Re: Dercos a wypadanie włosów

Data: 2003-11-20 15:56:40
Temat: Re: Dercos a wypadanie włosów
Od: "Kama" <k...@p...fm>

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl>
napisał w wiadomości >

radze nie przeplacac za te w dodatku niewygodne ampulki i
kupic polski
> analogiczny preparat Piloxidil - wielokrotnie tanszy i
wygodniejszy w
> stosowaniu.
> http://www.piloxidil.pl/
> Cena ok. 20zl/op.

Nie polecajcie tych srodków tak lekka reka .To lekarz
powinien znalezc przyzcyne wypadania wlosow i ewentualnie
przepisac odpowiednia kuracje. Przekonalam sie o tym na
wlasnej skorze gdy po dosłownie miesiacu stosowania
Piloxidilu ,od roku juz jestem pod opieka endokrynologa z
powodu nadmiernego owlosienia .A nie musze chyba dodawac ,ze
dla kobiety jest to tragedia .Na ulotce jest co prawda
informacja ,ze srodek moze powodowac taka przypadlosc ,ale
nalezy to do bardzo rzadkich przypadkow.Czy aby na
pewno?Moja pania endokrynolog twierdzi,że ma coraz wiecej
takich pacjentow beztrosko stosujacych tak silne srodki jak
minoxidil.I ze te reklamy tak naprawde powinny zniknac z
prasy i nie tylko.I co najgorsze ta przypadlosc jest
nieuleczalna i bede sie z nia parac juz do konca mojego
zywota ;)

---
2003-10-06