Depilatory

1. Data: 2004-07-25 20:29:37

Temat: Depilatory
Od: K8 <k...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy używał może ktoś depilatorów elektrycznych: Phillips
Satinelle HP 6405, Braun Silk Epil Super Soft ER 1250, i Braun Silk Epil
Ever Soft 2370. Wszytkie posiadaja wymienną nakładkę golącą.

Chciałabym przeczytać opinie osób na temat tych depilatorów, gdyż nie
wiem na zakup którego z nich mam się zdecydować. A może polecicie
jeszcze jakieś inne? Zależy mi żeby były to modele posiadające wymienną
nakładkę golącą.

Z góry dzieki za odp.

1. Data: 2004-07-25 20:32:47

Temat: Re: Depilatory
Od: "Raafi" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-07-25 21:48:34

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jul 2004 22:32:47 +0200, in pl.rec.uroda "Raafi"
<r...@o...pl> wrote in <ce15dc$eu6$1@news.onet.pl>:

> Plastry i trochę oleju w głowie!

regułą jest pisanie na podstawie własnych doświadczeń. nie neguję, że
o plastrach coś wiesz, ale o oleju w głowie to chyba Ci co najwyżej
opowiadano.

poza tym, naucz się cytować.

an.

1. Data: 2004-07-26 11:09:10

Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raafi" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Nie rozumiem, po co się wtrącasz skoro nie masz nic do powiedzenia.

1. Data: 2004-07-26 11:48:00

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eskarina napisał(a):

> Nie rozumiem, po co się wtrącasz skoro nie masz nic do powiedzenia.

Bo to facet jest. Pewnie ma jakieś poważne problemy z kobietami irl.

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-07-26 12:23:42

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jul 2004 13:48:00 +0200, in pl.rec.uroda Claygirl
<c...@s...tlen.pl> wrote in <ce2r1k$84k$1@mamut.aster.pl>:

>Bo to facet jest. Pewnie ma jakieś poważne problemy z kobietami irl.

nie, to nie facet - obracająca się w światku wizażystek młoda mama z
problemami. głównym jest, o ile się zorientowałam, niezdolność do
formułowania myśli.

an.

1. Data: 2004-07-26 12:57:26

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał/a w

> problemami. głównym jest, o ile się zorientowałam, niezdolność do
> formułowania myśli.

Depresja poporodowa?

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-26 13:19:19

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jul 2004 12:57:26 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda mips
<m...@p...pl> wrote in
<X...@1...42.231.152

nie jestem pewna. aż tyle nie pisze;)

an.

1. Data: 2004-07-26 13:53:44

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał(a):

> nie, to nie facet

Auć. Właściwie ROTFL ;)

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-07-26 14:00:45

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jul 2004 15:53:44 +0200, in pl.rec.uroda Claygirl
<c...@s...tlen.pl> wrote in <ce32dd$d0u$1@mamut.aster.pl>:

>Auć. Właściwie ROTFL ;)

etam. poczytaj w archiwum jej produkcje, to będzie ROTFL:)

an.

DrEris forte 35+
brak paznokcia na stopie.Co robić?
Farmona Nivelazione
Krem nawilzajacy.
duży minus dla AA Oligo krem dla cery mieszanej/tłustej