Depilacja-problem

11. Data: 2006-05-16 18:29:01

Temat: Re: Depilacja-problem - pytanie dodatkowe o depilacje wasikow
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 May 2006 16:26:59 +0200, Puchacz napisał(a):
> wydepilowac

ponoc na wąsikach prawie zawsze wychodza krostki

miałam robione 2 razy i dwa razy pojawiły się krostki ale ogólnie mam
tendencję do zapalenia mieszków włosowych więc może tu leży przyczyna :)

12. Data: 2006-05-16 21:17:25

Temat: Re: Depilacja-problem
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiJa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy znacie moze jakis krem albo inny sposob zeby te pryszcze nie
> wyskakiwaly??

ja sie przerzucilam na sally hansel - depilator do twarzy. i problem
zniknal:)

13. Data: 2006-05-17 09:38:32

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):

> ponoc na wąsikach prawie zawsze wychodza krostki
>
> miałam robione 2 razy i dwa razy pojawiły się krostki ale ogólnie mam
> tendencję do zapalenia mieszków włosowych więc może tu leży przyczyna :)

Ja robie depilacje prawie co tydzien sama (plasterki Sna Epil) i
czasem krostki sie pojawiaja. Na razie nie zaobserwowalam od czego
zalezy pojawianie sie ich. Raz sa, a raz ich nie ma.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

chwalę instytucję pędzelka do cieni i same cienie
ALLEGRO-----------PERFUM Y
Konwalie
samoopalacz do twarzy
Jak prawidlowo dbac o twarz ?