Definicja wloszczyzny

41. Data: 2006-10-21 18:57:47

Temat: Re: Definicja wloszczyzny
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A wiesz co to glajcha?
>
>Władysław

Nie. A powinnam (w moim wieku :P)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

42. Data: 2006-10-21 19:01:29

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):
[...]
> Przeczytałem byłem. Na przyszłość -- pisz jaśniej.

Władysławie, to wprawdzie nie jest troll personalny, ale grupowo
szkodliwy, łyknij sobie coś w zamian odpowiedzi.
;-)
pozdr. Jerzy

43. Data: 2006-10-21 19:02:30

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Wladyslaw Los napisał(a):
> [...]
>
> Władysławie, to wprawdzie nie jest troll personalny, ale grupowo
> szkodliwy, łyknij sobie coś w zamian odpowiedzi.

ALE MOWA!

d.

44. Data: 2006-10-21 19:07:11

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wesoły Romek napisał(a):

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie wie, ma srednie wykształcenie.
> I nie jest to od glajchy, te profesor
>
> glajchszaltować przen. na siłę równać, podciągać pod szablon;
> polit. ujednolicać przemocą, totalnie (stowarzyszenia, związki, prasę,
> sposób myślenia itd..
> Etym. - nm. gleichschalten 'ujednostajnić, ujednolicić; jw.';
> gleich 'równo'; schalten 'rządzić'.
>
> dżdżownica

Ja pierdzielę, odbierasz mi dzudzu chleb czyli odsyłasz w niebyt.
;-)
pozdr. Jerzy
PS
Ale mnie to nie martwi, o dziwo.

45. Data: 2006-10-21 19:09:07

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <k...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> Nie. A powinnam (w moim wieku :P)

Glajcha to w dawnym Xargonie murarskim wyrównanie muru do pewnej
wysokości.
A glajszaltowanie to wyrównywanie, ujednolicanie. Z niem,
Gleichschaltung.

Władyslaw

46. Data: 2006-10-21 19:11:54

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wesoły Romek napisał(a):

> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> ALE MOWA!
>
> d.

Chcesz coś possać?
;-)
pozdr. Jerzy

47. Data: 2006-10-21 19:28:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> Glajcha to w dawnym Xargonie murarskim wyrównanie muru do pewnej
> wysokości.
> A glajszaltowanie to wyrównywanie, ujednolicanie. Z niem,
> Gleichschaltung.

Nie wszyscy byli pod zaborem niemieckim/austriackim.
;-)
pozdr. Jerzy

48. Data: 2006-10-21 19:58:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wesoły Romek" <w...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

Dżudża, podobno ten łoś krąży po bagnach wokół słowiańskiej mieściny
Berljin, znajdującej się pod czasową kontrola barbarzyńców germańskich i nie
zna ich języka?

49. Data: 2006-10-21 20:33:41

Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Dla mnie zostawiała kurze serce ;-)
> Co do reszty: cebula (opalona) tak, czosnek w zadnym razie - nie do rosołu.

Zgadzam się jak najbardziej!! Cebula tak, czosnek - nie!

Ja nie, ale znam i takich którzy dodają do rosołu pół
zielonej papryki...
I co Wy na to?

50. Data: 2006-10-21 20:34:17

Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "walkie!" <w...@w...pl> wrote in message

> Wystarczy sklarować białkiem (byle nie dodawać do gorącego rosołu)...

bleeeeeeeee

PRZEPRASZAM
JUTRO...
[deser na sobotni wieczor] PIJANY IZYDOR
ocet jablkowy
HE...HE ! DO SYLI...