Wiesz, co my robimy tym trollem? My otwieramy oczy
> niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas
> wykarmione i to nie jest nasze ostatnie słowo!

a nasza siła tkwi w naszej słabości :o)
nie mieliśmy wystarczająco twardych obcasów
by zgnieść pancerz trolla.
Tak, to że żyje to wyłącznie zasługa naszej bezsilności. :-)))
\|/ re:
+++++++koniec_cytatu

;)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-03 10:48:16

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiak" w news:7eupsvkn90rmiejci70ndsnkrva7pa14bo@4ax.com...
/.../

> [...]
> aktywności podlegających im. Outsiderzy nie robią w tym zakresie
> niczego konstruktywnego, zwykle jednak korzystają z profitów

Czy człowiek rodzi się outsiderem? Sądzę, że nie.
Jak może w takim razie wyglądać proces przemiany w outsidera?

Znałem kiedyś człowieka bardzo aktywnego zawodowo i społecznie
przez większość swego życia.
Zniknął nagle, po kliku latach bycia outsiderem.

> Amnesiak

All

1. Data: 2003-12-03 15:22:44

Od: "Przemek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby rzeczywiście tracił, nie byłby outsiderem. Chyba, że masz na
> myśli głupiego outsidera.

Wiec wychodzi na to, ze outsider to ktos glupi, bo outsider nie chce korzystac,
tylko byc obok.

> [...]
> aktywności podlegających im. Outsiderzy nie robią w tym zakresie
> niczego konstruktywnego, zwykle jednak korzystają z profitów

Jak juz korzystaja, to tylko dlatego, ze nie maja innego wyjscia...

A w ogole to raczej mialem na mysli pytanie, czy outsider to buntownik?

> Amnesiak
> ----

Przemek

> "Zadowolenie i zaspokojenie płynące z obcowania z takimi samymi jak my
> charakteryzuje osobowości ubogie i jałowe."
> Mary Parker Follet

Egzamin(y) na psychologie..
SWPS czy ktos z Was moze tam studiuje?
TEST RAVENA dla doroslych szukam