Re: Definicja rozwinięcia dziesiętnego (było o 0.(9))

1. Data: 2005-09-01 18:38:12

Temat: Re: Definicja rozwinięcia dziesiętnego (było o 0.(9))
Od: "ksRobak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kacper Perschke" <y...@r...x> z (62.89.75.144)
SOFTAXNET-PL Warszawa
news:slrndhe16v.rqa.yc.byyrup@localhost.localdomain.
..
> "ksRobak" <r...@o...pl>

> [*]
> Score: =-9999
> {::
> From: "nieGTWnie" <ed_robak@interia\.pl>
> From: "AW" <one_at_large@hotmail\.com>
> From: .*ks[Rr]obak.*
> }
> Wypis z slnr scorefile - koniec.
>
> Może komu się przyda.
> Mi ostatnio prawie codziennie wyskakiwał. Stąd ostatnia linia.
>
> KAcper
> --
> Mail => rot13

A czy wiesz Pan - Panie KAcper, że ta reszta z dzielenia którą Pan
skomentowałeś pozostaje w tym rozwinięciu dziesiętnym bowiem
pozycji po przecinku jest nieskończenie wiele więc nie da się tej
reszty z dzielenia wypchnąć poza nieskończoność.

0,3333 + reszta z dzielenia
0,33333 + reszta z dzielenia
0,333333 + reszta z dzielenia
0,333333...3 + reszta z dzielenia

PS. Pański treściwy i merytoryczny post jest warty tego by go
rozpropagować na polskich grupach SCI
cross: pl.sci.filozofia, pl.sci.matematyka, pl.sci.psychologia

2. Data: 2005-09-01 18:53:02

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

NTG, robak, NTG ...

3. Data: 2005-09-01 19:05:20

Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl>
> "ksRobak" <r...@w...pl>

> NTG, robak, NTG ...

Co jest dla Pana NTG?
Że w obliczu dowodu który wykazuje FAKT błędu oficjalnej
matematyki konkretny grupowicz zamiast potwierdzić przyjęcie
do wiadomości tego FAKTU nawołuje do blokowania autora?
Nie interesuje Pana mechanizm psychiczny który kieruje takim
zachowaniem ani zjawisko socjologiczne jako takie? co?
Uważasz Pan, że to nie jest SCI.psychologia w czystej postaci?
co?
jesteś tam Panie Redart,, :o)
umiesz wyjaśnić zachowanie tego osobnika i własne?
co?
nie slyszu...

4. Data: 2005-09-01 19:10:11

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> co?
> jesteś tam Panie Redart,, :o)
> umiesz wyjaśnić zachowanie tego osobnika i własne?

Stary, z czego Ty żyjesz ?
Jak udaje Ci siędzielić czas między usenet a żonę ?

5. Data: 2005-09-01 19:22:36

Od: "ksRobak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl>
> "ksRobak" <k...@o...pl>

> Stary, z czego Ty żyjesz ?
> Jak udaje Ci siędzielić czas między usenet a żonę ?

Gdyby to był prywatny list to odpowiedział bym Panu:
"gówno cię to gnojku obchodzi"
ale to nie jest prywatny list a polska grupa dyskusyjna SCI
więc pytam Pana:
dlaczego nie wyjaśniasz swojego bezpodstawnego zarzutu o NTG
tylko zmieniasz Pan temat na personalne prywatne aluzje?
Potrafisz Pan to wyjaśnić?

6. Data: 2005-09-01 19:27:00

Od: r...@h...com (ksRobak) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-09-01 19:38:05

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ksRobak napisał:

> [...]
> dlaczego nie wyjaśniasz swojego bezpodstawnego zarzutu o NTG
> tylko zmieniasz Pan temat na personalne prywatne aluzje?

No!
Jeszcze zacznij ciąć cytaty i swoimi postami zaczniesz przypominać
normalnego uzytkownika grup dyskusyjnych, zamiast zgrywać tu madrego
filozofa :-D

8. Data: 2005-09-01 19:49:46

Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> No!
> Jeszcze zacznij ciąć cytaty i swoimi postami zaczniesz przypominać
> normalnego uzytkownika grup dyskusyjnych, zamiast zgrywać tu
> madrego filozofa :-D

JA - Droga Pani - nikogo nie zgrywam i dziwię się, że Pani
po tylu latach znajomości jeszcze tego nie spostrzegłaś.
Jestem sobą i jeśli w Pani odczuciu moje posty kojarzą się Pani
z mądrością i filozofią - to bardzo dobrze. :)
PS. ciął cycatów nie będę gdy nie uznam tego za konieczne.
Proszę zapoznać się z archiwum i zobaczyć, że tam gdzie odpowiedź
nie wymaga cytowania - tam nie cytuję.
Nie jestem automatem który rżnie wszystko jak leci łącznie
z zakazanym przez prawo wycinaniem podpisów. :)

9. Data: 2005-09-01 19:52:41

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie wymaga cytowania - tam nie cytuję.
> Nie jestem automatem który rżnie wszystko jak leci łącznie
> z zakazanym przez prawo wycinaniem podpisów. :)

Kochasz mnie jeszcze? :)

--
GABi

10. Data: 2005-09-01 20:07:13

Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GABi" <g...@g...pl>
> "ksRobak" <k...@o...pl>

> Kochasz mnie jeszcze? :)
>
> --
> GABi

no dobra,, wiem, że w tej materii jestem normalnym dupkiem
a jednak czuję coś do kobiet
nie wiem tylko czy to się leczy? :)

Edward Robak - news:pl.sci.filozofia
*°"˝'´¨˘`˙ˇ^:;~>¤<×÷-.,˛¸ "nie TY ich - to ONI Ciebie"

Kura domowa idzie do psychiatry.
co tooo????
Test Bender-Koppitz
[Gdzie] we Wrocku trening asertywnosci?