Depilacja pleców

11. Data: 2006-09-01 09:14:22

Temat: Re: Depilacja pleców
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ed8th8$90s$1@inews.gazeta.pl...

> O, a to mnie zaskoczyło, bo jak raz się skusiłam na to u kosmetyczki, to
> wyrywała z włosem i tłumaczyła mi, że to m.in. dlatego mniej boli, (a po
> drugie dlatego, że nie przykleja się do skóry tak bardzo jak wosk)...

No wlasnie i podobno dlatego nie wrastaja wlosy pozniej pod skore, bo nie
zmienia sie jego kierunku wzrostu.

--
pozdr,
ewka

12. Data: 2006-09-01 11:44:03

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):
> Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> No wlasnie i podobno dlatego nie wrastaja wlosy pozniej pod skore, bo nie
> zmienia sie jego kierunku wzrostu.

sa wlasnie dwie szkoly :) ja jak probowalam zrywac z wlosem tez
wychodzily ale znacznie mniej. pod wlos mam lepsze efekty :) zreszta
trzeba samemu wyprobowac i dojsc do wlasnego sposobu :)

13. Data: 2006-09-09 21:13:22

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

[cut]

No dziś już się zdecydowałam i... zastanawiam się od 2h co źle zrobiłam.
Wyszła piękna bursztynowa masa. Wedle przepisu. Stwardniała, że niczym jej,
to suszarką, wedle rady, wydłubałam kawałek i do ugniatania - ugniotłam do
konsystencji gumy, koloru jak opisany, cafe au lait - miękkie i lepkie - do
pazurów się kleiło niemiłosiernie, ale... włosy to tak średnio zrywało i
raczej te grube niż cieńkie.
I teraz pytanie - czy ja coś źle robię, czy cierpliwości lub dokładności
brak? Czy może masę źle przygotowałam? Pytam, bo w tej paście właśnie
wybawienie widziałam, a tu rozczarowanie, nie wiadomo czym tak naprawdę
spowodowane, bo gdyby rzeczywiście działało, to dużo przyjemniejsze niż
woskowanie...

hiver

14. Data: 2006-09-09 21:41:04

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hiver napisał(a):
> Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [cut]
>
> No dziś już się zdecydowałam i...
<ciach>
w twoim opisie podejrzane sa slowa o nadmiernej lepkosci i miekkosci.
Jak guma to ta kulka powinna byc pod koniec depilowania, gdy jest juz na
prawde wymeczona. Na poczatku depilowania powinna byc ona raczej jak
taka stara guma :) Malo lepiaca sie (ale troszke jednak) i jednak
jeszcze troche twardawa. moze za dlugo ja ugniatalas? Mi jak ugniatany
kawalek zaczyna zmieniac kolor na ten jasny nieprzezroczysty to co
chwile sprawdzam czy juz cos wyrywa.

Aha, co do mojego depilowanego ostatnio bikini :) Wloski juz odrastaja
ale nie wrastaja mimo ze paste odrywalam "pod wlos". krostki sa moze ze
dwie. to chyba dobry efekt biorac pod uwage ze depilowalam kompletnie na
lyso :) No a od depilacji to juz dobre dwa tygodnie minely :)

15. Data: 2006-09-09 22:07:33

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawde wymeczona. Na poczatku depilowania powinna byc ona raczej jak taka
> stara guma :) Malo lepiaca sie (ale troszke jednak) i jednak

Kurde, mam w lodówce tę przygotowaną do użycia pastę i przyznaję się od
razu, bez bicia, że nie wiem ile to wyrabiać. Wyrabiałam, póki miękkie nie
było.... a wtedy owszem co nieco wrywało, przyklejając się do paznokci, co
uniemożliwiało dasze zabiegi... ile to wyrabiac? Bo nie wiem czy takam ja
cierpliwa...

hiver

16. Data: 2006-09-10 06:55:26

Od: "sq4ty" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez ostatnio zrobiłam masę, ale chyba nie była twarda jak skała, bo jak
się człowiek uparł, to można było końcem łyźeczki wydłubać kawałeczek. Jak
podgrzałam suszarką i wydłubałam więcej, to po kilkunastu sekundach urabiania
rozciapciało mi się wszystko, normalnie całe palce miałam upaprane.
Wnioskuję, że masa za rzadka. I co teraz z nia zrobić? Wywalić, czy da się
jeszcze uratować? Już trzeci (czy nawet czwarty) raz ją robiłam, dochodzę
więc do wniosku, że na zawsze będę skazana na wosk, bo mi ta pasta nigdy nie
wyjdzie. Szkoda mi cukru i cytryny, żeby tak ciągle wywalać :).
Niech mi ktoś przyśle masę w słoiku :).

Maja

17. Data: 2006-09-10 08:06:07

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> [...]
> rozciapciało mi się wszystko, normalnie całe palce miałam upaprane.
> Wnioskuję, że masa za rzadka. I co teraz z nia zrobić? Wywalić, czy da się

Mozna uratowac. jak jest za rzadka trzeba ja jeszcze na chwilke
zagotowac. Jak jest za twarda nalezy jak podgrzac zeby sie rozpuscila,
dolac troszke wody i wymieszac nie gotujac.

18. Data: 2006-09-10 08:07:39

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hiver napisał(a):
> [...]
> uniemożliwiało dasze zabiegi... ile to wyrabiac? Bo nie wiem czy takam ja

Ja szczerze powiem ze robie to wszystko na wyczucie :) Na prawde
wyrabianie zalezy od techniki ugniatania i tepa :)mysle ze trzeba ostro
trenowac. Mi ostatnia pasta tez nie wyszla.

19. Data: 2006-09-10 09:13:53

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja szczerze powiem ze robie to wszystko na wyczucie :) Na prawde
> wyrabianie zalezy od techniki ugniatania i tepa :)mysle ze trzeba ostro
> trenowac. Mi ostatnia pasta tez nie wyszla.

Eh... pasta nie jest wynalazkiem dla mnie. Nie dlatego, że nie wychodzi, ale
dlatego, że wymaga zbytniego zachodu - stosowałam wcześniej wosk na zimno -
plaster w ręce, na nogi/bikini/pachy i szybkie ciach. Bez gotowania,
ugniatania, pilnowania i cudowania ;-)
Chyba wolę te większe podrażnienia niż to słodkie cudeńko ;-)

hiver

20. Data: 2006-09-11 10:57:25

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

> Niech mi ktoś przyśle masę w słoiku :).

E tam, na allegro kup :). Widziałam u kilku sprzedawców.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

wypadanie włosów