Re: Depakine Chrono a migrena

Data: 2004-12-05 18:59:25
Temat: Re: Depakine Chrono a migrena
Od: "Agnieszka " <a...@W...gazeta.pl>

jot <j...@w...pl> napisał(a):

> stosuje ktos a moze ma doswiadczenia dot. profilaktyki migreny za pomoca
> Depakine???
> Bede wdzieczny za wszelkie info...

Stosowałm depakine przez kilka miesięcy, ale nie pomogło. Zaczęłam od
divascanu, potem był lek, którego nazwy dokładnie nie pamiętam flu... cos
tam. One nie pomogły i pani neurolog zapisała mi depakine, po którym
przytyłam - to jedyny efekt jego stosowania. Mam migreny związane z cyklem
miesiączkowym. Atak w "okolicy" miesiączki i drugi czasem w połowie cyklu.
Teraz stosuję objawowo Maxalt 10 mg oraz nowy lek - migea. Oba skuteczne od
czasu do czasu tzn. zatrzymują bol na pewnym poziomie, albo przechodzi na
kilka godzin i wraca.

Ostatnio wyczytałam, że przyczyną migren może być brak cynku w organizmie.
Stosuję Zincas od około miesiąca i ostatni atak przeszedł całkowicie
pierwszego dnia, na drugi dzień wrócił (leciutki), zażyłam drugą tabletkę i
też przeszło i nie wróciło. Oby tak dalej.

Pozdrawiam migrenowców
Agnieszka

Mam nadzieję,