Dekada sępa?

21. Data: 2005-11-22 15:17:50

Temat: Re: Dekada sępa?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie najcenniejsze zdobycze trafiły się w tym sezonie?Bo chyba
> nie chodzi o ilość roślin?

Jest ich tyle że nie sposób wymienić ale szczególnie cieszę się z
powojnika bylinowego Clematis heracleifolia którego widzę oczami
wyobraźni w głębi sadu owocowego ;-)

Serdecznie Miłka

22. Data: 2005-11-22 15:21:23

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Nov 2005 15:59:22 +0100, Miłka napisał(a):

> Myślę że bez względu na patrona spotkania sępów będą się odbywać bo to
> fajna rzecz ;-)

Tia, szczególnie, że sępienie idzie nam całkiem nieźle,
nawet wodę udało się wysępić;)

Marta

23. Data: 2005-11-22 15:25:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia, szczególnie, że sępienie idzie nam całkiem nieźle,
> nawet wodę udało się wysępić;)

Tak ?! A w jakim konkretnie przypadku, słyszałam o wysępywaniu wina z
wody ale odwrotnie ... chyba nie ;-)

Serdecznie Miłka

24. Data: 2005-11-22 15:37:09

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik michalina27 napisał:

> A bo nie miałaś czasu, taka byłaś zasępiona.

Byłam zasępiona z powodu braku miejsca.
Zeby posadzić nowe odmiany winorośli ;-)
wycięłam śliwę.

Pozdrawiam, Barbara

25. Data: 2005-11-22 15:40:49

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Dwie w zupełności wystarczą i z tymi jest masa roboty porównywalna z
> pielęgnacja trawnika.

Ale kosiarka nie hałasuje !

Pozdrawiam, Barbara

26. Data: 2005-11-22 15:43:31

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale kosiarka nie hałasuje !

Fakt, ale można spaść z drabiny ;-)

Serdecznie Miłka

27. Data: 2005-11-22 16:05:17

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Fakt, ale można spaść z drabiny ;-)

gdy nagle ktoś np. kosiarkę uruchomi ;-)

Fachowcy z grupy zalecają wysokość winorośli do 1,5m.
Jak podniosę ręce, sięgam znacznie wyżej.
A można winogrona podskubywać, robić soki niefermentowane
i fermentowane....

Pozdrawiam, Barbara
PS.Sadzonki Inkarwilli padły. Wyraźnie pora nieodpowiednia
na taki experyment.

28. Data: 2005-11-22 16:53:51

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Nov 2005 16:25:18 +0100, Miłka napisał(a):

> Tak ?! A w jakim konkretnie przypadku, słyszałam o wysępywaniu wina z
> wody ale odwrotnie ... chyba nie ;-)

Bajki Ci się nie pomyliły?;)
A woda do chłodnicy była, na (i po) winie to by szanowny
tatuś daleko nie zajechał:)

Marta

29. Data: 2005-11-22 18:55:44

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fachowcy z grupy zalecają wysokość winorośli do 1,5m.

No tak, ale jeśli się nie ma dla nich miejsca na tej wysokości a jedynie
dwie ściany ?
Mnie najbardziej smakuje galaretka/dżem z winogron :-)

> PS.Sadzonki Inkarwilli padły. Wyraźnie pora nieodpowiednia
> na taki experyment.

A skąd wiesz ze padły, moje dwie nie wykopywałam z gruntu ale pamiętam
że wiosną były masowo w OBI, w razie czego zacznę od nowa tfu tfu ;-)

Serdecznie Miłka

30. Data: 2005-11-22 19:01:36

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bajki Ci się nie pomyliły?;)
> A woda do chłodnicy była, na (i po) winie to by szanowny
> tatuś daleko nie zajechał:)

Ach, no tak, ta podpowiedź była idealna :-D

Serdecznie Miłka

Co to za roślina (fikusoidalna) ?
Chyba zamordowałem tuje...
obrazek plamisty