Depilacja - jak? czym? itp.

1. Data: 2004-10-29 15:33:03

Temat: Depilacja - jak? czym? itp.
Od: "eno" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie, chcę usunąć pare włosków tu i tam ;) Golić nie zamierzam, bo
już raz próbowałem i efekt tragiczny (twarde odrosty). Powiedzcie jak się
depiluje włosy? Są jakieś typowo domowe sposoby, czy trzeba zakupić coś w
aptece? A może w kosmetycznym? Pewnie pytam o banały, ale jako facet na
prawdę nie wiem ;)

PS. Czy wyrywanie włosków pensetą daje ten sam efekt co jakieś tam woski i
inne?

Pozdrawiam i z góry dzięki!

1. Data: 2004-10-29 20:35:03

Temat: Re: Depilacja - jak? czym? itp.
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eno" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> depiluje włosy? Są jakieś typowo domowe sposoby, czy trzeba zakupić coś w
> aptece? A może w kosmetycznym? Pewnie pytam o banały, ale jako facet na

Kupić w sklepie kosmetycznym wosk lub krem do depilacji. Woskiem wyrwiesz
włosy, kremem je hm.. jakby rozpuścisz. Efekt po wosku liczony jest w
tygodniach, po kremie w dniach.
Zwróć uwagę, czy prepart, który kupujesz przeznaczony jest ogólnie do ciała
(nogi, pachy, przedramiona, itp), twarzy (wąsik) lub okolic bikini
(pachwiny).
Albo idź do kosmetyczki, niech to zrobi profesjonalnie.
Jeśli chodzi Ci o okolice genitaliów, to od razu napiszę, że tak - wykonują
to w gabinetach kosmetycznych.

> PS. Czy wyrywanie włosków pensetą daje ten sam efekt co jakieś tam woski i
> inne?

IMHO tak

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-10-29 21:26:40

Od: "eno" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupić w sklepie kosmetycznym wosk lub krem do depilacji.

A jak ten wosk działa? Podobnie jak taki ze świeczki - że się wylewa i
odrywa? (poważnie pytam)

> Jeśli chodzi Ci o okolice genitaliów, to od razu napiszę, że tak -
wykonują
> to w gabinetach kosmetycznych.

Chodziło mi o brzuch, ewentualnie klatkę ;) A co daje depilacja a gabinecie?
Jest trwalsza niż woskiem?

PS. W jakich cenach są woski i jakie są ich nazwy? Czy może po prostu mówi
się "poproszę wosk do depilacji"? ;)

Dzięki, pozdrawiam!

1. Data: 2004-10-29 21:36:50

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eno" <f...@w...pl> napisał w wiadomości news:clucje$qv3

> A jak ten wosk działa? Podobnie jak taki ze świeczki - że się wylewa i
> odrywa? (poważnie pytam)

http://www.wizaz.pl/images/beata/depilacja/depilacja
.php

> Chodziło mi o brzuch, ewentualnie klatkę ;) A co daje depilacja a
gabinecie?
> Jest trwalsza niż woskiem?

Klatke?Niektore panie lubia owlosione klaty :-)
Woskowanie w gabinecie ma dla mnie ten plus,ze robi to osoba wprawiona czyli
sprawnie do tego zagada -da sie wytrzymac.Nie dalabym rady zrobic sobie tego
sama ,a nie pozwolilabym sie dotknac osobie niewprawionej,bo mam niski prog
bolu.

Magda

1. Data: 2004-10-29 22:29:48

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> A jak ten wosk działa? Podobnie jak taki ze świeczki - że się wylewa i
> odrywa? (poważnie pytam)

Nie, jest w plastrach. Tzn przyklesz zgodnie z kierunkiem rosnięcia włosów
plaster, który ma z jednej strony taką cienką warstewkę wosku. Dokładnie go
przyciskasz, a potem nagłym ruchem odrywasz "pod włos". Będzie dokładnie
opisane na ulotce i do tego opisu się stosuj. Myślę, że będzie to dosyć
bolesne. Jeśli zamierzasz uzyskac taki efekt jednorazowo (np. do jakiegoś
zdjęcia, czy coś w tym rodzaju), to polecam jednak krem, gdyż usuniesz na
kilka dni włosy praktycznie bezboleśnie. Jesli chcesz mieć na stałe gładkę
klatkę piersiową, to właściwie masz do wyboru tylko wosk. Jedyne alternatywy
to dom lub kosmetyczka.

> Chodziło mi o brzuch, ewentualnie klatkę ;) A co daje depilacja a
gabinecie?
> Jest trwalsza niż woskiem?

Depilacja w gabinecie równiez jest wykonywana woskiem, ale doświadczenie
kosmetyczki ma tu niebagatelne znaczenie. Zrobi to dokładniej, delikatniej i
mniej boleśnie, niż byś sobie to zrobił sam. Nawet nie ma co porównywać.
Myślę, że Twoja własnoręczna depilacja skończyłaby się na oderwaniu
pierwszego plastra :) A kosmetyczka zrobi Ci to porządnie, więc oddaj się
lepiej w ręce profesjonalistki, przynajmniej za pierwszym razem. :)

> PS. W jakich cenach są woski i jakie są ich nazwy? Czy może po prostu mówi
> się "poproszę wosk do depilacji"? ;)

Ja polecam firmę "strep" , ewentualnie "veet". Odradzam polskie produkty. Za
20 zł kupisz opakowanie zawierające ok 15 plastrów - starczy na kilka
depilacji, czyli na ok. pół roku używania. Mówi się "poproszę plastry do
depilacji ciała firmy strep"

:)

1. Data: 2004-10-30 08:55:50

Od: "eno" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka"...

O cześć! Jaki ten świat mały... ;)

> Klatke?Niektore panie lubia owlosione klaty :-)

No właśnie, swojego czasu dyskutowałem ten problem w męskim gronie i wyszło
nam jednak, że większość kobiet woli nieowłosione lub owłosione tylko
"szczątkowo" ;) Nie powiem żeby moje zabiegi pielęgnacyjne miały służyć
tylko podobaniu się kobietom, bo robie to przede wszystkim dla własnego
dobrego samopoczucia, ale z drugiej strony nie ukrywam, że lepiej czuję się
wtedy kiedy się podobam, więc koło się w sumie zamyka ;)

Pozdrowionka!

1. Data: 2004-10-30 09:05:54

Od: "eno" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że Twoja własnoręczna depilacja skończyłaby się na oderwaniu
> pierwszego plastra :)

Nie chcę udawać wielkiego twardziela (tym bardziej, że jeszcze nie
próbowałem), ale z samym odrywaniem to chyba nie będzie aż takiego problemu
;) Hehe najwyżej przeproszę to co powiedziałem gdy już zacznę ;)

> Mówi się "poproszę plastry do depilacji ciała firmy strep"
>
> :)

Ok, prostsze niż myślałem, ale bez Waszej pomocy nie wiedziałbym od czego
zacząć, więc wielkie dzięki! :) Gdybyście kiedyś potrzebowały podładować
akumulator w samochodzie albo kupić wiertarkę, a nie byłoby w pobliżu
faceta, to służę e-mailową poradą! ;)

Pozdrawiam!

1. Data: 2004-10-30 09:42:15

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mrówka"...
>
> O cześć! Jaki ten świat mały... ;)

Czyzbysmy sie znali ?;-)

Magda

1. Data: 2004-10-30 09:46:01

Od: "GosiaK" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyszło
> nam jednak, że większość kobiet woli nieowłosione lub owłosione tylko

Eee tam! Znajomi kłamali Ci w żywe oczy! :o) Pewnie sami mają zerowe bądź
szczątkowe owłosienie! :oP
Jak dla mnie prawdziwy facet musi 'mieć jaja' i być owłosiony ;o) Oczywiście
w granicach normy, nie jakis małpiszon z futrem na grzbiecie :)
A wydepilowany... bleee... nie tknęłabym się!!!
Radzę zastanów sie zanim to zrobisz, albo zapytaj kobiet - może zwłaszcza
tej 'najbardziej zainteresowanej' Twoim torsem ;o)
pozdrawiam
MałGosiaK uwielbiająca mierzwić włosy na torsie faceta ;o)

1. Data: 2004-10-30 15:22:53

Od: "eno" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzbysmy sie znali ?;-)

Nie, ale "widzieliśmy się" na innej grupie dyskusyjnej ;)

Brzuszek :-(((
Czarny cień
zamiast botoxu?
DARMOWE KOSMETYKI ! ! !