Depresja - jaki lek?

1. Data: 2007-10-28 18:40:24

Temat: Depresja - jaki lek?
Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieją jakiekolwiek skuteczne środki na depresję bez recepty?
Nie chce mi się żyć, płaczę bez powodu, nie wiem co się dzieje...
I nie wiem jak sobie z tym radzić.

2. Data: 2007-10-28 19:03:02

Temat: Re: Depresja - jaki lek?
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> idź do lekarza, depresja może być objawem czegoś co łatwo wyleczyć - pod
> warunkiem że się to zacznie leczyć.

mhm, popieram przedmowce, depresja to potencjalny objaw wielu zaburzen,
jesli nie wiesz co sie dzieje to lepiej poradz sie kogos kto moze wiedziec.
bez recepty 'na depresje' dostaniesz akurat dosc silny i kompleksowy
preparat ziolowy, deprim
tudziez alkohol... a uzywanie obydwu moze skonczyc sie zle, maskujac
przyczyne depresji.

jesli nie masz dostepu do lekarza to wskazalbym na zaburzenia gospodarki
magnezem i radzil szukac jaka moze byc przyczyna jego niedoboru.
ale podkreslam ze samoleczenie tego typu zaburzen jest bardzo niebezpieczne
i lepiej jednak szukac pomocy u lekarza. i mozliwych opcji do sprawdzenia
jest multum.

3. Data: 2007-10-28 19:15:56

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
www.vegie.pl

4. Data: 2007-10-28 19:26:30

Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pałka" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy istnieją jakiekolwiek skuteczne środki na depresję bez recepty?
> Nie chce mi się żyć, płaczę bez powodu, nie wiem co się dzieje...
> I nie wiem jak sobie z tym radzić.

Istnieja takie srodki i nie sa to nawet srodki farmakologiczne. Wysilek
fizyczny bardzo dobrze wplywa na poprawe nastroju. Zapisz sie na jakas
silownie czy cos takiego, a juz po 2-3 wizytach zauwazysz znaczna poprawe
nastroju.
Wizyta na solarium tez pomaga w pewnym stopniu, zwlaszcza teraz kiedy brak
naturalnego slonca.

Qkam

5. Data: 2007-10-28 20:02:34

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pałka wrote:

> Z wizyta u lekarza poki co sie wstrzymam - moze jednak samo przejdzie..?
jesli sie pogorszy to bedzie ci trudniej znalezc lekarza w ciezszym stanie,
lepiej wydepcz sobie sciezke od razu...

6. Data: 2007-10-28 20:40:56

Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne wszystkim!
Sport akurat uprawiam dosyc regularnie, ale moze przydaloby sie cos
bardziej z ludzmi, moze jakis aerobik, zeby sie w domu nie zamykac...
Z wizyta u lekarza poki co sie wstrzymam - moze jednak samo przejdzie..?
Pozdrawiam.
P.

7. Data: 2007-10-28 23:13:49

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pałka wrote:

> Dzieki serdeczne wszystkim!
> Sport akurat uprawiam dosyc regularnie, ale moze przydaloby sie cos
> bardziej z ludzmi, moze jakis aerobik, zeby sie w domu nie zamykac...

nooooooo, brak częstych kontaktów z ludźmi z reguły prowadzi do depresji.
Ale to działa też w drugą stronę - depresja prowadzi do unikania kontaktów.

Dobry psycholog czy psychiatra zdiagnozuje, czy ta depresja jest przyczyną
czy też może skutkiem. Ale ostrzegam - 'trend' jest taki, żeby diagnozować
depresję czy nerwicę gdzie się da i leczyć, leczyć, leczyć... oczywiście
lekami odpowiedniej firmy.

Ogólnie sprawa jest ciężka, dużo chorób prowadzi do depresji i do nerwic,
ale też depresja sama z siebie wywołuje objawy charakterystyczne dla wielu
schorzeń. To trochę jak z pytaniem co było pierwsze, jajko czy kura.

--
www.vegie.pl

8. Data: 2007-10-29 08:07:35

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej z ludzmi, moze jakis aerobik, zeby sie w domu nie zamykac...
> Z wizyta u lekarza poki co sie wstrzymam - moze jednak samo przejdzie..?

Wcześniej Piotr napisał: " wskazalbym na zaburzenia gospodarki magnezem i
radzil szukac jaka moze byc przyczyna jego niedoboru"

Przyczyną może być regularny sport w upalne dni. Trzeba traktować siebie nie
gorzej niż konia. Patrz:
http://www.konik.com.pl/sklep,1321,,,03,,pl-pln,2048
19,0.html

Dla Ciebie powinna wystarczyć sól kamienna i dodatkowo sól gorzka (3 razy
dziennie po 1 gramie - tak jak pisze na opakowaniu)
Pozdrawiam.
S*.

9. Data: 2007-10-29 09:36:32

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

np. deprim forte i omega-3.
ale lepiej iść do lekarza po coś skutecznego.

10. Data: 2007-10-29 14:15:05

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Oct 2007, Pałka wrote:

> Czy istnieją jakiekolwiek skuteczne środki na depresję bez recepty?

czasami psychoterapia prowadzona przez dobrego wykwalifikowanego
psychoterapeutę ale nie w każdym typie depresji. Skuteczne
leki są wyłącznie na receptę

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

embriologia - pytanie z kolokwium o cykl menstruacyjny
mdlosci po piwie
paracetamol - przeciwzapalny czy nie ?
po op.na przepukline jadra miazdzystego
Nareszcie przyznają, że słodkie OWOCE też są "be"