Re: Odp: Odp: Odp: Depakine Chrono a migrena

Data: 2004-12-04 19:38:43
Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Depakine Chrono a migrena
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>

On Sat, 4 Dec 2004 19:49:41 +0100, Looca wrote:

[...]
> Jeżeli natomiast jest to tak jak mówisz, to wychodzi na to, że moja
> dziewczyna lezała prawie 3 tyg w szpitalu, całkowicie bez sensu, a jakaś
> banda [...] wywaliła ja ze szpitala z diagnozą z ksieżyca?

Sam piszesz, ze nie wiesz jakie jest rozpoznanie. Jestem w stanie się
założyć, ze nie brzmi "epilepsja na tle nerwowym".
Nie wyzywaj ludzi od bandy - raczej dowiedz się jak było naprawdę (o ile
ma to dla Ciebie znaczenie, bo wcale mieć przecież nie musi) i spróbuj
zrozumieć o co w tym chodzi, bez powtarzania jakichś bezsensownych
cytatów, których znaczenia mnie rozumiesz.
A jeśli będziesz chciał o tym pogadać, to możesz próbować mnie łapać tu
czy na priv (ale niczego nie obiecuję, bo mogę mieć urwanie łba i nie
mieć czasu;) ).

> Faktycznie może niepotrzebnie sie unosiłem i napuszałem bo jako lekarz wiesz
> pewnie wiecej ode mnie ale nie moge zniesc ze twoi koledzy po fachu moga byc
> tak nierzetelni i niefachowi oraz tak strasznie popasc w rutynę, przy tak
> szlachetnej profesji.

Daj spokój. W każdej profesji może się znaleźć ktoś kto popada w rutynę
i bywa nierzetelny, ale nie znaczy to, ze większość taka jest.
Bardzo trudno jest obiektywnie oceniać ludzi, kórych profesji nie znasz,
choć łatwo ich opluwać.
A kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamieniem:)

I nie musisz przepraszać, nie ma za co:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)