Depilator..coś nie gra:(

1. Data: 2004-04-04 11:44:43

Temat: Depilator..coś nie gra:(
Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakiś czas temu kupiłam sobię depilato Braun Silk-epil eversoft...Myślałam,
ze będę miała depilację z głowy a tymczasem chała. Wydaje mi się jak by nie
wyrywał całych włosków, boli bardzo (ale to jeszcze da się znieść), po
depilacji mam całą czerwoną skórę, a pory jak by ktś zaorał (brzydko to
wygląda i drapia tak samo jak włosy). Poprostu niesamowicie podrażnia mi
skórę! Najgorsze jest odrastanie włosów, już po paru dnich. Wrastają mi w
skórę i żadne ścieranie naskórka nie pomaga...Teraz mam blizny i czerwone
kropki, nie mówiąc już jak się męczę by wydostac włosy spod skóry!
Ręce mi opadają.. co Wy na to?

Pozdrawiam,
Anna

1. Data: 2004-04-04 13:28:43

Temat: Re: Depilator..coś nie gra:(
Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!!
Ja kiedys tez miałam depilator, bo wydawało mi sie, ze to cud-wynalazek, nie
pamietam juz jaki, ale tak: żeby wyrwać wszystkie włoski, to musiałam siedzieć
nad tym dosć długo, nogi miałam po tym gładkie i super do kilku dni, gdzie - i
to bylo najgorsze - odrastały WRASTAJĄC w skórę!!!! I głównie z tego powodu
nie uzywam depilatora!! To jest straszne to wrastanie!!! Fakt, że po jakims
czasie te włoski odrastają coraz rzadziej i coraz cieńsze, ale jak odrastały
to miałam takie "kropki" na nogach, zanim wydostały się ze skóry,
beznadzieja!!! Po wosku podobnie, tez jak odrastają, to wrastają. Ja obecnie
golę nogi (najszybsza metoda) golarką elektryczną (męską), ewentualnie jakąś
maszynką, byle z ruchomymi nozykami, żeby się nie pozacinać - nie cierpię
jednorazówek!!! Ciekawa jestem, czy wszystkim tak wrastaja te włosy i czy
któraś grupowiczka jest zadowolona z depilatora mechanicznego....
Pozdrawiam
Lea

1. Data: 2004-04-04 13:49:40

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiś czas temu kupiłam sobię depilato Braun Silk-epil eversoft...

ja mam philipsa ale to jeden pies
przed depilacja robie tak : ciepła kapiel plus peeling ,wycieram nogi i
depiluje ,boli ale po 3-4 razy depilacji włosy odrstaja wolniej ,sa słabsze
itp, po depilacji chłodna kąpiel ,plus krem nawilżajacy.
codziennie masaż szorstka rękawicą ,zapobiega to wrastaniu.trzeba sie
przemęczyc okres zimowy aby latem miec gładkie nogi nawet przez miesiąc.
ja depiluje nogi wieczorem do rana zaczerwienienie schodzi ,aby miec
idealnie gładkie co tydzien powtarzam cały zabieg depilacji.
włosy odrstaja w różnym tempie ,czasami sie urywaja itp.
ale naprawde warto sie pomęczyc gdyby nie to ze depilator powoduje żylaki i
pekanie naczynek.
p.>

1. Data: 2004-04-04 14:18:19

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa jestem, czy wszystkim tak wrastaja te włosy i czy
> któraś grupowiczka jest zadowolona z depilatora mechanicznego....
> [...]
Przyznam sie ze na początku jak zakupilam tez miałam problemy z wrastajacymi
wloskami i czerwonymi kropkami ale popmogly mi pilingi. Włoski mam teraz
cieniutkie i przestały wrastać z że ma dsyć spore owłosienie nie wyobrażam
sobie codziennego golenia.

Aga

1. Data: 2004-04-04 14:22:56

Od: "Ania" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> ale naprawde warto sie pomęczyc gdyby nie to ze depilator powoduje żylaki
> pekanie naczynek.

Wolała bym nie mieć żylaków;) Kupiłam to g.. to teraz chyba muszę się
pomęczyć. Wezmę się w garść i spróbuję... Tylko czy to nie jest zbyt
ryzykowne.. lato się zbliża a ja jak trendowata będę wyglądać. Przeraziłam
się blizną. Mam taką małą na piszczeli, jest takim zgrubieniem i obawiam
się, że już mi do końca życia zostanie...:(

Anna

1. Data: 2004-04-04 14:48:43

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

żylaki
Żylaki to skutek niewydolności zastawek w zyłach a nie efekt stosowania
depilatora. jedyne powiazanie między żylakami a depilacją (wosk, pasta
cukrowa dep.elektryczny) jest taka, ze są one przeciwwskazane przy żylakach,
tak samo zreszta jak masaż itp.

a to owszem tak- jeśli ktoś ma kruche naczynka, to depilator moze je
pouszkadzac mechanicznie

1. Data: 2004-04-04 14:58:11

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> depilatora. jedyne powiazanie między żylakami a depilacją (wosk, pasta
> cukrowa dep.elektryczny) jest taka, ze są one przeciwwskazane przy

no chyba nie do konca od kiedy używam depilatora coraz wyrażniej zaysowuje
sie zyła na mojej łydce ,ktora wszecniej nie była widoczna.
znam kilka takich przypadków,znam tez przypadek używania depilatora przy
normlanych żylakach .
p.

1. Data: 2004-04-04 15:55:45

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja sie tak meczyłam z pół roku, ale wcale mi nie zaczeły odrastać po 2
tygodniach, jak często piszą, ale normalnie, po kilku dniach i zawsze mi
wrastały - jak stosowałam te wszystkie wydziwianki typu masaze, peelingi i
szorowanie to tylko troche mniej!!! Takie juz mam widac włosy, ze wrastaja
mimo wszystko i juz!! A po golarce elektrycznej to co 3 dni sie gole, wcale
nie musze codziennie!! (Całe szczescie)

1. Data: 2004-04-04 16:04:45

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no chyba nie do konca od kiedy używam depilatora coraz wyrażniej
zaysowuje
> sie zyła na mojej łydce ,ktora wszecniej nie była widoczna.

a skad wiesz, czy gdybyś nie używała depilatora elektrycznego, z żyłami
byłoby inaczej?

1. Data: 2004-04-04 16:13:00

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skad wiesz, czy gdybyś nie używała depilatora elektrycznego, z żyłami
> byłoby inaczej?

nie wiem na 100 % ale aż taki zbieg okoliczności?
p.

a propo drożdży
maseczka liftingująca
[spam] Damskie klapki i japonki NIKE