Depilacja-problem

1. Data: 2006-05-16 06:38:01

Temat: Depilacja-problem
Od: "MiJa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam taki maly problem i nie wiem jak sobie z tym poradzic poniewaz
przewaznie po kazdej depilacji woskiem u kosmetyczki pojawiaja mi sie
krosty, ktore strasznie bola. Kosmetyczka powiedziala mi ze to jest
zapalenie wlosa i ze mam smarowac woda z cukrem.
Czy znacie moze jakis krem albo inny sposob zeby te pryszcze nie
wyskakiwaly??
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-05-16 07:05:12

Temat: Re: Depilacja-problem
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MiJa napisał(a):

> Kosmetyczka powiedziala mi ze to jest
> zapalenie wlosa

Zapalenie mieszka włosowego.

> Czy znacie moze jakis krem albo inny sposob zeby te pryszcze nie
> wyskakiwaly??

Jesli krostki wyskakuja Ci zaraz po depilacji, a nie w momencie
odrastania wlosow, to sprobuj masci nagietkowej. Dostepna za kilka
zlotych w aptekach lub sklepach zielarskich.

Pozdrawiam
Aduś

3. Data: 2006-05-16 10:17:05

Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie moze jakis krem albo inny sposob zeby te pryszcze nie
> wyskakiwaly??

kurcze mam ten sam problem,
wczoraj wyrwalem u kosmetyczki
wszystkie klaki z plecow, karku i ramion :)
Przez chwilie skora wygladala ok,
ale .. budze sie dzis rano, a tu
masa malych bialych kropek na calym
depilowanym ciele.
Kosmetyczka powiedziala zebym
wzial wapno.. hmm.. wlasnie pije :)
myslicie ze pomoze?

--
michal

4. Data: 2006-05-16 10:24:51

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 May 2006 12:17:05 +0200, q_w_e wrote:

> kurcze mam ten sam problem,
> wczoraj wyrwalem u kosmetyczki
> wszystkie klaki z plecow, karku i ramion :)
> [...]

mnie mowiono ze te pryszczyki to to no... osocze czy jak mu tam, bo skora
nie wie co zrobic i sie broni. jak sie ich nie wyciska to wiekszosc znika
nastepnego dnia albo za dwa dni. ja naturalnie powyciskalam, wiec mialam
papranstwo przez jakis tydzien. mowili mi, ze potem przestaja, jak sie
oslabi mieszek wlosowy czy cus. no i jakos nie zauwazam zeby sie robilo :]

PS. bolalo? :}

--
Boska
http://magdee.blox.pl

5. Data: 2006-05-16 10:47:19

Od: "q_w_e" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> papranstwo przez jakis tydzien. mowili mi, ze potem przestaja, jak sie
> oslabi mieszek wlosowy czy cus. no i jakos nie zauwazam zeby sie robilo :]

tez mnie dzis rano korcilo zeby powyciskac..
ale spieszylem sie do roboty :)
ok.. wiec moze zostawie,
mam nadzieje ze szybko zginie.

> PS. bolalo? :}

powiem tak.. :)
przezylem..mialem ataki smiechu, lzy mi z oczu lecialy,
napady drgawek, caly sie spocilem z napiecia..
ale sie udalo.. :)... zamiast krzyku przy wyrywaniu..
nachodzil mnie smiech.. ale wierzcie mi.. wcale nie laskotalo :)
A efekt.. hmm.. to cos wspanialego
czuc jak koszulka delikatnie lezy na ramionach
i muska przy wietrze plecy :)
W ogole bez tych wlosow jakis taki bardziej
przypakowany jestem ;)

--
michal

6. Data: 2006-05-16 11:32:44

Od: "MiJa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tez mnie dzis rano korcilo zeby powyciskac..
> ale spieszylem sie do roboty :)
> ok.. wiec moze zostawie,
> mam nadzieje ze szybko zginie.
--

Mi pryszczyki nie gina az do odrosniecia wloskow:/ i tak to sie ciagle
powtarza... A do depilacji mozna sie spokojnie przyzwyczajic! Chlopaki dacie

7. Data: 2006-05-16 14:26:59

Temat: Re: Depilacja-problem - pytanie dodatkowe o depilacje wasikow
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MiJa" <s...@w...pl> wrote in message
> Witam
> Mam taki maly problem i nie wiem jak sobie z tym poradzic poniewaz
> przewaznie po kazdej depilacji woskiem u kosmetyczki pojawiaja mi sie
> krosty, ktore strasznie bola.

To ja mam pytanie. Chcialabym wydepilowac sobie wasik. Jestem brunetka wiec
cos tam widac. Na nogach i w linii bikini nigdy mi sie nic nie pojawialo.
Czy warto jest ryzykowac i isc na depilacje wasikow? jaka jest szansa ze
takie krosty nie wyjda?

Pozdrawiam
Ania

8. Data: 2006-05-16 14:29:08

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Puchacz" <p...@t...pl> wrote in message

> [...]
> wiec cos tam widac. Na nogach i w linii bikini nigdy mi sie nic nie
> pojawialo. Czy warto jest ryzykowac i isc na depilacje wasikow? jaka jest

A jesli jest szansa ze nie bedzie dramatu to gdzie w wawie sie udac do
sprawdzonej kosmetyczki w tym celu?
Juz wszystko sobie wyrywalam woskiem co sie dalo ale do twarzy nie dawalam
sie dotknac dlatego nie wiem czy delikatna skora wytrzyma to...

Pozdrawiam
Ania

9. Data: 2006-05-16 14:35:18

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aduś" <4...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odrastania wlosow, to sprobuj masci nagietkowej. Dostepna za kilka
> zlotych w aptekach lub sklepach zielarskich.

A co jesli wyskakuja wlasnie w momencie odrastania wlosow?? Ja mam taki maly
problem.. depiluje w zasadzie cale nogi, lacznei z bilini i pachy.. tyle
tylko ze nie woskiem a depilatorem i tak jak np. zapomne mocno przyszorowac
nog, albo jaiegos peelingu zrobic, to najnormalniej w swiecie wrastaja,
czyli widac wloska ale jest pod skora, ale wiem ze temu moge zaradzic
'zdzierajac' gorna warstwe naskorka. Problemem sa chrostki z wlosem.. robi
sie taki jakby maly pryszczyk i jak go wyciskam, to okazuje sie ze jest tam
wlos.. czyli wnioskuje ze ma od duze problemy z przebiciem sie.. nie powiem
zeby wygladalo to estetycznie, dlatego jak ktos ma na to jakas rade, to bede
niezmiernie wdzieczna:)
Pozdrawiam-Madzia K.

10. Data: 2006-05-16 15:20:21

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz napisał(a):
> "Puchacz" <p...@t...pl> wrote in message

Po depilacji wasika moga pojawic sie krostki, ale inne :> To jest
szczegolne miejsce, miedzy ustami i nosem, gdzie znajduje sie duza ilosc
drobnoustrojow. Depilacja tego miejsca, to troche jak otwarcie wrot
zakazenia.

Ale nie ma sie czego bac!

Przed depilacja kosmetyczka dezynfekuje to miejsce (np. specjalnym zelem
przed depilacja), a po zabiegu warto jest "zrobic darsonwal". Jest to
takie urzadzonko, ktore emituje tzw prady d'Arsonvala, w wyniku czego na
szklanej pelocie wytwarza sie silnie dezynfekujacy ozon.

Praktycznie kazdy gabinet posiada cos takiego, jest to urzadzenie stare
jak swiat i nic dodatkowo nie powinnas za to zaplacic. Prosta sprawa, a
eliminuje duzy problem - krosty w tym miejscu ciezko sie goja.

> [...]
> Juz wszystko sobie wyrywalam woskiem co sie dalo ale do twarzy nie dawalam
> sie dotknac dlatego nie wiem czy delikatna skora wytrzyma to...

Nie jest to zadna filozofia, wiec teoretycznie kazda kosmetyczka powinna
sobie poradzic.
Nie idz tylko na ten zabieg, jesli masz opryszczke, a takze jesli
dopiero co mialas katar i skora wokol nosa jest podrazniona. Moze wtedy
dojsc do uszkodzenia naskorka. Jesli w innym przypadku ktos by Ci cos
naderwal (bardzo rzadko, ale zdarza sie) - wracaj do gabinetu, opieprz,
zadaj zwrotu pieniedzy i zwrotu kosztow "leczenia" (np. masc Alantan
Plus). ;)

Pozdrawiam
Aduś

chwalę instytucję pędzelka do cieni i same cienie
ALLEGRO-----------PERFUM Y
Konwalie
samoopalacz do twarzy
Jak prawidlowo dbac o twarz ?