Dentysta- polecamy metodę

1. Data: 2006-04-11 08:18:41

Temat: Dentysta- polecamy metodę
Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
U mojego synka rozpoznano próchnicę w wieku 20 mscy. Typowa próchnica butelkowa.
Przeżywalismy katusze chodząc kilkakrotnie do lapisowania. Mały dostawał
histerii już jadąc drogą prowadzącą w kierunku gabinetu. Zmiana lekarza nie
pomogła. W końcu się poddaliśmy. Sytuacja się poprawiła kiedy w pażdzierniku
poszedł z całą grupą przedszkolną do dentysty na przegląd. Od tamtej pory nie ma
problemów z lapisowaniem. Pojawiła się jednak konieczność wyleczenia czwórek.
Pierwszy wolny termin na połowę maja. Nie mogłam spać po nocach bo ciągle
przypominałam sobie słowa dentystki: jak będzie się wiercił to przecież
przytrzymamy. Na szczęście spotkałam tydzien temu jeszcze jednego dentystę,
który zaproponował bezbólowe usunięcie próchnicy. I tak też się stało. Wczoraj
mojemu synkowi bez problemów i bez bólu zapolombowano 2 ząbki i jesteśmy
umówieni na kolejne dwa w przyszłym tygodniu.
Metoda polega na " wycięciu" próchnicy superostrym narzędziem przypominającym
miniaturowe dłutko. Potem zakłada się chemoutwardzalną plombę ( za pomocą
specjalnego pistoletu)z dużą ilością związków fluoru co dodatkowo ma umacniać
ząbek. Przez pół godziny nie można jeść ani pić. Dziecię zeszło z fotela
uśmiechnięte a ja będę wszystkim polecać tę metodę. W razie czego służę namiarem
na gabinet w Poznaniu. Pozdrawiam. Agnieszka

2. Data: 2006-04-11 09:03:55

Temat: Re: [OT] Dentysta- polecamy metodę
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszko, mam prośbę - czy mogłabyś zmienić nick na jakiś bardziej
wyróżniający się?
Jest tu już jedna Agnieszka (i na psd) i będziecie się wszystkim myliły.

--
Nixe

3. Data: 2006-04-11 09:18:45

Temat: Re: Dentysta- polecamy metodę
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W razie czego służę namiarem
> na gabinet w Poznaniu.

a koszt?
p.

4. Data: 2006-04-11 10:27:36

Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W razie czego służę namiarem
>
> a koszt?
> p.

30 złotych za jeden ząb. To mnie też zaskoczyło miło. Agnieszka

5. Data: 2006-04-11 14:12:43

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> wrote in message
(...)
> [...]
> namiarem
> na gabinet w Poznaniu. Pozdrawiam. Agnieszka

wydlubywanie "dlutkiem" prochnicy nie jest zadna metoda nieznana, czy tez
nowa, albo jakas spacjalna. czesto prochnice, szczegolnie "miekka" wydlubuje
sie
wlasnie takim ekskawatorem. w sumie zwykle i tak trzeba doczyscic prochnice
wiertlem, bo eksawator taki ma swoje ograniczenia. moze piszesz o jakiej
innej
metodzie, i oby, bo jesli ma byc to tylko to "dlutko" o ktorym ja mysle, to
widze, ze
dentystka zastosowala to dlutko tylko po to, zeby nie wiercic wiertlem (moze
bolec, dzicko sie boi) ale poniewaz nie za duzo doczyscila, zalozyla plombe
wydzielajaca fluor, w
nadzie, ze pod ta plomba niz sie nie stanie z pozostawiana tam prochnica.
mam tylko nadzieje, ze jest to jednak inna matoda, bo ta o ktorej mysle
ma "krotkie" nogi.

iwon(k)a

6. Data: 2006-04-12 07:13:03

Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzie, ze pod ta plomba niz sie nie stanie z pozostawiana tam prochnica.
> mam tylko nadzieje, ze jest to jednak inna matoda, bo ta o ktorej mysle

Mam nadzieję, że to jest jednak inna metoda niż ta o której myślisz, z "
dłuższymi" nogami bo musi to wytrzymać jeszcze chociaż z 5-6 lat. Dentystka
twierdziła, że jest to nowość a ja mimo wielu wizyt w różnych gabinetach i wielu
rozmów nigdy wcześniej nie widziałam ani takiego sprzętu ani takiej metody. Nie
jestem co prawda w przeciwieństwie do ciebie stomatologiem więc sie nie znam ale
moge mieć nadzieję, że to zadziała. Pozdrawiam.Agnieszka

7. Data: 2006-04-12 07:25:12

Temat: Re: [OT] prośba o zmianę nicka
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz ponawiam prośbę [może nie widziałaś mojego posta] - czy mogłabyś
Agnieszko zmienić swój nick albo chociaż dodać jedną literkę do imienia?
Jest tu (i na psd) już od dawna inna Agnieszka i będziecie się po prostu
myliły.

--
Nixe

8. Data: 2006-04-12 08:05:23

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> [...]
> imienia? Jest tu (i na psd) już od dawna inna Agnieszka i będziecie się po

No coś ty Nixe, drugiej takiej wrednej jak ja to długo po juznecie szukać.
Sama powiedz, pomyliłabyś mnie z kimś? ;-)

Agnieszka

9. Data: 2006-04-12 08:12:25

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1icg7$rdu$1@nemesis.news.tpi.pl>
Agnieszka <a...@z...pl> pisze:

> No coś ty Nixe, drugiej takiej wrednej jak ja to długo po juznecie
> szukać. Sama powiedz, pomyliłabyś mnie z kimś? ;-)

Mówię otwarcie - nie ;-)
Ale odmienne nicki jednak ułatwiają życie i może ta druga Agnieszka
zdecyduje się coś z tym zrobić.
[byleby znów nie było licytacji kto był w usenecie pierwszy i jak często się
udziela ;-]

--
Nixe

10. Data: 2006-04-12 08:52:06

Od: "Vax" <t...@w...la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisała:
> [...]
> zdecyduje się coś z tym zrobić.
> [byleby znów nie było licytacji kto był w usenecie pierwszy i jak często

Ja bylam pierwsza. Ale musialam zmienic nicka, zeby sie nie mylilo.
A nastepnie plec. Z tych samych powodow :/

a. ;)

Stop przemocy wobec dzieci - List do mediow - daj poparcie
Znów "prawa autorskie"
[kupie] rowerek GIANT Animator 12"
Gdynia - Dąbrowa
płaczliwa 5-latka