Re: Depilacja - jak? czym? itp.

From: "eno" <f...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Depilacja - jak? czym? itp.
Date: Sat, 30 Oct 2004 11:05:54 +0200

> Myślę, że Twoja własnoręczna depilacja skończyłaby się na oderwaniu
> pierwszego plastra :)

Nie chcę udawać wielkiego twardziela (tym bardziej, że jeszcze nie
próbowałem), ale z samym odrywaniem to chyba nie będzie aż takiego problemu
;) Hehe najwyżej przeproszę to co powiedziałem gdy już zacznę ;)

> Mówi się "poproszę plastry do depilacji ciała firmy strep"
>
> :)

Ok, prostsze niż myślałem, ale bez Waszej pomocy nie wiedziałbym od czego
zacząć, więc wielkie dzięki! :) Gdybyście kiedyś potrzebowały podładować
akumulator w samochodzie albo kupić wiertarkę, a nie byłoby w pobliżu
faceta, to służę e-mailową poradą! ;)

Pozdrawiam!