Depilacja

1. Data: 2005-08-25 16:46:56

Temat: Depilacja
Od: "Lady Ant" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szkoda ze to nie forum, bo wtedy bym użyła opcji "szukaj" i nie męczyla
grupowiczów...

ale skoro tak to:

Kto powiedzial ze o depilacji ma sie spokój na dwa tygodnie ?? głupi chwy
marketingowy... ale zeby chociaz tydzień :(

wcale a wcale nie jestem zadowolona z efektów depilacji... po niecałym
tygodniu włoski zaczynaja odrastać... po dwqóch dniach pojawiają sie znów
czarne kropki odrastajacych włosków - czy zna ktos skuteczna ( i nie za
drogą !! ) metode usuwania włosów ??

I czy ktos zna skuteczną metodą powsztrzymywania wlosow przed wrastaniem ??
bo sama rekawica to nie do końca spełnia swoja role... :(

Mrówka

1. Data: 2005-08-25 16:50:05

Temat: Re: Depilacja
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady Ant napisał(a):
> szkoda ze to nie forum, bo wtedy bym użyła opcji "szukaj" i nie męczyla
> grupowiczów...

W czym problem przeszukac chocby guglami http://groups.google.pl ? W
swoim programie tez powinnas miec cos do wyszukiwania watkow o zadanym
temacie.

th

1. Data: 2005-08-25 16:55:04

Od: "Lady Ant" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W czym problem przeszukac chocby guglami http://groups.google.pl ? W
> swoim programie tez powinnas miec cos do wyszukiwania watkow o zadanym
> temacie.

bo jak wracam z pracy to na google patrzec nie moge ;(

AW

1. Data: 2005-08-29 11:50:49

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Aug 2005 18:46:56 +0200, in pl.rec.uroda "Lady Ant"
<l...@o...pl> wrote in <dekslq$jam$1@news.onet.pl>:

>Kto powiedzial ze o depilacji ma sie spokój na dwa tygodnie ?? głupi chwy
>marketingowy... ale zeby chociaz tydzień :(

Jeśli przedtem goliłaś włosy albo usuwałaś je kremem do depilacji, to
cudów nie ma. Ale po kilku-kilkunastu seansach regularnej depilacji
woskiem, bez używania maszynki/kremu w międzyczasie, włosy w liczbie 3
do 5 sztuk odrastają nieśmiało po dwóch-trzech tygodniach.

>I czy ktos zna skuteczną metodą powsztrzymywania wlosow przed wrastaniem ??
>bo sama rekawica to nie do końca spełnia swoja role... :(

W lecie to słaby pomysł, bo kwasy, ale miałam krem Keranorm, działa
cuda. Apteczna rzecz, jakieś 30 zł, zdaje się, za tubkę.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-08-29 14:10:15

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> W lecie to słaby pomysł, bo kwasy, ale miałam krem Keranorm, działa
> cuda. Apteczna rzecz, jakieś 30 zł, zdaje się, za tubkę.

A to cudo jest na receptę? (bo własnie wrocilam od dermatologa i już nie mam
sily iść drugi raz)

Dzięki
Ania

1. Data: 2005-08-29 14:27:03

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Aug 2005 16:10:15 +0200, in pl.rec.uroda "Ania"
<a...@b...wroc.pl> wrote in
<dev506$vb3$1@opat.biskupin.wroc.pl>:

>A to cudo jest na receptę? (bo własnie wrocilam od dermatologa i już nie mam
>sily iść drugi raz)

Skądże. Normalnie do kupienia.

1. Data: 2005-08-29 18:24:51

Od: "Lady Ant" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> woskiem, bez używania maszynki/kremu w międzyczasie, włosy w liczbie 3
> do 5 sztuk odrastają nieśmiało po dwóch-trzech tygodniach.

Hmmm a ile taka przyjemnosc kosztuje i ile to czasu trwa jedrazowo ??

L.A.

1. Data: 2005-08-29 18:50:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Aug 2005 20:24:51 +0200, in pl.rec.uroda "Lady Ant"
<e...@p...fm> wrote in
<4ae85$431352f3$539043fa$19866@news.chello.pl>:

>Hmmm a ile taka przyjemnosc kosztuje i ile to czasu trwa jedrazowo ??

Nie rozumiem, o co pytasz. O depilację woskiem? Odniosłam wrażenie, że
ją zastosowałaś i nie jesteś zadowolona. Ale może chodziło Ci o
depilację woskiem w domu.

No więc za depilację woskiem w salonie ja płacę 130 zł (całe nogi,
bikini brazylijskie, pachy), chodzę sobie co 3-4 tygodnie. Czasem
dorywam się w domu depilatorem. I tyle. A zabieg trwa jakieś 40 minut
- ale to dlatego, że chodzę do dobrej, sprawnej kosmetyczki, bo taka
przeciętno-partacząca potrafiła modlić się nade mną i półtorej godziny
(z gorszym efektem).

1. Data: 2005-08-30 04:57:05

Od: "Lady Ant" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem, o co pytasz. O depilację woskiem? Odniosłam wrażenie, że
> ją zastosowałaś i nie jesteś zadowolona. Ale może chodziło Ci o
> depilację woskiem w domu.

nie zadowolona jestem z efektu depilacji depilatorem - zajmuje tot o
strasznie duzo czasu a potem i tak po dwoch trzech dniach odrastają :/

> [...]
> - ale to dlatego, że chodzę do dobrej, sprawnej kosmetyczki, bo taka
> przeciętno-partacząca potrafiła modlić się nade mną i półtorej godziny

:( echhh to i długo i drogo, w kazdym razie dla mnie :(

L.A.

1. Data: 2005-08-30 06:01:07

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Aug 2005 06:57:05 +0200, in pl.rec.uroda "Lady Ant"
<e...@p...fm> wrote in
<a09f3$4313e720$539043fa$27994@news.chello.pl>:

>nie zadowolona jestem z efektu depilacji depilatorem - zajmuje tot o
>strasznie duzo czasu a potem i tak po dwoch trzech dniach odrastają :/

Zależy od depilatora. Mój zaczął urywać niektóre włosy przy skórze,
ale dopiero po latach eksploatacji.

>:( echhh to i długo i drogo, w kazdym razie dla mnie :(

Fakt, 130 zł co 4 tygodnie to niemało, ale moim zdaniem warto.

--
pozdrawiam,
amg
http://dziwne-szyldy.blogspot.com/