Definicja slowa "wszystko" dla Qwaxa od tweety

1. Data: 2002-04-23 09:23:45

Temat: Definicja slowa "wszystko" dla Qwaxa od tweety
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anya to glownie dla Ciebie ta nowa dyskusja.
Wszystko to znaczy wszystko. Jak mnie Qwax poprosi o cos to bede sie
zastanawiac co znaczy wszystko. Na razie spelnilam jego prosbe, jesli
znajdzie sie cos czego dla niego nie zrobie to Cie poinformuje pierwsza.
A tak na marginesie wszystko to znaczy wszystko i bynajmniej nie wiem co to
znaczy, ale to moje ulubione powiedzenie w stosunku do osób, które lubie i
które cenie za to kim sa. Mimo, ze nie znam Qwaxa osobiscie to jakos tak
cenie jego osobowosc. Wiec zaliczam go od jakiegos czasu do swoich dobrych
znajomych, nie myulic prosze z przyjaciólmi, bo na to trzeba sobie
zapracowac.

Pozdrawiam serdecznie
Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

2. Data: 2002-04-23 09:28:34

Temat: Re: Definicja slowa "wszystko" dla Qwaxa od tweety
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa396v$l7a$...@n...tpi.pl...
> Anya to glownie dla Ciebie ta nowa dyskusja.
Doceniam ;-))))

> Wszystko to znaczy wszystko.
Madziu, prosze nie unos sie, dodalam tam, ze "Przepraszam, Nie Moglam Sie
Powstrzymac" (PNMSP), bo troszke wczesniej byla analiza "zrobienia
_wszystkiego_ dla dziecka", plus ta cala akademicka dyskusja w sumie o
niczym... wziela mnie lekka glupawka :-)
Jezeli Cie urazilam, lub pogorszylam Twoj humor - przepraszam, nie mialam
takiego zamiaru. Myslalam prawde mowiac, ze moze uda mi sie Ciebie troszke
rozbawic... ;-)
Madziu, powtorze - nie krytykuje Twojej osoby, wiec sie tego nie doszukuj
:-)

Pozdrawiam serdecznie,
Magda

3. Data: 2002-04-23 09:38:19

Temat: Anyia tym razem to dla ciebie- nie czytac :-))))))
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anya jak jeszcze raz mnie przeprosic to chyba przestane ci odpisywac
:-)))))))
Wyzej 1 wątek wyzej, odpisałam ci na temat urazania itp.
Ja mam poczucie humoru i nikt mi nie zburzy go bo zawsze wstaje prawą nogą

4. Data: 2002-04-23 09:43:24

Temat: Re: Anyia tym razem to dla ciebie- nie czytac :-))))))
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa3a29$21m$...@n...tpi.pl...
> Anya jak jeszcze raz mnie przeprosic to chyba przestane ci odpisywac
> :-)))))))

Yes, Ma'am, juz nie bede :-)

Pozdrawiam cieplutko
Magda

5. Data: 2002-04-23 09:55:16

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Anya to glownie dla Ciebie ta nowa dyskusja.

A mogę się też odezwać?

> Wszystko to znaczy wszystko. Jak mnie Qwax poprosi o cos to bede sie
> zastanawiac co znaczy wszystko.
Proszę bardzo żadko (nie żądam nigdy) ale wtedy lubię gdy moja prośba
jest spełniona. Chyba się dogadamy.

> Na razie spelnilam jego prosbe, jesli
> znajdzie sie cos czego dla niego nie zrobie to Cie poinformuje
pierwsza.

A mnie drugiego? :-((((

> A tak na marginesie wszystko to znaczy wszystko i bynajmniej nie
wiem co to
> znaczy, ale to moje ulubione powiedzenie w stosunku do osób, które
lubie i
Dziękuję.

> które cenie za to kim sa. Mimo, ze nie znam Qwaxa osobiscie to jakos
tak
> cenie jego osobowosc.
Dziękuję

> Wiec zaliczam go od jakiegos czasu do swoich dobrych
> znajomych, nie myulic prosze z przyjaciólmi, bo na to trzeba sobie
> zapracowac.
Spróbujemy - zobaczymy. Charakter mam parszywy ale kto wie.

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2002-04-23 10:01:03

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> A mogę się też odezwać?

Czekaj niech sie zastanowię ........
Po dłuuuuugggggiiimmm namysle dosżłam do wniosku, ze musisz zlozyc podanie +
3 zdjecia a rozpatrzenie bedzie za jakies 3 tygodnie buahahahahahahaaa

> Proszę bardzo żadko (nie żądam nigdy) ale wtedy lubię gdy moja prośba
> jest spełniona. Chyba się dogadamy.

Hmmmm ja tez mam potrzeby Qwax hihihihih więc jak dogadamy sie????

> pierwsza.
>
> A mnie drugiego? :-((((

No dobra, chociaz nie zmieniam danego slowa dla ciebie jak wszystko to
wszystko, zmieniam kolejnośc ty pierwszy Anya druga.

> wiem co to
> lubie i
> Dziękuję.

Prosze bardzo.

> tak
> Dziękuję

Prosze bardzo.

> Spróbujemy - zobaczymy. Charakter mam parszywy ale kto wie.

Ale kto wie, ja mam kontrowersyjne poglądy i niezły charakterek wiec mysle
ze sie dogadamy hihihihi

7. Data: 2002-04-23 10:32:52

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podanie +
> 3 zdjecia a rozpatrzenie bedzie za jakies 3 tygodnie
"Jaś nie doczekał"

> Hmmmm ja tez mam potrzeby Qwax hihihihih więc jak dogadamy sie????

Postaram się je zaspokoić (z wyłączeniem finansowych - moje są
większe)

> No dobra, chociaz nie zmieniam danego slowa dla ciebie jak wszystko
> wszystko, zmieniam kolejnośc ty pierwszy Anya druga.

Dzięki.

[ciach]

> Ale kto wie, ja mam kontrowersyjne poglądy i niezły charakterek wiec
mysle
> ze sie dogadamy hihihihi

Cuuuuuudnie.

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2002-04-23 10:34:24

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra Qwax potrzeby finansowe odpadaja w końcu sama zarabiam na swoje
wygórowane potrzeby, a co do innych potrzeb, które jestes wstanie zaspokoic
to moze na priv? Bo zaraz ktoś powie, ze to nie temat rodziny albo mnie
usuną z grupy.

Qwax pamietaj, ze mnie sie wszystko kojarzy z jednym :-PPPPPP

9. Data: 2002-04-23 11:00:03

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mnie
> usuną z grupy.
>
> Qwax pamietaj, ze mnie sie wszystko kojarzy z jednym :-PPPPPP
Mnie też :-*

Ale może innym nie.

Pozdrawiam
Qwax

Ps. I mamy przykład godnego potępienia, gorszącego morale grupy
flirtu. ;-P

10. Data: 2002-04-23 11:01:52

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax to juz nie flirt to romans, to kiedy w realu?
hahahahahaahaha
i czemu chcesz nas potepiac? to moze od razu pregierz? albo dyby? albo
kamienie pokutne?
jak nie bedziesz rozpowiadał to nikt sie nie dowie ciiiiiiiii
hahahahaahah

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

Wierność - nie_do_wiary?
Salma&cornick, bylo: Jak byc druga mama.
Dom opieki (długie)
odreagowac? jak?
Nowe tematy.