Re: Deja vu

1. Data: 2000-01-30 07:34:51

Temat: Re: Deja vu
Od: o...@g...pl (Vicky) szukaj wiadomości tego autora

Ja tak mam podobnie ze snami.
(Raz mi sie snilo, ze nagle musialem wyjechac gdzies autobusem, w pewnym
miejscu okazala sie trasa nieprzejezna (remont przejazdu kolejowego), wiec
bus musial jechac inna droga, przez jakas dziura, a droga ta byla taka waska
i stroma, ze wraz ten busik sie stoczyl. Spelnilo sie wszystko oprocz
finalu)

Deja vu jak i takie sny ktos mi tlumaczyl, ze moga one dzialac na zasadzie
odbierania i przetwarzania fal mozgowych wysylanych jak wiadomo przez
wszystkich ludzi, a odbieranych jak narazie tylko przez niektorych, rzadziej
lub czesciej. Byc moze odebrales obraz kogos kto patrzyl na ta dziewczyne.
Jak ktos ma inne propozycje to chetnie wyslucham.
Ale nie mowcie mi o tych polkolach mozgowych - ja bym mial wtedy opoznienie
rzedu kilkunastu godzin:>

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-30 19:35:59

Temat: Re: Nowa lista?
Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 01 Feb 2000 17:27:19 GMT, "Jerz" <j...@f...onet.pl> wrote:

>Wobec tak nieprzejednanej postawy zwolennikow tego typu pogladow (np. caly
>ten warek...) uwazam, ze utworzenie lisy pl.rec.parapsychologia jest
>pomyslem wiecej niz dobrym...

Hmmm... czy ja dobrze widzę? pl.REC.parapsychologia? :-))
Przednie, muszę przyznać. Oczywiście za pl.REC będę głosował z głębokim
przekonaniem i jak sądzę nawet Mariusz Grzeca zechce. To będzie naprawdę
ciekawie wyglądać: [...], pl.rec.paranoja, pl.rec.parapsychologia, [...] :-D

---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-01-31 00:23:15

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky wrote in message <9...@g...newsgate.pl>...
> [...]
>Jak ktos ma inne propozycje to chetnie wyslucham.
>Ale nie mowcie mi o tych polkolach mozgowych - ja bym mial wtedy opoznienie

Bingo. Tylko dlaczego tyle osob jest na tyle ograniczonych ze sytuacje ktore
zakrawaja na absurd, to przyznaje, staraja sie wytlumaczyc powszechnymi
prawami swiata? Bez sensu. A moze czasem warto cos przyjac na wiare bo nie
ma na razie takiej wiedzy zeby to wytlumaczyc....

Pajonk

1. Data: 2000-01-31 12:33:31

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Jan 2000, Vicky wrote:

> Deja vu jak i takie sny ktos mi tlumaczyl, ze moga one dzialac na zasadzie
> odbierania i przetwarzania fal mozgowych wysylanych jak wiadomo przez
> wszystkich ludzi, a odbieranych jak narazie tylko przez niektorych

Mala sugestia - pomysl choc chwile i zastanow sie czy w 120dB halasie
bedziesz w stanie w ogole uslyszec kwartet smyczkowy grajacy ppp za
sciana budynku znajdujacego sie kilka(nascie/dziesiat) metrow od
ciebie (pamietajac do jakich celow ewolucyjnie twoj mozg zostal
"stworzony"). Teraz zastanow sie czy nie slyszac ich grania moglbys
"uslyszec", ktory instrument gra w danej chwili i co bardziej istotne
*co* gra. Teraz najtrudniejsze - odnies to do swojej powyzszej
wypowiedzi...

milego sluchania, mg.

UIN: 5307148

1. Data: 2000-02-01 11:43:59

Temat: Odp: Deja vu
Od: "smyrn" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do snow, zdarzalo sie to, i na pewno dalej sie to zdarza, wielu slawnym
ludziom.
Na przyklad Igor Sikorski, konstruktor samolotow i ojciec helikoptera, mial
sen, we wczesnym okresie swojej kariery, o tym, ze leci dziwnym samolotem,
slyszy warkot silnikow, w pewnym momencie wyglada przez okno i widzi
blekitne morze,wyspe a na niej palmy (a chcialbym zauwazyc, ze zyl on w
ZSRR). Po wielu latach, gdy pamiec o snie usunela sie przed blaskiem slawy,
Sikorski lecial na pokazie najnowszym modelem swojego samolotu. spedzil on
duzo czasu w kabinie pilotow, gdy z niej wyszedl, przechadzal sie po
korytarzu. Nagle uslyszal znajomy dzwiek, byl to workot silnikow ze snu.
Igor Sikorski przypomniawszy sobie o snie podszedl do okna. Spojrzawszy na
lad zauwazyl blekitne morze, a posrod wod odosobniona wysepke, a na niej
palmy. Wydawalo mu sie, ze sen znowu sie powturzyl, lecz nie, to byla
rzeczywistosc.

Niezbadana jest ludzka podswiadomosc !

Pozdrawiam!!!

1. Data: 2000-02-01 12:00:04

Temat: dziewczyny+poniedzielski+tv
Od: Tomek <f...@p...wpk.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio w tv wystepowal andrzej poniedzielski w charakterze goscia w
tzw. 'talk show':

p:
czy to prawda, ze nie lubisz mlodych kobiet [ <20 ] (?)

o:
nie chodzi tutaj o to, czy lubie, czy nie, lecz u wiekszosci z nich jest
taka bariera [niewiedza, niesmialosc, brak kojarzenia...]

ciekawe, prawda ?
co sadzicie na ten temat?
warto pokonywac te bariery, czy tez nie ?
[czy nie bedzie to w pewnym stopniu gwalt na ich [jej] swiadomosci] ?

z gory dzieki za rozwiniecie watku
pozdrowiam
tom

1. Data: 2000-02-01 17:27:19

Temat: Nowa lista?
Od: "Jerz" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wobec tak nieprzejednanej postawy zwolennikow tego typu pogladow (np. caly
ten warek...) uwazam, ze utworzenie lisy pl.rec.parapsychologia jest
pomyslem wiecej niz dobrym... czy ktos popiera taki pomysl (taka propozycja
juz sie pojawila na liscie, ale odzew byl niestety niewielki....)?

1. Data: 2000-02-02 07:42:56

Temat: Odp: Nowa lista?
Od: "Jerz" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekonaniem i jak sądzę nawet Mariusz Grzeca zechce. To będzie naprawdę
> ciekawie wyglądać: [...], pl.rec.paranoja, pl.rec.parapsychologia, [...]

Coz w takim wypadku trzeba tylko zbierac wiecej zwolennkow...

Pozdrawiam

P.S. I oby koszmary o pl.sci..ufo nas za czesto nie nawiedzaly... ;-)

Sex a zapach a rozwod Re: SMIERDZA
Co mowi sumienie lekarskie na temat kopertowek ? Re: Etyka lekarska ? (po raz drugi)
AIDS - relacje społeczne
Deja vu
Silva